Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpcenter

Wat is een helpcenter?

Een helpcenter (ook wel kennisbank of klantenportaal genoemd) is een website die door het bedrijf is ontworpen om hun klanten te helpen met de problemen waarmee ze worden geconfronteerd.

Wanneer een klant een probleem heeft met een product of dienst, bezoekt hij of zij het helpcenter met een paneel voor vaak beantwoorde vragen (FAQ’s). De meeste problemen waarmee klanten te maken hebben, zijn opgelost en er wordt een antwoord gegeven op hoe een bepaald probleem kan worden opgelost. Het is duidelijk dat sommige klanten verschillende problemen kunnen hebben waarop ze geen antwoorden kunnen vinden in het helpcenter. In dat geval bellen ze de klantenservice. Het helpcenter heeft ook panelen voor contactgegevens, artikels over problemen waarmee u te maken heeft en feedbackformulieren.

Meer informatie over het klantenportaal in LiveAgent.

Vaak gestelde vragen

Wat is de definitie van helpcenter?

Het helpcenter is meestal een website waarop klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden. Afhankelijk van het bedrijf kan het een kennisbank, een probleemrapportformulier, live ondersteuningschat, gebruikershandleidingen en artikels bevatten.

Wat is de rol van helpcenter?

De rol van de helpdesk is om antwoorden te geven aan klanten die ondersteuning nodig hebben. Dit kunnen problemen zijn met een product of dienst, het zoeken naar gedetailleerde bedieningsinstructies, het kan zijn dat ze een bug of klacht over de geleverde diensten willen rapporteren, en ook meer willen weten over individuele producten om hen te helpen ervoor te zorgen.

Biedt LiveAgent een helpcenter?

LiveAgent biedt een helpcenter. Het is geïntegreerd in LiveAgent en redelijk eenvoudig te gebruiken. Bij het aanmaken van een account is er een instructiehandleiding die u door de activiteiten van het helpcenter leidt. Door op de kennisbank te klikken kunt u eenvoudig beginnen met het aanmaken. U heeft de mogelijkheid om categorieën, artikelen, FAQ of forum toe te voegen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.