Met contactgroepen kunt u:
- Sorteer uw zakelijke contacten
- Voeg meerdere contacten toe aan één groep
- Wijs meerdere contactgroepen toe aan één contactpersoon
- Wijs specifieke regels toe
- Wijs specifieke tijdregels toe
- Wijs specifieke SLA-regels toe
- Blader door tickets, contacten en bedrijven op contactgroepen
Kennisbankbronnen
Verbeter de klantenservice en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers. Vertegenwoordigers kunnen klantensupport en relaties verbeteren met een klantgerichte benadering. Klantenservicecenters verzamelen gegevens en verbeteren de klantenservice met automatische oproepdistributie en gegevensanalyse. Tips voor effectief wachtrijbeheer zijn onder andere FIFO-methode, prioritering van verzoeken en segmentatie van tickets op categorie. Ook het opzetten van een gelaagde ondersteuningsstructuur en het stellen van SLA's helpen bij het beheren van de wachtrij voor klantenondersteuning.