Om uw agentrapporten beknopt en gemakkelijk te begrijpen te maken, bevat LiveAgent cloud-helpdesksoftware de volgende weergaveopties.
LiveAgent biedt een vertegenwoordigersverslag van werktijd, beantwoorde tickets, chats, oproepen, verkoop, beloningen en meer (zie alle onderstaande opties) uit een specifiek tijdsbereik. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Vertegenwoordigersverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Weergaveopties voor vertegenwoordigersverslagen (kolommen):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Vertegenwoordigersverslagen kunnen uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:
Gebruik vertegenwoordigersverslagen met API
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.