Maak categorieën in uw Klantenportaal op basis van uw producten, services of typen klanten. Voeg kennisbankartikelen, Forums of feedbackborden toe. Maak kennisbankzoekwidgets en geef klanten eenvoudig toegang tot uw kennisbankartikelen. Zoekwidgets zijn aanpasbaar en kunnen overal op uw kennisbankpagina’s worden geplaatst.
Kies een thema van uw klantenportaal uit vooraf gedefinieerde sjablonen of maak een nieuw thema met aangepaste css en HTML. Voeg uw eigen logo, titel, trackingcodes, koptekst en voettekst toe.
4 voorgedefinieerde thema’s:
- Klassiek
- Materiaal
- Minimalistisch
- Montana
U kunt de kleuren aanpassen van:
- Koptekst
- Belangrijkste actieknop
- Hoofdactieknop – Hover
- Secundaire actieknop
- Secundaire actieknop – Hover
- Rechter vak
- Categorie icoon
- Artikel icoon
- Item kleur
- Titel kleur
Verschillende inhoud voor vertegenwoordigers en klanten
U kunt afzonderlijke kennisbankartikels en categorieën maken die niet toegankelijk zijn voor uw klanten, maar die alleen zichtbaar zijn voor uw vertegenwoordigers (interne artikels, categorieën).
Kennisbankbronnen
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Meerdere kennisbanken bieden bedrijven de mogelijkheid om onbeperkt klantenportalen te maken met unieke ontwerpen en inhoud. Om extra kennisbanken te creëren, moet de schakelaar groen zijn en kan er een nieuwe knop worden gebruikt in het beheerderspaneel. Elke kennisbank bevat dezelfde inhoudstypes en extra kennisbanken hebben een prijs van €19. LiveAgent biedt een Nederlandse kennisbank software voor betere selfservice met een gratis proefperiode van 14 dagen. De tekst gaat over het opzetten van een kennisbank in uw klantenportaal.
Een kennisbank is belangrijk voor klanten, potentiële klanten en werknemers, en het gebruik van sjablonen kan helpen bij het schrijven van nuttige artikelen. LiveAgent biedt kennisbank software voor betere selfservice met een gratis proefperiode van 14 dagen en de mogelijkheid om meerdere kennisbanken te maken. Een interne kennisbank kan de efficiëntie, prestaties en kennis van medewerkers verbeteren en zorgen voor een verbeterde klantenervaring, efficiëntie, verkoop, merkimago en productiviteit. Het kiezen van de juiste software is belangrijk, en bedrijven moeten hun behoeften en voorkeuren opschrijven en onderzoek doen op websites voor softwarebeoordeling.
Geef klanten meer mogelijkheden met directe antwoorden
LiveAgent is een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf, dankzij de gebruikersvriendelijkheid en geweldige functionaliteiten zoals handige rapportagefuncties, onbeperkte vertegenwoordigers, e-mail, sociale media en telefoonintegratie. De tool is kosteneffectief en kan u helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Klanten zijn zeer tevreden met de ondersteuning die LiveAgent biedt en de verbeterde responstijden. Het ondersteuningsteam is betrouwbaar en reageert snel met implementatie-oplossingen. Gebruikers zouden zich niet kunnen voorstellen dat ze zonder LiveAgent werken.
Leg eenvoudig een kennisbank en ondersteuningsdocumentatie aan
Goed geschreven ondersteuningsdocumentatie is van essentieel belang voor klantenondersteuning en biedt professionele voordelen op meerdere niveaus. Het ondersteunt uw vertegenwoordigers en teams, verbetert de klantentevredenheid en helpt u een betere autoriteit te worden in uw sector door uw klanten een betrouwbare informatiebron over uw producten of services te bieden. Een uitgebreide kennisbank stelt uw klanten in staat om problemen op te lossen voordat ze zelfs nog maar om hulp dienen te vragen.