Voorbeeld
U kunt een afdeling aanmaken met de naam “Verkoop” en hieraan geschikte tickets toewijzen.
Met afdelingen kunt u:
- Beperk de toegang tot tickets voor vertegenwoordigers die tot dezelfde afdeling behoren als het ticket
- Pas de sjablonen van uw emailcommunicatie per afdeling aan
- Configureer de beschikbaarheid van chat-, telefoon- en berichtenservices per afdeling
Een eenmanszaak beheren?
U hoeft geen afdelingen te gebruiken als u een eenmanszaak of een hele kleine organisatie heeft. In dat geval worden alle tickets door iedereen verdeeld en afgehandeld, ongeacht het type.
Voordelen van afdelingen:
- Verdeel werk, autoriteit en verantwoordelijkheid
- Groepeer teams van specialisten
- Verhoog de effectiviteit en kwaliteit van ticketafhandeling
- Verminder de reactie- en afhandeltijd van tickets
Voorbeelden van gebruik:
- Functie – Personeelszaken, IT, Boekhouding
- Product of dienst – stadsfietsen, racefietsen of Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Klanten – herverkopers, partnerondernemingen, VIP
- Geografisch – VS, Europa, Azië
Afdelingsverslag
Weergaveopties voor afdelingsverslagen (kolommen):
- Tag
- Antwoord
- Nieuw antwoord gemiddelde tijd
- Open antwoord gemiddelde tijd
- Oproepen
- Gemiste oproepen
- Belminuten
- Chatberichten
- Chats
- Gemiste chats
- Chat antwoorden gemiddelde tijd
- Chat gemiddelde tijd
- Niet gesorteerd
- Niet gesorteerd %
- Beloningen
- Beloningen %
- Berispingen
- Berispingen %
- Inkomende berichten
- Inkomende oproepen
- Beëindigde oproepen
- Inkomende chats
- Beëindigde chats
- Aangemaakte tickets
- Afgehandelde tickets
Een afdelingsverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:
Gebruik afdelingsverslagen met API
Ontdek welke vertegenwoordiger meer training nodig hebben
Genereer tijdrapporten om te zien welke tickets het langst nodig hadden om te beantwoorden en wie eraan werkte. Probeer het vandaag nog. Geen kredietkaart nodig.
Kennisbankbronnen
- Wat is klantenservice rapportage? (+ gratis proefversie) | LiveAgent
- Klantenservicemanager (Uitgelegd)
- Klantenservicetools (Uitgelegd)
- Vertegenwoordigersgroep[Uitgelegd]
- Klantenservicebedrijven (Uitgelegd)
- Vertegenwoordiger [Uitgelegd]
- Klantenservicebeoordelingen (Uitgelegd)
- Klantenservicebeheer (Uitgelegd)