Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservice training

Wat is een klantenservice training?

Als bedrijven de verwachtingen van de klant kunnen overtreffen, bieden ze een uitstekende klantenondersteuning. Klantenservicetraining of CST is een activiteit – klantenvertegenwoordigers leren hoe ze positieve taal kunnen gebruiken, met waarde kunnen reageren of communiceren met boze klanten.

Ze leren nieuwe vaardigheden of informatie over producten of diensten om de klantentevredenheid en loyaliteit te vergroten. Klantenvertegenwoordigers worden professioneler en getraind. Het kan bedrijven ook helpen de verkoop en inkomsten te verhogen en de kosten te verlagen.

Vaak gestelde vragen

Wat is klantenservicetraining?

Customer service training (CST) is een training voor medewerkers van een organisatie gericht op het ontwikkelen van hun kennis, vaardigheden en competenties die de klantentevredenheid verhogen. Elke medewerker die contact heeft met de klant moet een dergelijke training ondergaan, met bijzondere nadruk op het klantenserviceteam.

Wie moet deelnemen aan een klantenservice training?

Iedere medewerker die contact heeft met de klant dient deel te nemen aan een klantenservice training. Of het nu iemand is die in het klantenserviceteam werkt of een lid van de marketingafdeling, of iemand die aan de receptie van het kantoor van de organisatie werkt. Hierdoor beschikt iedereen over de basiskennis die de organisatie als professional in de ogen van de klant plaatst en de klant in de spotlight zet.

Wat zijn de soorten klantenservice trainingen?

De soorten trainingen voor klantenservice zijn geweldig. De eerste is een door een instructeur geleide training. Dit formulier is zeer interactief en stelt u in staat om te praten en kennis te delen. Een ander voorbeeld is een webinar. Dit is een meer eenzijdig webinar, maar deelnemers kunnen meestal wel schriftelijk vragen stellen en discussies voeren. Een andere vorm is elearning, die individueel thuis kan worden ingevuld. Mentorschap is de volgende. In dit geval behandelen we meestal werk 1 op 1. Daarnaast hebben we instructies die uitleggen hoe de klus moet worden geklaard, Electronic Productivity Assistance System (EPSS), dat werknemers helpt de technische vaardigheden te verwerven die ze nodig hebben om uitstekende klantenservice te bieden .

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.