Stressvrije software voor ondersteuning van sociale media
LiveAgent is een goede tool voor het beheer van sociale media, waarmee bedrijven hun klantenbetrokkenheid en klantenbehoud kunnen verbeteren. Door uitzonderlijke klantenservice te bieden, kunnen bedrijven tevreden klanten behouden en hun klantentevredenheid verhogen. Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd van LiveAgent en hebben succesverhalen en getuigenissen gedeeld. LiveAgent past zich aan aan de bedrijfsgrootte en sector en heeft organisaties van alle typen en groottes geholpen, inclusief start-ups, ondernemingen, overheid, onderwijs en NGO's in verschillende industrieën.
Beoordeling van de LiveAgent-kennisbank
Wilt u meer weten over de kennisbank van LiveAgent? Bekijk ons artikel om erachter te komen hoe het werkt en hoe het presteerde in onze tests.
Nederlandse klantenervaring software
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.
Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid
LiveAgent is een gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve klantenservice software die de klantenservice verbetert, responstijd vermindert en klanttevredenheid en verkoop verhoogt. Het integreert diverse communicatiekanalen in één platform, waardoor het een geweldige tool is voor klantcommunicatie. Automatisering en gamificatie zijn ook essentiële functies voor software voor klantenbetrokkenheid.
Nederlandse klantenservicesoftware
Klaviyo wordt geprezen om gebruiksgemak en prijsmodel. Freshdesk biedt omnichannel-helpdesksoftware en Google Analytics houdt website- en advertentieverkeer bij. Intercom is een zakelijke messenger en Klaus belooft de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren. Zendesk biedt klantenservice met AI-bots en zelfbediening. SurveyMonkey biedt enquêtefunctionaliteit. LiveAgent wordt aanbevolen als de beste software voor klantenservices.
Beoordeling van de LiveAgent-kennisbank
LiveAgent is een uitgebreide helpdeskoplossing met meer dan 175 functies en 40 integraties. Het biedt taal aanpasbare widgets en keuze uit 43 verschillende vertalingen. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al voor hun klantenservice. LiveAgent biedt ook een gratis proefperiode en verschillende maandelijkse prijsopties. Het is de top beoordeelde helpdesk software voor KMO's in 2020 en biedt betere ondersteuning met de juiste tools. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.