Wat is een vertegenwoordigersgroep?
Een agentengroep, ook wel een afdeling genoemd, is een groep agenten die analoge vaardigheden en capaciteiten delen. Het is ook een soort gestroomlijnd proces en het organiseren van mensen. Agentengroepen zijn gebaseerd op iets, bijvoorbeeld de locatie van klanten of het type probleem. Het helpt agenten zich te concentreren op een specifiek gebied, gefocust en effectief te blijven. Alle inkomende berichten en oproepen die via verschillende kanalen binnenkomen, worden onmiddellijk doorgestuurd naar verschillende agentengroepen zonder handmatige verwerking. Maak uw agentengroepen in uw LiveAgent.
Meer informatie over Afdelingen in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat betekent vertegenwoordigers voor groep?
Een groepsvertegenwoordiger is een groep agenten met vergelijkbare capaciteiten en vaardigheden. Bovendien is het een verbetering in het organiseren van mensen. Dankzij deze groepering kunnen agenten zich concentreren op een specifiek gebied. Dit bevordert de effectiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers.
Hoe vertegenwoordigersgroepen maken in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u zogenaamde afdelingen aanmaken. U kunt bijvoorbeeld een groep 'uitverkoop' maken en er de juiste tickets aan toewijzen. U kunt ze aanmaken in het gedeelte "configuratie" en vervolgens op "afdelingen" klikken. Hier kunt u uw groepen aanmaken en beheren.
Wat is een virtuele vertegenwoordigersgroep?
Een virtuele agentgroep is een groep virtuele vertegenwoordigers die samenwerken om klantenservice te bieden. In LiveAgent worden vertegenwoordigersgroepen beheerd door Afdelingen.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.