Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Online technische ondersteuning

What is customer feedback software?   

Customer feedback software is sometimes confused with CRM software, but they serve different purposes. CRM software allows you to gather customer data from multiple sources, and then store, process, and analyze that information. However, by using customer feedback software, you will be able to collect the thoughts and opinions of customers about your product, services, or brand overall. 

Hoe kan ik technische ondersteuning bieden?

Live technische ondersteuning kan via verschillende kanalen worden geleverd. Bijvoorbeeld email, telefoontjes of online chat met technische ondersteuning. Om uitstekende technische ondersteuning te bieden, gebruiken de meeste bedrijven helpdesksoftware. Helpdesksoftware, zoals LiveAgent, stroomlijnt de communicatie met klanten en biedt geavanceerde tools voor technische ondersteuningsvertegenwoordigers.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Uit welke onderdelen bestaat de beste technische ondersteuningssoftware?

Mail

Email sjablonen

Elk bedrijf krijgt elke dag een heleboel emails. Met LiveAgent krijgen uw online klantenservicemedewerkers gelijkmatig verdeelde emailtickets. Bovendien kunt u uw emailsjablonen aanpassen voor een efficiënte workflow wanneer u een nieuwe emailticketmelding ontvangt.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Mail.

Technische ondersteuning chat

Realtime chat

Steeds meer klanten geven er de voorkeur aan om via live chat contact op te nemen om sneller antwoord te krijgen. Er zijn tegenwoordig veel chatknoppen die u op uw website kunt gebruiken. Dus hoe is de LiveAgent’s chat anders? Allereerst kunt u zien wat de klant schrijft, nog voordat ze het verzenden. Zo kunt u zich van tevoren voorbereiden. Heeft de klant specifieke documenten nodig, begeleiding? Voeg het document toe of stuur ze links. Wilt u de klant overbrengen naar een andere afdeling? Makkelijk met LiveAgent!

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Chat.

Oproepen

Oproepen doorverbinden

Tegelijkertijd gebeld worden op uw telefoon en pc van uw klanten? LiveAgent kan u helpen de oproepen naar de computers van uw vertegenwoordigers te leiden. Nooit meer schakelen tussen apparaten, maar de oproepen afhandelen vanuit één interface.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Oproepen.

Sociale media

Facebook

Vragen of inlichtingen krijgen over de producten en diensten van uw bedrijf op sociale media, zoals Facebook, Twitter of Viber? Met LiveAgent kunt u deze SoMe-platforms integreren en ervoor zorgen dat u altijd op de hoogte blijft van eventuele problemen of zorgen. Betrokkenheid bij uw publiek en klanten is belangrijker dan ooit. Volg en verzorg uw SoMe-verhaal met LiveAgent.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Social Media.

Forum

Forum

Een forum is een geweldige manier om uw klanten een ruimte te bieden om elkaar te helpen. Met LiveAgent kunt u niet alleen een forum aanmaken, maar krijgt u ook een melding wanneer uw klanten daar berichten plaatsen. Daarom kunt u eventuele problemen onmiddellijk aanpakken.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Forum.

Contactformulieren

Contactformulieren

Vaak krijgt online klantenondersteuning veel spam. Een manier om dit te voorkomen, is door uw klanten contactformulieren te bezorgen. Zo wordt uw klantenondersteunende (zakelijke) email “verborgen”. Daarnaast krijgt u meer informatie over de klanten – relevante info zoals, naam, email, telefoonnummer, waarmee u uiteindelijk een betere service kunt bieden.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Contactformulieren.

Video-oproepen

Videochat

Online klantenondersteuning kan soms moeilijk zijn. De mogelijkheid hebben om de klant door online videogesprekken te laten zien of te begeleiden, kan voor veel bedrijven een enorm voordeel zijn. Geen problemen meer met het uitleggen van technische problemen aan de klanten, deel gewoon uw scherm en help de klant.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Videogesprekken.

Feedback

Feedback & suggesties

De feedbackoptie van LiveAgent is een geweldige manier om meer te weten te komen over de meningen en zorgen van uw klant. Het kan je gewoon helpen om elke dag beter te worden. Pas uw eigen feedbackknop in LiveAgent aan en word elke dag beter!

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Feedback.

online-technische-ondersteuning-LiveAgent

Geïnteresseerd in LiveAgent? Probeer het met onze 14 dagen gratis proefversie en bezorg uw klanten meteen die ervaring met meerdere kanalen!

Andere LiveAgent-functies die uw live technische ondersteuning verbeteren:

Is technische ondersteuning moeilijk?

Een online technische ondersteuningsvertegenwoordiger zijn, is een uitdagende baan omdat het veel geduld en kennis vereist. Bovendien is het vaak repetitief en ondergewaardeerd, omdat klanten vaak onbeleefd en veeleisend kunnen zijn.

Wat is er nodig om een ​​online technische ondersteuningsvertegenwoordiger te zijn?

Vertegenwoordigers van technische ondersteuning moeten een enorme hoeveelheid kennis hebben over de technische specificaties van de producten en diensten die ze leveren. Daarnaast moeten technische ondersteuningsmedewerkers beschikken over actief luisteren en menselijke vaardigheden. Ze moeten kunnen begrijpen wat de klant wil en hen geduldig kunnen begeleiden bij het oplossen van problemen.

Over welke vaardigheden moet een online technische ondersteuningsmedewerker beschikken?

Technische ondersteuningsmedewerkers moeten een diepgaand begrip hebben van het product dat hun bedrijf verkoopt, zodat ze hun klanten kunnen helpen met zowel eenvoudige als complexe problemen.

Zoals hierboven vermeld, moeten klantenvertegenwoordigers ook actief luisteren en menselijke vaardigheden hebben. Het is ook voordelig als technische ondersteuningsmedewerkers meertalig zijn. Op die manier kunnen ze ondersteuning bieden aan meer klanten in meer dan één taal.

Tenslotte moeten vertegenwoordigers snel en foutloos kunnen typen. Een hoge typsnelheid zorgt ervoor dat klanten snel antwoord op hun vragen krijgen. Dit zorgt voor klantentevredenheid en verbetert op zijn beurt het behoud en de omzet.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Vaak gestelde vragen

Wat betekent de term online technische ondersteuning?

Technische ondersteuning is een service waarbij bedrijven ondersteuning bieden aan gebruikers van technologische producten - beide apparaten, zoals telefoons of computers, maar ook software. Hun doel is om de gebruiker te helpen bij het oplossen van specifieke problemen met het product.

 

Wat zijn de kenmerken van een online technische ondersteuning?

De kenmerken van online technische ondersteuning zijn in de eerste plaats een uitstekend vermogen om problemen op te lossen, de oorzaak ervan te vinden en een passende oplossing te bieden. Daarnaast zijn communicatieve vaardigheden die een individuele en passende benadering van de cliënt mogelijk maken uitermate belangrijk. Flexibiliteit en niet vasthouden aan de gebruikelijke patronen zijn ook belangrijk.

 

Kunt u online technische ondersteuning bieden via LiveAgent?

Natuurlijk kunt u online technische ondersteuning bieden met LiveAgent. Het maakt communicatie met klanten mogelijk en biedt een geavanceerd hulpmiddel voor technische ondersteuningsmedewerkers. U kunt alle communicatiekanalen op één enkele plaats beheren (email, live chat, videochat, sociale media enz.), U kunt een helpcenter voor klanten aanmaken en u hebt toegang tot rapporten en communicatiegeschiedenis.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.