Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chatknop

Live chatknop is een pictogram ergens op uw website waarmee klanten in realtime met de klantenservice kunnen communiceren. Het stelt uw vertegenwoordigers in staat om snel en effectief vragen van klanten op te lossen. De live chatknop kan de winst, de klantentevredenheid, het klantenbehoud, de vertegenwoordigerstevredenheid en nog veel meer verhogen.

Galerij met chatknoppen

Als u meer wilt weten over andere functies om uw klantenservice te verbeteren, ga dan naar helpdesksoftware.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is een chatknop?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De live chatknop is een pictogram dat op uw website staat en waarmee de klanten van uw bedrijf contact kunnen opnemen met de klantenondersteuning. Doordat de live chat realtime contact mogelijk maakt, hebben we de kans om snel te reageren op onze klanten.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waar moet een chatknop worden geplaatst?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De live chatknop moet op een zichtbare plaats op elke pagina van uw website worden geplaatst. De klant zou er geen problemen mee moeten hebben om het te vinden. Hierdoor kan de cliënt snel antwoord krijgen op de vraag die hem dwars zit.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kunt u de LiveAgent-chatknop personaliseren?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Met live chat kunt u snel vragen van klanten beantwoorden. De chatknop die op uw website zou moeten staan, moet eraan worden aangepast. In LiveAgent heeft u de mogelijkheid om de knop te personaliseren. Door naar het tabblad Configuratie> Chat> Chatknoppen te gaan en op maken te klikken, ziet u de mogelijkheid om een ​​knop te maken. U kunt kiezen uit de beschikbare stijlen: tekstballon, zijkant, hoek of geïntegreerd. U kunt ook uw eigen code maken door een afbeelding te uploaden of door uw eigen code te schrijven. In het volgende venster kunt u de tekst, positie en kleuren van de knoppen wijzigen.” } }] }

FAQ

Wat is een chatknop?

De live chatknop is een pictogram dat op uw website staat en waarmee de klanten van uw bedrijf contact kunnen opnemen met de klantenondersteuning. Doordat de live chat realtime contact mogelijk maakt, hebben we de kans om snel te reageren op onze klanten.

Waar moet een chatknop worden geplaatst?

De live chatknop moet op een zichtbare plaats op elke pagina van uw website worden geplaatst. De klant zou er geen problemen mee moeten hebben om het te vinden. Hierdoor kan de cliënt snel antwoord krijgen op de vraag die hem dwars zit.

Kunt u de LiveAgent-chatknop personaliseren?

Met live chat kun je snel vragen van klanten beantwoorden. De chatknop die op uw website zou moeten staan, moet eraan worden aangepast. In LiveAgent heeft u de mogelijkheid om de knop te personaliseren. Door naar het tabblad Configuratie> Chat> Chatknoppen te gaan en op maken te klikken, ziet u de mogelijkheid om een ​​knop te maken. U kunt kiezen uit de beschikbare stijlen: tekstballon, zijkant, hoek of geïntegreerd. U kunt ook uw eigen code maken door een afbeelding te uploaden of door uw eigen code te schrijven. In het volgende venster kunt u de tekst, positie en kleuren van de knoppen wijzigen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.