Om uw agentrapporten beknopt en gemakkelijk te begrijpen te maken, bevat LiveAgent cloud-helpdesksoftware de volgende weergaveopties.
LiveAgent biedt een vertegenwoordigersverslag van werktijd, beantwoorde tickets, chats, oproepen, verkoop, beloningen en meer (zie alle onderstaande opties) uit een specifiek tijdsbereik. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Vertegenwoordigersverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Weergaveopties voor vertegenwoordigersverslagen (kolommen):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Vertegenwoordigersverslagen kunnen uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:




Gebruik vertegenwoordigersverslagen met API
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.