Het monitoren van meerdere emailaccounts voor vragen van klanten is vermoeiend en vaak contraproductief. Vragen raken verloren, vergeten of blijven onbeantwoord omdat ze verspreid zijn over meerdere emailaccounts van verschillende servicemedewerkers.
Om een compleet overzicht te krijgen van uw emailvragen voor de klantenservice, hebben meerdere mensen toegang nodig tot één email en dat is waar een gedeelde mailbox van pas komt.
Verbind al uw emails van programma’s zoals Microsoft Outlook, Office 365, Gmail of een aangepaste emailserver en geniet van een gedeelde mailbox.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Een gedeelde inbox is een onderdeel van onze helpdesk en ticketoplossing. Bekijk het als een betere versie van uw Gmail.
Elk van uw ondersteuningsmedewerkers heeft zijn eigen unieke login, maar zodra ze inloggen op de inbox, heeft iedereen toegang tot hetzelfde dashboard. Iedereen kan alle binnenkomende tickets bekijken, wie wat beantwoordt en wat er direct moet worden aangepakt.
De inbox organiseert automatisch alle vragen in afdelingen, bestelt tickets op basis van prioriteiten en wijst verantwoordelijkheden toe aan individuele vertegenwoordigers.
Klantentevredenheid hangt nauw samen met klantenbetrokkenheid, conversieratio en inkomsten. Hoe tevredener uw klanten zijn, hoe beter uw bedrijf zal zijn. Door uw klanten snelle, persoonlijke en deskundige service te bieden, verbetert u de klantenbetrokkenheid, omzet en conversiepercentages.
Stelt uw ondersteuningsmedewerkers in staat om samen aan ingewikkelde vragen te werken. De ene vertegenwoordiger kan verdergaan waar de andere gestopt was omdat alle voortgang wordt opgeslagen en vertegenwoordigers interne notities voor elkaar kunnen achterlaten, chats kunnen maken of zelfs interne gesprekken kunnen voeren.
Omdat uw vertegenwoordigers hun kostbare tijd niet willen verspillen aan het controleren van verschillende accounts en het wisselen tussen apparaten, kunnen ze meer tijd besteden aan het leveren van gepersonaliseerde en goed geïnformeerde service aan uw klanten.
Omdat elke vertegenwoordiger zijn eigen unieke login heeft en de noodzaak om meerdere accounts te monitoren geëlimineerd is, is een gedeelde inbox de veiligste oplossing voor uw bedrijf en uw klanten.
Naarmate uw bedrijf groeit, genereert het meer winst, maar ook meer ondersteuningsverzoeken, productvragen en algemene vragen. Vroeger was het zo dat één persoon verantwoordelijk was voor het beantwoorden van emails voor uw organisatie, en wanneer hij op vakantie ging, werden de inloggegevens gewoon gedeeld met de vertegenwoordiger die hem verving. Het leidde echter tot verwarring en misverstanden door een gebrek aan context en transparantie.
Klinkt bekend? We hebben een oplossing!
LiveAgent biedt geavanceerde geïntegreerde functies waarmee u klantenverzoeken snel en efficiënt vanaf één dashboard kunt beheren.
LiveAgent geeft u toegang tot een onbeperkte geschiedenis van optimale communicatie, en ons geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties maakt het heel gemakkelijk om supporttickets en hun statusupdates te delen met uw collega’s.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 features, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Probeer vandaag nog onze gedeelde mailbox!
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Een gedeelde inbox is een uitstekende oplossing voor samenwerking, klantenondersteuning en controle. Het stelt vertegenwoordigers in staat om samen te werken in een omgeving waar ze met elkaar kunnen praten, ideeën kunnen delen, problemen in realtime kunnen oplossen en toezicht kunnen houden klantenactiviteit.
Een gedeelde inbox in LiveAgent stelt meerdere vertegenwoordigers in staat om vanuit hetzelfde dashboard te werken. Als gevolg hiervan verhoogt het de klantentevredenheid, klantenbehoud en verbetert het de werkstroom van vertegenwoordigers.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar