Een afdeling vertegenwoordigt een specifieke afdeling van uw organisatie, gesorteerd op product of dienst, het kennisgebied, fysieke locatie of verantwoordelijkheid.
Verdeel tickets en wijs ondersteuningsvertegenwoordigers toe aan afdelingen. Definieer filters en transferregels zodat uw tickets altijd in de juiste handen terechtkomen. Specificeer verschillende handtekeningen, telefoon- en chat-antwoordregels voor verschillende afdelingen. Zie direct hoeveel nieuwe, openstaande en opgeloste tickets er in uw afdelingen zijn.
Voorbeeld
U kunt een afdeling aanmaken met de naam “Verkoop” en hieraan geschikte tickets toewijzen.
Elke afdeling heeft zijn eigen ondersteuningsproces waarvoor u vertegenwoordigers kunt specificeren, emailadressen voor ondersteuning kunt configureren, ondersteuningstickets kunt volgen, workflow-regels kunt instellen, serviceniveau overeenkomsten en kantooruren kunt definiëren.
Met afdelingen kunt u:
Beperk de toegang tot tickets voor vertegenwoordigers die tot dezelfde afdeling behoren als het ticket
Pas de sjablonen van uw emailcommunicatie per afdeling aan
Configureer de beschikbaarheid van chat-, telefoon- en berichtenservices per afdeling
Een eenmanszaak beheren?
U hoeft geen afdelingen te gebruiken als u een eenmanszaak of een hele kleine organisatie heeft. In dat geval worden alle tickets door iedereen verdeeld en afgehandeld, ongeacht het type.
Voordelen van afdelingen:
Verdeel werk, autoriteit en verantwoordelijkheid
Groepeer teams van specialisten
Verhoog de effectiviteit en kwaliteit van ticketafhandeling
Verminder de reactie- en afhandeltijd van tickets
Voorbeelden van gebruik:
Functie – Personeelszaken, IT, Boekhouding
Product of dienst – stadsfietsen, racefietsen of Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
Klanten – herverkopers, partnerondernemingen, VIP
Geografisch – VS, Europa, Azië
Afdelingsverslag
LiveAgent biedt een verslag van beantwoorde tickets, chats, oproepen, ranglijsten en meer (zie alle opties hieronder) uit een specifiek tijdsbereik. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Afdelingsverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Afdelingsverslag
Weergaveopties voor afdelingsverslagen (kolommen):
Tag
Antwoord
Nieuw antwoord gemiddelde tijd
Open antwoord gemiddelde tijd
Oproepen
Gemiste oproepen
Belminuten
Chatberichten
Chats
Gemiste chats
Chat antwoorden gemiddelde tijd
Chat gemiddelde tijd
Niet gesorteerd
Niet gesorteerd %
Beloningen
Beloningen %
Berispingen
Berispingen %
Inkomende berichten
Inkomende oproepen
Beëindigde oproepen
Inkomende chats
Beëindigde chats
Aangemaakte tickets
Afgehandelde tickets
Een afdelingsverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:
Vlakdiagram
Lijndiagram
Staafdiagram
Cirkeldiagram
Gebruik afdelingsverslagen met API
Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit afdelingsverslagen op te roepen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Het opstarten van uw LiveAgent
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent. Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Wij zijn momenteel uw LiveAgent dashboard aan het opstarten ...
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Status van de installatie
0%
////////////////////////
Laden ...
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .