Wat is een vertegenwoordigersgroep?
Een vertegenwoordigersgroep, ook wel een afdeling genoemd, is een groep vertegenwoordigers die vergelijkbare vaardigheden en capaciteiten delen. Het is ook een soort gestroomlijnd proces en mensen organiseren. Vertegenwoordigersgroepzijn ergens op gebaseerd, b.v. locatie van klanten of type probleem. Het helpt vertegenwoordigers zich te concentreren op een specifiek veld, gefocust en effectief te blijven. Alle inkomende berichten en oproepen die via verschillende kanalen binnenkomen, worden in een oogwenk doorgestuurd naar verschillende vertegenwoordigersgroepen zonder handmatige verwerking. Maak uw vertegenwoordigersgroep in uw LiveAgent.
Meer informatie over Afdelingen in LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Wat betekent vertegenwoordigers voor groep?
Een groepsvertegenwoordiger is een groep agenten met vergelijkbare capaciteiten en vaardigheden. Bovendien is het een verbetering in het organiseren van mensen. Dankzij deze groepering kunnen agenten zich concentreren op een specifiek gebied. Dit bevordert de effectiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers.
Hoe vertegenwoordigersgroepen maken in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u zogenaamde afdelingen aanmaken. U kunt bijvoorbeeld een groep 'uitverkoop' maken en er de juiste tickets aan toewijzen. U kunt ze aanmaken in het gedeelte "configuratie" en vervolgens op "afdelingen" klikken. Hier kunt u uw groepen aanmaken en beheren.
Wat is een virtuele vertegenwoordigersgroep?
Een virtuele agentgroep is een groep virtuele vertegenwoordigers die samenwerken om klantenservice te bieden. In LiveAgent worden vertegenwoordigersgroepen beheerd door Afdelingen.
Expert note
Een vertegenwoordigersgroep is een georganiseerde groep vertegenwoordigers met vergelijkbare vaardigheden en capaciteiten, gericht op een specifiek gebied van klantenservice.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.