De beste gedeelde mailbox op de markt

Het monitoren van meerdere emailaccounts voor vragen van klanten is vermoeiend en vaak contraproductief. Vragen raken verloren, vergeten of blijven onbeantwoord omdat ze verspreid zijn over meerdere emailaccounts van verschillende servicemedewerkers.

Om een ​​compleet overzicht te krijgen van uw emailvragen voor de klantenservice, hebben meerdere mensen toegang nodig tot één email en dat is waar een gedeelde mailbox van pas komt.

Verbind al uw emails van programma’s zoals Microsoft Outlook, Office 365, Gmail of een aangepaste emailserver en geniet van een gedeelde mailbox.

ticket creëeren

Wat is een gedeelde mailbox?

Een gedeelde inbox is een onderdeel van onze helpdesk en ticketoplossing. Bekijk het als een betere versie van uw Gmail.

Elk van uw ondersteuningsmedewerkers heeft zijn eigen unieke login, maar zodra ze inloggen op de inbox, heeft iedereen toegang tot hetzelfde dashboard. Iedereen kan alle binnenkomende tickets bekijken, wie wat beantwoordt en wat er direct moet worden aangepakt.

De inbox organiseert automatisch alle vragen in afdelingen, bestelt tickets op basis van prioriteiten en wijst verantwoordelijkheden toe aan individuele vertegenwoordigers.

Hoe kan een gedeelde mailbox de conversie verbeteren?

Klantentevredenheid hangt nauw samen met klantenbetrokkenheid, conversieratio en inkomsten. Hoe tevredener uw klanten zijn, hoe beter uw bedrijf zal zijn. Door uw klanten snelle, persoonlijke en deskundige service te bieden, verbetert u de klantenbetrokkenheid, omzet en conversiepercentages.

Gedeelde inbox die de conversieratio's verbetert

Voordelen van een gedeelde inbox

Schep orde in de chaos

Schept orde in de chaos

Organiseert automatisch alle binnenkomende vragen op prioriteit (overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, datum ontvangen, labels) en wijst ze toe aan de juiste afdelingen en vertegenwoordigers.

Bevorder de samenwerking tussen de teamgenoten

Bevordert de samenwerking

Stelt uw ondersteuningsmedewerkers in staat om samen aan ingewikkelde vragen te werken. De ene vertegenwoordiger kan verdergaan waar de andere gestopt was omdat alle voortgang wordt opgeslagen en vertegenwoordigers interne notities voor elkaar kunnen achterlaten, chats kunnen maken of zelfs interne gesprekken kunnen voeren.

Gedeelde inbox verbetert de productiviteit met een groeiende trend in de loop van de tijd

Verbetert de productiviteit

Omdat uw vertegenwoordigers hun kostbare tijd niet willen verspillen aan het controleren van verschillende accounts en het wisselen tussen apparaten, kunnen ze meer tijd besteden aan het leveren van gepersonaliseerde en goed geïnformeerde service aan uw klanten.

Gedeelde inbox houdt gegevens veilig opgeslagen

Houdt gegevens veilig

Omdat elke vertegenwoordiger zijn eigen unieke login heeft en de noodzaak om meerdere accounts te monitoren geëlimineerd is, is een gedeelde inbox de veiligste oplossing voor uw bedrijf en uw klanten.

Problematisch delen van informatie

Het probleem: informatie delen

Naarmate uw bedrijf groeit, genereert het meer winst, maar ook meer ondersteuningsverzoeken, productvragen en algemene vragen. Vroeger was het zo dat één persoon verantwoordelijk was voor het beantwoorden van emails voor uw organisatie, en wanneer hij op vakantie ging, werden de inloggegevens gewoon gedeeld met de vertegenwoordiger die hem verving. Het leidde echter tot verwarring en misverstanden door een gebrek aan context en transparantie.

Klinkt bekend? We hebben een oplossing!

De oplossing: één gedeelde inbox

LiveAgent biedt geavanceerde geïntegreerde functies waarmee u klantenverzoeken snel en efficiënt vanaf één dashboard kunt beheren.

LiveAgent geeft u toegang tot een onbeperkte geschiedenis van optimale communicatie, en ons geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties maakt het heel gemakkelijk om supporttickets en hun statusupdates te delen met uw collega’s.


De oplossing ligt in een gedeelde inbox
Klaar om over te schakelen naar LiveAgent

Op zoek naar een betere, gedeelde mailbox?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Wat maakt onze helpdesk software de juiste keuze?

Meest beoordeeld en nummer 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Gekozen door 21.000 bedrijven

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Rijk aan functies

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 features, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloudgebaseerde en veilige helpdesk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Probeer onze gedeelde mailbox vandaag nog!

Package Name

Ticket+chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote ondernemingen

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .