Voldoet uw live chat niet aan uw verwachtingen? Bent u klaar voor een live chat alternatief?
Onze grondige vergelijking zal enig licht werpen op de meest populaire live chatoplossingen, hun functies en klantenbeoordelingen!
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
LiveChat Inc.
Vergelijk LiveChat Inc. met LiveAgent.
|
Intercom
Vergelijk Intercom met LiveAgent.
|
Zendesk
Vergelijk Zendesk met LiveAgent.
|
Olark
Vergelijk Olark met LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Waardering
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveAgent kreeg een algemene beoordeling van 4.7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
LiveChat Inc. kreeg een algemene beoordeling van 4.6 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Intercom kreeg een algemene beoordeling van 4.5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
Zendesk kreeg een algemene beoordeling van 4.3 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Olark kreeg een algemene beoordeling van 4.5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
LiveAgent is beoordeeld met 4.6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveChat Inc. heeft een beoordeling van 4.7 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.4
Intercom is beoordeeld met 4.4 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
Zendesk is beoordeeld met 4.3 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
Olark is beoordeeld met 4.7 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Klantenondersteuning
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveAgent krijgt een waardering van 4.7 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
LiveChat Inc. krijgt een waardering van 4.6 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
Intercom krijgt een waardering van 4.3 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.2
Zendesk krijgt een waardering van 4.2 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
Olark krijgt een waardering van 4.6 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs/kwaliteitsverhouding
Prijs/kwaliteitsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveAgent is beoordeeld met 4.7 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
LiveChat Inc. is beoordeeld met 4.5 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.0
Intercom is beoordeeld met 4.0 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.1
Zendesk is beoordeeld met 4.1 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Olark is beoordeeld met 4.5 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs
Softwareprijs is in USD per vertegenwoordiger per maand.
|
€29-€39/maand/vertegenwoordiger
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in USD gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één vertegenwoordiger per maand.
|
€19-€59/maand/vertegenwoordiger
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in USD gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één vertegenwoordiger per maand.
|
€39-€49/maand/vertegenwoordiger
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in USD gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één vertegenwoordiger per maand.
|
€49-€99/maand/vertegenwoordiger
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in USD gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één vertegenwoordiger per maand.
|
€19/maand/vertegenwoordiger
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in USD gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één vertegenwoordiger per maand.
|
Standaardberichten
Creëer voorgedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen die met een enkele klik kunnen worden ingezet.
|
LiveAgent biedt standaardantwoorden.
|
LiveChat Inc. biedt standaardantwoorden.
|
Intercom biedt standaardantwoorden.
|
Zendesk biedt standaardantwoorden.
|
Olark biedt standaardantwoorden.
|
Aanpasbare branding
Optie om een white label te gebruiken (branding gratis)
|
LiveAgent biedt aanpasbare branding.
|
LiveChat Inc. biedt aanpasbare branding.
|
Intercom biedt aanpasbare branding.
|
Zendesk biedt aanpasbare branding.
|
Olark biedt aanpasbare branding.
|
Geografische targeting
Stuur uw websitebezoekers gepersonaliseerde chatuitnodigingen of geef aangepaste meertalige chatknoppen weer op basis van hun geografische locatie.
|
LiveAgent biedt geografische targeting.
|
LiveChat Inc. biedt geografische targeting.
|
Intercom biedt geografische targeting.
|
Zendesk biedt geografische targeting.
|
Olark biedt geografische targeting.
|
Offline formulier
Stel websitebezoekers in staat om buiten kantooruren contact met u op te nemen via offline chatformulieren die direct worden omgezet in tickets en tijdens kantooruren kunnen worden beantwoord.
|
LiveAgent biedt offline formulieren.
|
LiveChat Inc. biedt offline formulieren.
|
Intercom biedt geen offline formulieren.
|
Zendesk biedt offline formulieren.
|
Olark biedt offline formulieren.
|
Proactieve chat
Nodig uw websitebezoekers automatisch uit om te chatten op basis van vooraf gedefinieerde regels.
|
LiveAgent biedt proactieve chatuitnodigingen.
|
LiveChat Inc. biedt proactieve chatuitnodigingen.
|
Intercom biedt proactieve chatuitnodigingen.
|
Zendesk biedt proactieve chatuitnodigingen.
|
Olark biedt proactieve chatuitnodigingen.
|
Scherm delen
Scherm delen tussen klanten en vertegenwoordigers voor snellere probleemoplossing.
|
LiveAgent biedt schermdeling.
|
LiveChat Inc. biedt schermdeling.
|
Intercom biedt geen schermdeling.
|
Zendesk biedt geen schermdeling.
|
Olark biedt geen schermdeling.
|
Doorverbinden/routering
Stuur chats automatisch door of draag ze handmatig over aan vertegenwoordigers die het best zijn toegerust om vragen van klanten te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt chattransfers/chatrouting aan.
|
LiveChat Inc. biedt chattransfers/chatrouting aan.
|
Intercom biedt chattransfers/chatrouting aan.
