Taal aanpasbare widgets

Ondersteuning in meerdere talen nodig? Stel uw chat-, contact- of feedbackwidgets in een taal in die uw klanten en vertegenwoordigers spreken.

Taal aanpasbare widgets

Voorbeeld van meertalige ondersteuning

Als u klanten in meerdere talen ondersteunt en een communicatie wilt doorsturen naar de vertegenwoordigers die de specifieke taal spreken, kunt u dit doen door contactwidgets in aangepaste talen te maken. U kunt vervolgens de communicatie van deze widgets naar afdelingen zoals “Engels”, “Duits”, “Spaans” of een andere ondersteunde taal sturen.

Een chatwidget opzetten

Als u de talen van uw chatwidgets wilt configureren, kunt u dit doen in de geavanceerde instellingen van de widget.

Bied onderweg ondersteuning

Download onze Android-app en begin met het beantwoorden van tickets vanaf elke locatie. Probeer het vandaag nog gratis. Geen kredietkaart nodig.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo