Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Profiteer van gedeelde mailbox met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

De beste gedeelde mailbox op de markt

Het monitoren van meerdere emailaccounts voor vragen van klanten is vermoeiend en vaak contraproductief. Vragen raken verloren, vergeten of blijven onbeantwoord omdat ze verspreid zijn over meerdere emailaccounts van verschillende servicemedewerkers.

Om een ​​compleet overzicht te krijgen van uw emailvragen voor de klantenservice, hebben meerdere mensen toegang nodig tot één email en dat is waar een gedeelde mailbox van pas komt.

Verbind al uw emails van programma’s zoals Microsoft Outlook, Office 365, Gmail of een aangepaste emailserver en geniet van een gedeelde mailbox.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Create Ticket in LiveAgent

Wat is een gedeelde mailbox?

Een gedeelde inbox is een onderdeel van onze helpdesk en ticketoplossing. Bekijk het als een betere versie van uw Gmail.

Elk van uw ondersteuningsmedewerkers heeft zijn eigen unieke login, maar zodra ze inloggen op de inbox, heeft iedereen toegang tot hetzelfde dashboard. Iedereen kan alle binnenkomende tickets bekijken, wie wat beantwoordt en wat er direct moet worden aangepakt.

De inbox organiseert automatisch alle vragen in afdelingen, bestelt tickets op basis van prioriteiten en wijst verantwoordelijkheden toe aan individuele vertegenwoordigers.

Hoe kan een gedeelde mailbox de conversie verbeteren?

Klantentevredenheid hangt nauw samen met klantenbetrokkenheid, conversieratio en inkomsten. Hoe tevredener uw klanten zijn, hoe beter uw bedrijf zal zijn. Door uw klanten snelle, persoonlijke en deskundige service te bieden, verbetert u de klantenbetrokkenheid, omzet en conversiepercentages.

Shared inbox improving the conversion rates

Voordelen van een gedeelde inbox

Bevordert de samenwerking

Stelt uw ondersteuningsmedewerkers in staat om samen aan ingewikkelde vragen te werken. De ene vertegenwoordiger kan verdergaan waar de andere gestopt was omdat alle voortgang wordt opgeslagen en vertegenwoordigers interne notities voor elkaar kunnen achterlaten, chats kunnen maken of zelfs interne gesprekken kunnen voeren.

Verbetert de productiviteit

Omdat uw vertegenwoordigers hun kostbare tijd niet willen verspillen aan het controleren van verschillende accounts en het wisselen tussen apparaten, kunnen ze meer tijd besteden aan het leveren van gepersonaliseerde en goed geïnformeerde service aan uw klanten.

Web icon

Houdt gegevens veilig

Omdat elke vertegenwoordiger zijn eigen unieke login heeft en de noodzaak om meerdere accounts te monitoren geëlimineerd is, is een gedeelde inbox de veiligste oplossing voor uw bedrijf en uw klanten.

Problematic sharing of information

Het probleem: informatie delen

Naarmate uw bedrijf groeit, genereert het meer winst, maar ook meer ondersteuningsverzoeken, productvragen en algemene vragen. Vroeger was het zo dat één persoon verantwoordelijk was voor het beantwoorden van emails voor uw organisatie, en wanneer hij op vakantie ging, werden de inloggegevens gewoon gedeeld met de vertegenwoordiger die hem verving. Het leidde echter tot verwarring en misverstanden door een gebrek aan context en transparantie.

Klinkt bekend? We hebben een oplossing!

De oplossing: één gedeelde inbox

LiveAgent biedt geavanceerde geïntegreerde functies waarmee u klantenverzoeken snel en efficiënt vanaf één dashboard kunt beheren.

LiveAgent geeft u toegang tot een onbeperkte geschiedenis van optimale communicatie, en ons geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties maakt het heel gemakkelijk om supporttickets en hun statusupdates te delen met uw collega’s.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Op zoek naar een betere, gedeelde mailbox?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Wat maakt onze helpdesk software de juiste keuze?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 features, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnsverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Probeer onze gedeelde mailbox vandaag nog!

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Gedeelde mailbox
Reviews - Beoordelingen Van Kennisbanksoftware - Liveagent

Beoordeling van de LiveAgent-kennisbank

Wilt u meer weten over de kennisbank van LiveAgent? Bekijk ons artikel om erachter te komen hoe het werkt en hoe het presteerde in onze tests.

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Nederlandse klantenervaring software

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

LiveAgent verbetert de klantentevredenheid met een platform voor klantenbetrokkenheid via meerdere kanalen. Bekijk de voordelen van LiveAgent en overtuig uzelf.

Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid

LiveAgent is een gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve klantenservice software die de klantenservice verbetert, responstijd vermindert en klanttevredenheid en verkoop verhoogt. Het integreert diverse communicatiekanalen in één platform, waardoor het een geweldige tool is voor klantcommunicatie. Automatisering en gamificatie zijn ook essentiële functies voor software voor klantenbetrokkenheid.

Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.

Nederlandse klantenservicesoftware

Klaviyo wordt geprezen om gebruiksgemak en prijsmodel. Freshdesk biedt omnichannel-helpdesksoftware en Google Analytics houdt website- en advertentieverkeer bij. Intercom is een zakelijke messenger en Klaus belooft de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren. Zendesk biedt klantenservice met AI-bots en zelfbediening. SurveyMonkey biedt enquêtefunctionaliteit. LiveAgent wordt aanbevolen als de beste software voor klantenservices.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x