|
Zendesk biedt chattransfers/chatrouting aan.
|
Olark biedt chattransfers/chatrouting aan.
|
Integratie van derden
Integraties met populaire software, tools en netwerken, zoals sociale media, CRM's of betalingsverwerkers.
|
LiveAgent biedt integraties van derden.
|
LiveChat Inc. biedt integraties van derden.
|
Intercom biedt integraties van derden.
|
Zendesk biedt integraties van derden.
|
Olark biedt integraties van derden.
|
Sneak peek van berichten
Een realtime weergave van wat de klant in de chatbox typt.
|
LiveAgent biedt sneak peeks van berichten.
|
LiveChat Inc. biedt sneak peeks van berichten.
|
Intercom biedt geen sneak peeks van berichten.
|
Zendesk biedt geen sneak peeks van berichten
|
Olark biedt geen sneak peeks van berichten.
|
Onbeperkte geschiedenis
Er is geen limiet aan het aantal chattranscripties dat wordt opgeslagen en op elk moment kan worden opgehaald.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatgeschiedenis.
|
Enkel in abonnementen van >39€/maand
In LiveChat Inc. is onbeperkte chatgeschiedenis niet beschikbaar in het abonnement van €19 per vertegenwoordiger per maand
|
Intercom biedt onbeperkte chatgeschiedenis.
|
Zendesk biedt onbeperkte chatgeschiedenis.
|
Olark biedt onbeperkte chatgeschiedenis.
|
Onbeperkte bezoekersmonitoring
Er is geen limiet aan het aantal websitebezoekers dat u kunt controleren.
|
LiveAgent biedt onbeperkte bezoekersmonitoring.
|
LiveChat Inc. biedt onbeperkte bezoekersmonitoring.
|
Intercom biedt onbeperkte bezoekersmonitoring.
|
Zendesk biedt onbeperkte bezoekersmonitoring.
|
Olark biedt onbeperkte bezoekersmonitoring.
|
Chat-tags
Voeg tags toe aan elk gesprek om de inhoud in één oogopslag te zien of om het gemakkelijker te vinden.
|
LiveAgent biedt chat-tagging/chat-tags.
|
Enkel in abonnementen van > 39€/maand
In LiveChat Inc. zijn chattags niet beschikbaar in het abonnement van €19 per vertegenwoordiger per maand.
|
Intercom biedt chat-tagging/chat-tags.
|
Zendesk biedt chat-tagging/chat-tags..
|
Olark biedt chat-tagging/chat-tags..
|
Verander websitebezoekers in betalende klanten met gepersonaliseerde chatuitnodigingen op basis van CRM-inzichten en gedragsregistratie.
Ontdek op welke pagina elke klant surft, hoelang en wie ze naar uw website heeft verwezen.
Bespaar uzelf elke week tot 15 uur werk door veelgestelde vragen te beantwoorden met standaardberichten.
Creëer een onbeperkt aantal reacties en implementeer ze met een enkele klik.
Kopieer en plak een fragment van onze code in uw website om de bezoekers van uw website in realtime te volgen en te chatten.
Selecteer chatknoppen, chatvensters en pre-chat en offline formulieren uit onze galerij of maak uw eigen met aangepaste CSS.
Anticipeer op de behoeften van elke klant door een voorproefje te krijgen van wat ze in de chatbox typen voordat ze op verzenden klikken.
Geef de positieve ervaring een boost met onze geïntegreerde CRM waarmee u alle klanteninformatie, eerdere aankopen en eerdere vragen kunt bekijken.
Bied uw klanten zelfhulpmiddelen die rechtstreeks in uw chatwidget zijn geïntegreerd. Verlaag het aantal tickets en verhoog de verkoop met ons live chatnalternatief vanaf vandaag!
Houd de prestaties van uw team in de gaten.
Pas de ploegendiensten van vertegenwoordigers aan op basis van chatvolumes en piekuren, houd in de gaten wie met wie chat, kijk wat ze zeggen en leer van de beoordelingen van vertegenwoordigers.
Geen gissen of veronderstellingen meer.
Volg het traject van het oplossen van tickets van uw klant van begin tot einde via verschillende kanalen in één ticket-thread.
LiveAgent biedt een offline chatfunctie waarmee websitebezoekers ook buiten de kantooruren contact met u kunnen opnemen.
Ons live chat alternatief is 100% schaalbaar en aanpasbaar of u nu op een trajectadvertentie van Astra zit of seizoensgebonden moet opschalen.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Omdat de beste live chat alternatieven zonder extra kosten extra functies bieden!
Vergelijk LiveAgent livechat met chatwidgets van concurrenten en ontdek welke een betere prijs-kwaliteitverhouding biedt voor uw helpdesk.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Hoe voegt u live chat toe aan de Actinic winkel
Word een partner van Impressum en krijg toegang tot een breed scala aan klantenservicesoftware en zelfservicesoftware. Meld u vandaag nog aan!
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent
LiveAgent is een veelzijdige helpdesk software met spraakcommunicatie en ondersteuning via meerdere kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar