Met contactgroepen kunt u:
- Sorteer uw zakelijke contacten
- Voeg meerdere contacten toe aan één groep
- Wijs meerdere contactgroepen toe aan één contactpersoon
- Wijs specifieke regels toe
- Wijs specifieke tijdregels toe
- Wijs specifieke SLA-regels toe
- Blader door tickets, contacten en bedrijven op contactgroepen
Kennisbankbronnen
Bied uitstekende klanten service.
LiveAgent biedt een alles-in-één klantenserviceplatform met geavanceerde ticketing, live chat, callcentersoftware en een kennisbank. Met meer dan 200 integraties en aanpasbare sjablonen, is het een ideale oplossing voor elk bedrijf. Ontdek waarom het geselecteerd is als de snelste implementatiesoftware op de markt en hoe het uw omzet kan verhogen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheerssoftware. Het platform wordt gebruikt door bedrijven zoals Contrado en Bags Of Love, die hun klanten effectief kunnen bedienen met slechts 12 ondersteuningsvertegenwoordigers. Met een klantentevredenheid van 97% en geavanceerde functies zoals integratie van social media, geavanceerde rapportage en automatisering van SLA-regels, heeft LiveAgent bewezen een betrouwbaar en efficiënt platform te zijn voor klantenondersteuning.