Gratis proefperiode

Online bezoekers

Bent u het beu om tussen interfaces te wisselen om uw klanten te helpen? Tijd besteden aan het zoeken tussen platforms kan de klantentevredenheid verlagen en uw vertegenwoordigers gestrest maken.

Om uitzonderlijke klantenservice te kunnen bieden, moet u over de juiste tools voor uw vertegenwoordigers beschikken. Zij zijn de eerste mensen waarmee de klanten in contact komen. Hierdoor creëren uw vertegenwoordigers het merkimago of, met andere woorden, de klantenbeleving van uw bedrijf.

Uw klantenvertegenwoordigers hebben de macht om ofwel langdurige relaties op te bouwen ofwel om klanten te verliezen aan de concurrentie.

LiveAgent is een complexe helpdesksoftware die gebruiksvriendelijk is. Hiermee kunnen uw vertegenwoordigers alle klantenvragen vanaf één enkele plaats afhandelen. Het systeem heeft meer dan 170 functies om uw vertegenwoordigers te helpen een vlotte klantenervaring te bieden. Eén daarvan heet Online bezoekers.

Wat zijn online bezoekers?

Het is een sectie of functie van een LiveAgent waar u alle bezoekers op één scherm online op uw website kunt zien. U kunt dus controleren op welke websites ze surfen en hoeveel tijd ze daar hebben doorgebracht. Bovendien kunt u de verwijzers van de bezoekers, een IP-adres en het land achterhalen om u voor te bereiden op een chatgesprek.

Hoe kunt u de functie voor online bezoekers gebruiken?

De functie online bezoekers lijkt enigszins op Google Analytics of andere platforms die u gegevens over uw websitebezoekers laten zien. U hoeft niet van platform te wisselen om snel een overzicht van uw bezoekers online te hebben.

Bovendien is het online bezoekersgedeelte een geweldige bron van informatie voor uw vertegenwoordigers voordat vertegenwoordigers met de klanten beginnen te chatten. Aangezien u proactieve uitnodigingen in LiveAgent kunt gebruiken, kunt u deze informatie later of onmiddellijk in het gesprek gebruiken om de best mogelijke klantenervaring te bieden.

Wat kunt u zien in het gedeelte online bezoekers?

  • Land van de bezoeker
  • Tijd
  • IP-adres
  • De werkelijke website van de bezoeker
  • Wie de bezoeker doorverwezen heeft

Hoe nodigt u de bezoekers uit om te chatten?

Uw vertegenwoordigers kunnen ze handmatig uitnodigen om te chatten door op de knop Chat starten te klikken. Daarna kunt u het juiste chatvenster van een uitnodiging kiezen uit uw vervolgkeuzelijst (de chatuitnodiging wordt weergegeven op de pagina waar de bezoeker momenteel aan het surfen is).

Voordelen:

  • Overzicht van uw huidige websiteverkeer
  • Informatiebron
  • Betere proactieve chataanpak
  • Verbeterde klantentevredenheid
  • Betere workflow voor vertegenwoordigers

Ready to try LiveAgent?

Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!

FREE TRIAL

Gratis helpdesk chatfuncties:

Geïntegreerde chatopvolging

Als u alle chatinformatie in Google Analytics wilt volgen om de impact van de live chat op uw website te zien, hebben we een plug-in waarmee u de chatinformatie kunt synchroniseren.

Ontdek de LiveAgent-informatie die u kunt volgen in Google Analytics.

Chat geïntegreerde tracking

Chatverdeling

Zorg ervoor dat uw vertegenwoordigers effectief werken door chatroutering in LiveAgent in te stellen. U kunt bijvoorbeeld willekeurig vertegenwoordigers toewijzen of een georganiseerde workflow creëren. Zo kunnen ze efficiënt omgaan met chatverzoeken van klanten.

Chatverdeling

Proactieve chatuitnodigingen

Deze functie is nauw verbonden met online bezoekers. Het is een effectieve manier om uw bezoekers online te bereiken en hen indien nodig hulp te bieden.

Chat uitnodigingsgalerij

Kennisbankbronnen

Als u meer wilt weten, lees dan over Hoe maakt u een online chatknop.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo