Bent u het beu om tussen interfaces te wisselen om uw klanten te helpen? Tijd besteden aan het zoeken tussen platforms kan de klantentevredenheid verlagen en uw vertegenwoordigers gestrest maken.
Om uitzonderlijke klantenservice te kunnen bieden, moet u over de juiste tools voor uw vertegenwoordigers beschikken. Zij zijn de eerste mensen waarmee de klanten in contact komen. Hierdoor creëren uw vertegenwoordigers het merkimago of, met andere woorden, de klantenbeleving van uw bedrijf.
Uw klantenvertegenwoordigers hebben de macht om ofwel langdurige relaties op te bouwen ofwel om klanten te verliezen aan de concurrentie.
LiveAgent is een complexe helpdesksoftware die gebruiksvriendelijk is. Hiermee kunnen uw vertegenwoordigers alle vragen van klanten vanaf één plek afhandelen. Het systeem heeft meer dan 170 functies om uw vertegenwoordigers te helpen een soepele klantenervaring te bieden. Een daarvan heet Online bezoekers.
Wat zijn online bezoekers?
Het is een sectie of functie van een LiveAgent waar u alle bezoekers op één scherm online op uw website kunt zien. U kunt dus controleren op welke websites ze surfen en hoeveel tijd ze daar hebben doorgebracht. Bovendien kunt u de verwijzers van de bezoekers, een IP-adres en het land achterhalen om u voor te bereiden op een chatgesprek.
Voorbeeld van online bezoekers
Hoe kunt u de functie voor online bezoekers gebruiken?
De functie online bezoekers lijkt enigszins op Google Analytics of andere platforms die u gegevens over uw websitebezoekers laten zien. U hoeft niet van platform te wisselen om snel een overzicht van uw bezoekers online te hebben.
Bovendien is het online bezoekersgedeelte een geweldige bron van informatie voor uw vertegenwoordigers voordat vertegenwoordigers met de klanten beginnen te chatten. Aangezien u proactieve uitnodigingen in LiveAgent kunt gebruiken, kunt u deze informatie later of onmiddellijk in het gesprek gebruiken om de best mogelijke klantenervaring te bieden.
Wat kunt u zien in het gedeelte online bezoekers?
Land van de bezoeker
Tijd
IP-adres
De werkelijke website van de bezoeker
Wie de bezoeker doorverwezen heeft
Hoe nodigt u de bezoekers uit om te chatten?
Uw vertegenwoordigers kunnen ze handmatig uitnodigen om te chatten door op de knop Chat starten te klikken. Daarna kunt u het juiste chatvenster van een uitnodiging kiezen uit uw vervolgkeuzelijst (de chatuitnodiging wordt weergegeven op de pagina waar de bezoeker momenteel aan het surfen is).
Voordelen:
Overzicht van uw huidige websiteverkeer
Informatiebron
Betere proactieve chataanpak
Verbeterde klantentevredenheid
Betere workflow voor vertegenwoordigers
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Als u alle chatinformatie in Google Analytics wilt volgen om de impact van de live chat op uw website te zien, hebben we een plug-in waarmee u de chatinformatie kunt synchroniseren.
Zorg ervoor dat uw vertegenwoordigers effectief werken door chatroutering in LiveAgent in te stellen. U kunt bijvoorbeeld willekeurig vertegenwoordigers toewijzen of een georganiseerde workflow creëren. Zo kunnen ze efficiënt omgaan met chatverzoeken van klanten.
Deze functie is nauw verbonden met online bezoekers. Het is een effectieve manier om uw bezoekers online te bereiken en hen indien nodig hulp te bieden.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.