Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dashboard

Wat is een dashboard?

Dashboard bestaat uit een scherm waarop informatie voor de gebruiker op één en dezelfde plaats wordt weergegeven zodat de informatie eenvoudig en toegankelijk is. Dit helpt de vertegenwoordigers op de hoogte te blijven van de belangrijkste informatie in het bedrijf.

Dashboard geeft realtime gegevens en helpt de vertegenwoordigers hun prestaties te monitoren. Als een medewerker van de klantenservice bijvoorbeeld inlogt op zijn account, kan hij op de bedrijfspagina het aantal openstaande tickets zien dat aan hem en de medewerkers van zijn afdeling is toegewezen. Als er veel openstaande tickets zijn, betekent dit dat de vertegenwoordiger en zijn team niet goed werken om aan de behoefte van de klant te voldoen.

Dashboard

Vaak gestelde vragen

Wat is dashboard?

Het dashboard is een tool waarmee u informatie kunt beheren en business intelligence kunt uitvoeren. Het toont en bewaart belangrijke gegevens uit verschillende bronnen op één en dezelfde plaats. Meestal worden datavisualisaties gebruikt, die een gemakkelijk begrip van de weergegeven gegevens en hun afhankelijkheden mogelijk maken. Hiermee kunt u trends volgen en fouten uitsluiten.

Hoe toegang krijgen tot het dashboard in LiveAgent?

U moet een LiveAgent-gebruiker zijn om toegang te krijgen tot het dashboard. Na het inloggen op het systeem op zijn account, krijgt de gebruiker een dashboard te zien waarmee u het aantal openstaande tickets kunt volgen dat aan een specifieke klant is toegewezen, informatie over hoeveel mensen er op een bepaalde afdeling werken. Het dashboard helpt vertegenwoordigers hun prestaties te monitoren.

Welke soorten dashboards biedt LiveAgent?

Er zijn drie hoofdtypen dashboards. De eerste is het dashboard, dat vertelt wat er op dat moment aan de hand is. Het tweede is een strategisch dashboard dat KPI's bijhoudt. De laatste is de analytische cockpit, die wordt gebruikt om gegevens te verwerken om sterke punten te identificeren. In LiveAgent hebt u toegang tot het dashboard.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.