Gratis proefperiode

Vertegenwoordigersinterface

Wat is een vertegenwoordigersinterface?

De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers volledige controle over alle activiteiten met betrekking tot het werk van vertegenwoordigers binnen een helpdesksoftware. De interface heeft verschillende secties, zoals het dashboard en het paneel met ticketdetails waarmee vertegenwoordigers een groot aantal acties kunnen uitvoeren.

Wat kunt u doen in een vertegenwoordigersinterface?

Vertegenwoordigers kunnen talloze acties uitvoeren, zoals:

  • Verantwoordelijkheden voor transfertickets
  • Notities toevoegen
  • Klantengegevens bewerken
  • Abonneren en afmelden van klanten van mailinglijsten
  • Zorg voor terugbetalingen
  • Voer zowel interne als externe live chats, videogesprekken en telefoongesprekken
  • Maak uitgebreide rapporten
  • Maak kennisbanken en klantenportaals

Bekijk deze link voor een volledig overzicht van wat u kunt doen in een vertegenwoordigersinterface.

Welke soorten rapporten kunt u maken in een vertegenwoordigersinterface?

Het rapportagedashboard in de vertegenwoordigersinterface biedt inzicht in de prestaties van individuen en teams (afdelingen) als het gaat om ticketoplossing, gemiddelde responstijden, ticketoverdrachten, eerste contactoplossing en meer.

Vertegenwoordigersinterface
Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.