Bent u een multinational? Biedt u klantenservice in veel talen? Laat uw klantenondersteuningsagenten LiveAgent gebruiken in een taal die zij verkiezen. LiveAgent ondersteunt momenteel 42 talen en er worden regelmatig nieuwe vertalingen toegevoegd.


Lees Talen en Vertalingen als u wilt leren hoe u het moet instellen.
Lijst met beschikbare talen
- Engels
- Arabisch
- Bosnisch
- Bulgaars
- Catalaans
- Kroatisch
- Tsjechisch
- Deens
- Nederlands
- Ests
- Filipijns
- Fins
- Vlaams
- Frans
- Duits
- Grieks
- Hebreeuws
- Hongaars
- Vereenvoudigd Chinees
- Traditioneel Chinees
- Indonesisch
- Italiaans
- Japans
- Koreaans
- Lets
- Litouws
- Macedonisch
- Maleis
- Montenegrijns (Latijns)
- Noors
- Perzisch
- Pools
- Portugees, Braziliaans
- Roemeens
- Russisch
- Servisch (Latijns)
- Slowaaks
- Sloveens
- Spaans
- Zweeds
- Turks
- Vietnamees
Ontbreekt uw taal in deze lijst?
Help ons een nieuwe taal te vertalen en ontvang 40% korting op uw cloudaccount van LiveAgent. Stuur ons een email voor meer info.

Overzicht van meertalige functies:
Taal aanpasbare widgets
Terwijl u uw widgets in LiveAgent aanpast/maakt, kunt u ook gemakkelijk een voorkeurstaal voor een specifieke afdeling instellen. Daarom, als u actief bent in markten met verschillende talen, kunt u ook uw website-widgets aanpassen.

Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Taal aanpasbare widgets.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Creëer afdelingen in LiveAgent om klanteninteracties te verbeteren en efficiency te verhogen. Tutorial behandelt configuratie, toewijzing en aanpassing van afdelingen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.