Wat is een ondersteuningsverzoek?
Een ondersteuningsverzoek is een vraag van een klant of een bezoeker van uw website die een vraag stelt die relevant is voor uw bedrijf, product of dienst. Een ondersteuningsverzoek bestaat meestal uit een onderwerp en een hoofdtekst, soms kan er een aanvullende categorisering aanwezig zijn.
Een ondersteuningsverzoek kan rechtstreeks worden ingediend als een email naar uw ondersteuningsemailadres (bijv. Support@liveagent.com), of via een contactformulierwidget die op uw website is ingesloten. Een Facebook-bericht of een telefoontje kan ook worden beschouwd als een ondersteuningsverzoek, maar technisch gezien wordt de term ondersteuningsverzoek meestal geassocieerd met elektronisch ingediende vragen.
Expert’s note
Wanneer klanten vragen hebben over jouw producten of diensten, kunnen ze een ondersteuningsverzoek indienen via verschillende kanalen. Zorg dat je klaar bent om ze te helpen!
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.