Wat zijn klantenlijsten?
Klantenlijsten zijn een onderdeel van uw klanten op basis van gedefinieerde criteria. Dit kan een lijst zijn met uw vorige kopers of een lijst met huidige kopers. Klantenlijsten kunnen worden gebruikt voor promotie of om klanten bij te houden.
In LiveAgent kunt u uw eigen klantenlijsten maken op basis van uw eigen criteria.
Frequently Asked Questions
Wat zijn klantenlijsten?
De klantenlijst is een groep klanten die is gedefinieerd op basis van specifieke criteria. Dergelijke criteria kunnen bijvoorbeeld huidige kopers zijn of klanten die gedurende een bepaalde periode een aankoop hebben gedaan. In LiveAgent kunt u uw eigen klantenlijsten maken.
Hoe krijg ik toegang tot klantenlijsten in LiveAgent?
Vertegenwoordigers met de juiste machtigingen hebben toegang tot specifieke klantenlijsten in LiveAgent. Als u een vaste vertegenwoordiger bent, heeft u toegang tot uw klantenlijsten. Als u uitgebreidere machtigingen heeft, kunt u ook andere lijsten bekijken. U kunt alles vinden op het tabblad Klanten, in het paneel van de vertegenwoordiger.
Kunt u klantenlijsten bewerken in LiveAgent?
U kunt de lijsten met klanten waartoe u toegang hebt in LiveAgent indien nodig bewerken. Het is belangrijk om ze aan te passen en te vernieuwen, omdat dit uw werk gemakkelijker maakt.
Expert note
<p>Klantenlijsten zijn groepen klanten op basis van specifieke criteria. LiveAgent biedt de mogelijkheid om eigen klantenlijsten te maken en te bewerken voor betere klantenservice.</p>

Functies van het klantenportaal
Om het aantal conversies te maximaliseren en meer klanten te werven, kunt u onze checklist voor bestemmingspagina's gebruiken. Ook kunt u vertegenwoordigers toevoegen aan uw LiveAgent-helpdesk om de klantenservice te verbeteren. Een klantenportaal kan u helpen om 24/7 operationeel te zijn en klanten niet te verliezen. LiveAgent biedt verschillende abonnementen aan, met geen extra kosten voor het klantenportaal, klantenforum en kennisbank. Het klantenportaal biedt 24/7 klantenondersteuning, vermindert klantenvragen en vergroot klantenbehoud.
LiveAgent is een betaalbaar helpdesksysteem met 175 functies en meer dan 40 integraties. Het wordt gebruikt door grote bedrijven zoals Huawei en BMW en biedt 24/7 ondersteuning, vertalingen en widgets in 43 talen. Gebruikers kunnen besparen en hun rendement op investering verhogen, en het biedt goede klantenondersteuning en een snelle live chatwidget. LiveAgent is ook een goed alternatief voor Customerly en Jira.