Wat is een ondersteuningsverzoek?
Een ondersteuningsverzoek is een vraag van een klant of een bezoeker van uw website die een vraag stelt die relevant is voor uw bedrijf, product of dienst. Een ondersteuningsverzoek bestaat meestal uit een onderwerp en een hoofdtekst, soms kan er een aanvullende categorisering aanwezig zijn.
Een ondersteuningsverzoek kan rechtstreeks worden ingediend als een email naar uw ondersteuningsemailadres (bijv. Support@liveagent.com), of via een contactformulierwidget die op uw website is ingesloten. Een Facebook-bericht of een telefoontje kan ook worden beschouwd als een ondersteuningsverzoek, maar technisch gezien wordt de term ondersteuningsverzoek meestal geassocieerd met elektronisch ingediende vragen.
Expert note
<p>Wanneer klanten vragen hebben over jouw producten of diensten, kunnen ze een ondersteuningsverzoek indienen via verschillende kanalen. Zorg dat je klaar bent om ze te helpen!</p>

Een klantenondersteuningstool genaamd LiveAgent helpt bedrijven met nauwkeurige antwoorden, consistente ondersteuning en het volgen van ondersteuningstickets. Het systeem bevat belangrijke informatie zoals klantgegevens, ticketnummers en ticketcategorieën. Verschillende soorten tickets, zoals technische ondersteuning en facturatieondersteuning, kunnen efficiënt worden behandeld. Implementatie van software kan de algehele klantenservice verbeteren.
LiveAgent is een website die verschillende softwareoplossingen biedt, waaronder klantenservicesoftware en inkomend callcentersoftware. Het gebruik van klantenservicesoftware kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen, evenals het aanleggen van een kennisbank om problemen op te lossen voordat klanten om hulp vragen. LiveAgent biedt ook helpdesk software voor forex bedrijven met 24/7 klantenservice en gratis proefperiode van 14 dagen. Klantenservicevaardigheden zijn van groot belang en medewerkers moeten beschikken over effectief luisteren, geduld en duidelijke communicatie. Soft skills zijn hierbij van groot belang. Integraties en functies dienen tegemoet te komen aan differents bedrijfsbehoeften en er wordt een e-mail gestuurd met inloggegevens om toegang te krijgen tot het dashboard.
Op zoek naar een alternatief voor SupportBee?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Bied betere ondersteuning met de juiste tools en houd nauwer contact met uw klanten. Geen kredietkaart nodig om het te proberen.