Wat is een vertegenwoordigersinterface?
De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers volledige controle over alle activiteiten met betrekking tot het werk van vertegenwoordigers binnen een helpdesksoftware. De interface heeft verschillende secties, zoals het dashboard en het paneel met ticketdetails waarmee vertegenwoordigers een groot aantal acties kunnen uitvoeren.
Wat kunt u doen in een vertegenwoordigersinterface?
Vertegenwoordigers kunnen talloze acties uitvoeren, zoals:
- Verantwoordelijkheden voor transfertickets
- Notities toevoegen
- Klantengegevens bewerken
- Abonneren en afmelden van klanten van mailinglijsten
- Zorg voor terugbetalingen
- Voer zowel interne als externe live chats, videogesprekken en telefoongesprekken
- Maak uitgebreide rapporten
- Maak kennisbanken en klantenportaals
Bekijk deze link voor een volledig overzicht van wat u kunt doen in een vertegenwoordigersinterface.
Welke soorten rapporten kunt u maken in een vertegenwoordigersinterface?
Het rapportagedashboard in de vertegenwoordigersinterface biedt inzicht in de prestaties van individuen en teams (afdelingen) als het gaat om ticketoplossing, gemiddelde responstijden, ticketoverdrachten, eerste contactoplossing en meer.

FAQ
Wat is de vertegenwoordigersinterface?
De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om hun werk in de helpdesksoftware te controleren. De interface omvat, onder andere een dashboard of een ticketpaneel, waardoor de vertegenwoordiger de verantwoordelijkheid voor tickets kan overdragen, klanteninformatie kan bewerken, de mailinglijst kan coördineren, telefoongesprekken en chats kan voeren en uitgebreide rapporten en kennisbanken kan creëren.
Welke functies heeft het LiveAgent-dashboard?
In het LiveAgent-dashboard vindt u alles wat u nodig heeft voor uw huidige werk. Daar vindt u realtime monitoring van het werk van vertegenwoordigers. Daar kunt u het aantal openstaande tickets vinden dat aan hem is toegewezen, maar hij kan zie ook de tickets van zijn collega’s.