Wat is een dashboard?
Dashboard bestaat uit een scherm waarop informatie voor de gebruiker op één en dezelfde plaats wordt weergegeven zodat de informatie eenvoudig en toegankelijk is. Dit helpt de vertegenwoordigers op de hoogte te blijven van de belangrijkste informatie in het bedrijf.
Dashboard geeft realtime gegevens en helpt de vertegenwoordigers hun prestaties te monitoren. Als een medewerker van de klantenservice bijvoorbeeld inlogt op zijn account, kan hij op de bedrijfspagina het aantal openstaande tickets zien dat aan hem en de medewerkers van zijn afdeling is toegewezen. Als er veel openstaande tickets zijn, betekent dit dat de vertegenwoordiger en zijn team niet goed werken om aan de behoefte van de klant te voldoen.
Frequently Asked Questions
What is a dashboard?
The dashboard is a tool that allows you to manage information and conduct business intelligence. It displays and stores important data from various sources in one place. Usually, data visualizations are used, which allow easy understanding of the displayed data and their dependencies. It allows you to track trends and exclude errors.
How to access dashboard in LiveAgent?
You must be a LiveAgent user to access the dashboard. After logging into the system on his account, the user is presented with a dashboard that allows you to track the number of open tickets assigned to a specific customer, information on how many people work in a given department. The dashboard helps agents monitor their performance.
What types of dashboards does LiveAgent provide?
There are three main types of dashboards, the first being the dashboard, which tells you what's going on at that moment.The second is a strategic dashboard that tracks KPIs. The last one is the analytical cockpit, which is used to process data to identify strengths. In LiveAgent you have access to the dashboard.
Helpdesksoftware heeft noodzakelijke functies zoals toegang tot alle communicatiekanalen, een intuïtieve interface, integratie met andere tools en opties voor samenwerking. LiveAgent biedt deze technische ondersteuningssoftware met extra functies die het werk van het team kunnen verbeteren. Na aanmelding wordt er een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens voor het LiveAgent dashboard. Onze website gebruikt cookies.