Wat is een vertegenwoordigersinterface?
De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers volledige controle over alle activiteiten met betrekking tot het werk van vertegenwoordigers binnen een helpdesksoftware. De interface heeft verschillende secties, zoals het dashboard en het paneel met ticketdetails waarmee vertegenwoordigers een groot aantal acties kunnen uitvoeren.
Wat kunt u doen in een vertegenwoordigersinterface?
Vertegenwoordigers kunnen talloze acties uitvoeren, zoals:
- Verantwoordelijkheden voor transfertickets
- Notities toevoegen
- Klantengegevens bewerken
- Abonneren en afmelden van klanten van mailinglijsten
- Zorg voor terugbetalingen
- Voer zowel interne als externe live chats, videogesprekken en telefoongesprekken
- Maak uitgebreide rapporten
- Maak kennisbanken en klantenportaals
Bekijk deze link voor een volledig overzicht van wat u kunt doen in een vertegenwoordigersinterface.
Welke soorten rapporten kunt u maken in een vertegenwoordigersinterface?
Het rapportagedashboard in de vertegenwoordigersinterface biedt inzicht in de prestaties van individuen en teams (afdelingen) als het gaat om ticketoplossing, gemiddelde responstijden, ticketoverdrachten, eerste contactoplossing en meer.
Door rapporten te genereren kunt u niet alleen het gebruik van de agentsoftware vaststellen, maar ook eventuele ongebruikelijke activiteiten of trends in het gedrag van uw medewerkers.
Expert’s note
Een vertegenwoordigersinterface in een helpdesksoftware geeft vertegenwoordigers volledige controle over hun werk. Met het dashboard en paneel met ticketdetails kunnen zij diverse acties uitvoeren.
Bereik vertegenwoordigersticket
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma, bieden webinars, een kosten calculator en een academie. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.
Handtekening vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma. Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent door alle communicatiekanalen uit te proberen.