Contactgroepen

Het sorteren van contacten in verschillende groepen kan zeer gunstig zijn voor uw tijd- en werkbeheer. Contactgroepen kunnen worden gemaakt en aangepast aan uw behoeften, daarom kunt u categorieën van klanten maken met verschillende interesses, mensen die specifieke producten gebruiken of meer. Creëer contactgroepen op basis van uw behoeften en beheer uw helpdesk efficiënter.

Met contactgroepen kunt u uw zakelijke contacten op een gemakkelijke manier beheren en sorteren. Het kunnen eenvoudige woorden zijn of combinaties van woorden die u aan Contacten of Bedrijven kunt toevoegen. Contactgroepen bieden u een manier om meer gegevens over elke contactpersoon toe te voegen en vervolgens op die gegevens te reageren.

Met contactgroepen kunt u:

  • Sorteer uw zakelijke contacten
  • Voeg meerdere contacten toe aan één groep
  • Wijs meerdere contactgroepen toe aan één contactpersoon
  • Wijs specifieke regels toe
  • Wijs specifieke tijdregels toe
  • Wijs specifieke SLA-regels toe
  • Blader door tickets, contacten en bedrijven op contactgroepen

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo