Vertegenwoordigersverslag

Om uw agentrapporten beknopt en gemakkelijk te begrijpen te maken, bevat LiveAgent cloud-helpdesksoftware de volgende weergaveopties.

LiveAgent biedt een vertegenwoordigersverslag van werktijd, beantwoorde tickets, chats, oproepen, verkoop, beloningen en meer (zie alle onderstaande opties) uit een specifiek tijdsbereik. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Vertegenwoordigersverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Vertegenwoordigersverslag-LiveAgent
Vertegenwoordigersrverslag

Weergaveopties voor vertegenwoordigersverslagen (kolommen):

  • Tag
  • Antwoord
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats

Vertegenwoordigersverslagen kunnen uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Gebruik vertegenwoordigersverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit vertegenwoordigersverslagen op te roepen.

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo