Wat is een helpdeskportaal?
Helpdesk of technische ondersteuning is een informatie- en communicatiesysteem dat zich primair richt op informatietechnologie (computer, softwareproducten, enz.). Prioriteit dient als ondersteunings- en communicatiekanaal tussen klanten en dienstverleners.
De implementatie van helpdesksystemen is afhankelijk van de bedrijfsvereisten. De meest gebruikte formulieren zijn onder meer callcenter, online chat, emailondersteuning.
Frequently Asked Questions
Wat is een helpdeskportaal?
Helpdeskportaal is een portaal waar klanten antwoorden kunnen vinden op hun vragen over producten en diensten, ook wanneer de klantenservice offline is. Hierdoor kunnen ze zonder tussenkomst van vertegenwoordigers antwoorden vinden op prangende vragen.
Biedt LiveAgent een helpdeskportal?
LiveAgent biedt een helpdeskportaal. Hiermee kan de klantenservice worden geleverd, zelfs als de vertegenwoordigers offline zijn. U kunt het portaal aanpassen aan de behoeften van uw bedrijf en de behoeften van klanten.
Biedt LiveAgent een gratis helpdeskportaal aan?
Ja, LiveAgent biedt de mogelijkheid om een helpdeskportaal te creëren. Het is geïntegreerd in het LiveAgent-systeem en gemakkelijk te gebruiken. Klik gewoon op "kennisbank" en begin met het aanmaken. U kunt ervoor kiezen om categorieën, artikels en forums te maken. U hebt ook de mogelijkheid om een zoekwidget en een feedbackknop toe te voegen.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.