Live chatknop is een pictogram ergens op uw website waarmee klanten in realtime met de klantenservice kunnen communiceren. Het stelt uw vertegenwoordigers in staat om snel en effectief vragen van klanten op te lossen. De live chatknop kan de winst, de klantentevredenheid, het klantenbehoud, de vertegenwoordigerstevredenheid en nog veel meer verhogen.
U kunt uw chatknop aanpassen zodat deze beter bij uw pagina en algemene branding past. In LiveAgent kunt u zelfs een knopanimatie voor de chat instellen om meteen de aandacht van uw websitebezoeker vast te houden. Livechat voor websitegebruikers kan er het beste van maken door de chatknop aan te passen.
Als u meer wilt weten over andere functies om uw klantenservice te verbeteren, ga dan naar helpdesksoftware.
LiveAgent biedt een veelzijdige klantenservice software met meer dan 175 functies en 40 integraties, en ondersteunt 43 verschillende vertalingen. Het biedt tools zoals proactieve chatuitnodigingen om klanten te helpen tijdens hun hele klantentraject. Live chat is een essentiële component van de klanttevredenheid, betrokkenheid en verkoop en kan eenvoudig toegevoegd worden aan uw website door een live chat software provider te kiezen zoals LiveAgent. Er is ook een gratis proefperiode beschikbaar en verschillende abonnementsopties. Wanneer u overstapt van Pure Chat, ontvangt u uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning van vertegenwoordigers.
HelpOnClick live chat beoordeling
Quality Unit NV biedt diverse softwareoplossingen, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Ze hebben een partnerprogramma en zijn actief op social media. De website maakt gebruik van cookies en biedt een veiligheids- en privacybeleid. Gebruikers krijgen inloggegevens na installatie van hun account.