Gratis proefperiode

Chatvenster koppelen

Wat is het koppelen van een chatvenster?

Het is gewoon een chatknop die aan de zijkant is geplaatst. Het chatvenster kan aan de linker- of rechterkant van een website worden gekoppeld.

Bezoekers kunnen het chatvenster verkleinen. De melding: “Nieuw ongelezen bericht” wordt weergegeven wanneer een vertegenwoordiger een chatbericht verzendt en het chatvenster wordt geminimaliseerd.

Hoe werkt het koppelen van het chatvenster?

Zakelijke voordelen:

  • Betere klantenervaring
  • Vlotte klantenservice workflow
  • Verbeterde klantentevredenheid

Chatvenster – Aanpasbare opties in LiveAgent:

  • Welkomstbericht
  • Verberg welkomstbericht
  • Verberg start chatknop opnieuw
  • Schakel het verlaten van offline berichten in
  • Stijl
  • Grootte
  • Kleuren
  • Titel
  • Z-index
  • Aangepaste CSS

Geen fan van het koppelen van chatvensters?

Geen probleem, LiveAgent biedt ook een optie om een ​​pop-upvenster te maken.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Bonus tips:

De chatknop is een verbetering voor uw vertegenwoordigers, website en uiteindelijk uw klanten. Maar een verkeerde plaatsing kan contraproductief zijn. Het is bekend dat klanten live chatondersteuning waarderen omdat het een snelle en efficiënte manier is om met de klantenondersteuning te communiceren.

Als er echter een vervelende knop op het verkeerde moment en op de verkeerde plaats verschijnt, kan de klant een concurrent kiezen boven uw website. Ja, een gebruikerservaring (UX) kan beslissen of een klant uw bedrijf verkiest boven de concurrentie. Om dit te voorkomen hebben we twee belangrijke tips om u te helpen deze situatie te voorkomen.

Tijd

Met LiveAgent kunt u een specifieke tijd instellen waarna een chatvenster op uw website wordt weergegeven. Het is essentieel om de klant een tijdje op de website te laten surfen. De algemene regel is ongeveer 30 seconden.

Plaatsing

Zoals we al hebben aangegeven, is de plaatsing cruciaal. Over het algemeen wordt de chatknop in de rechter benedenhoek van een website geplaatst. De klanten zijn dat gewend en het is heel natuurlijk om daar te zoeken, aangezien de meeste mensen van links naar rechts lezen. Als u nog steeds niet zeker bent van de plaatsing, test het dan gewoon uit en kijk.

Kennisbankbronnen:

Volg deze handleiding als u een chatknop wilt implementeren.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo