Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertegenwoordigersinterface

Wat is een vertegenwoordigersinterface?

De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers volledige controle over alle activiteiten met betrekking tot het werk van vertegenwoordigers binnen een helpdesksoftware. De interface heeft verschillende secties, zoals het dashboard en het paneel met ticketdetails waarmee vertegenwoordigers een groot aantal acties kunnen uitvoeren.

Wat kunt u doen in een vertegenwoordigersinterface?

Vertegenwoordigers kunnen talloze acties uitvoeren, zoals:

  • Verantwoordelijkheden voor transfertickets
  • Notities toevoegen
  • Klantengegevens bewerken
  • Abonneren en afmelden van klanten van mailinglijsten
  • Zorg voor terugbetalingen
  • Voer zowel interne als externe live chats, videogesprekken en telefoongesprekken
  • Maak uitgebreide rapporten
  • Maak kennisbanken en klantenportaals

Bekijk deze link voor een volledig overzicht van wat u kunt doen in een vertegenwoordigersinterface.

Welke soorten rapporten kunt u maken in een vertegenwoordigersinterface?

Het rapportagedashboard in de vertegenwoordigersinterface biedt inzicht in de prestaties van individuen en teams (afdelingen) als het gaat om ticketoplossing, gemiddelde responstijden, ticketoverdrachten, eerste contactoplossing en meer.

Vertegenwoordigersinterface
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “What is agent user interface?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The agent user interface gives agents the ability to control and act as part of their work in the help desk software. The interface includes, among others a dashboard, ticket panel, thanks to which agent can transfer responsibility for tickets, edit customer information, coordinate the mailing list, conduct phone calls and chats, create extensive reports, and create knowledge bases.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What features does LiveAgent dashboard have?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In the LiveAgent dashboard you will find everything you need for your current work. There you will find real-time monitoring of agents’ work. There you can find the number of open tickets assigned to him, but he can also see the tickets of his colleagues.” } } ] }

FAQ

Wat is de vertegenwoordigersinterface?

De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om hun werk in de helpdesksoftware te controleren. De interface omvat, onder andere een dashboard of een ticketpaneel, waardoor de vertegenwoordiger de verantwoordelijkheid voor tickets kan overdragen, klanteninformatie kan bewerken, de mailinglijst kan coördineren, telefoongesprekken en chats kan voeren en uitgebreide rapporten en kennisbanken kan creëren.

Welke functies heeft het LiveAgent-dashboard?

In het LiveAgent-dashboard vindt u alles wat u nodig heeft voor uw huidige werk. Daar vindt u realtime monitoring van het werk van vertegenwoordigers. Daar kunt u het aantal openstaande tickets vinden dat aan hem is toegewezen, maar hij kan zie ook de tickets van zijn collega’s.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.