Gratis proefperiode

Afdelingsverslag

Een afdeling vertegenwoordigt een specifieke afdeling van uw organisatie, gesorteerd op product of dienst, het kennisgebied, fysieke locatie of verantwoordelijkheid.

Verdeel tickets en wijs ondersteuningsvertegenwoordigers toe aan afdelingen. Definieer filters en transferregels zodat uw tickets altijd in de juiste handen terechtkomen. Specificeer verschillende handtekeningen, telefoon- en chat-antwoordregels voor verschillende afdelingen. Zie direct hoeveel nieuwe, openstaande en opgeloste tickets er in uw afdelingen zijn.

Voorbeeld

U kunt een afdeling aanmaken met de naam “Verkoop” en hieraan geschikte tickets toewijzen.

Elke afdeling heeft zijn eigen ondersteuningsproces waarvoor u vertegenwoordigers kunt specificeren, emailadressen voor ondersteuning kunt configureren, ondersteuningstickets kunt volgen, workflow-regels kunt instellen, serviceniveau overeenkomsten en kantooruren kunt definiëren.

Met afdelingen kunt u:

  • Beperk de toegang tot tickets voor vertegenwoordigers die tot dezelfde afdeling behoren als het ticket
  • Pas de sjablonen van uw emailcommunicatie per afdeling aan
  • Configureer de beschikbaarheid van chat-, telefoon- en berichtenservices per afdeling

Een eenmanszaak beheren?

U hoeft geen afdelingen te gebruiken als u een eenmanszaak of een hele kleine organisatie heeft. In dat geval worden alle tickets door iedereen verdeeld en afgehandeld, ongeacht het type.

Voordelen van afdelingen:

  • Verdeel werk, autoriteit en verantwoordelijkheid
  • Groepeer teams van specialisten
  • Verhoog de effectiviteit en kwaliteit van ticketafhandeling
  • Verminder de reactie- en afhandeltijd van tickets

Voorbeelden van gebruik:

  • Functie – Personeelszaken, IT, Boekhouding
  • Product of dienst – stadsfietsen, racefietsen of Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Klanten – herverkopers, partnerondernemingen, VIP
  • Geografisch – VS, Europa, Azië

Afdelingsverslag

LiveAgent biedt een verslag van beantwoorde tickets, chats, oproepen, ranglijsten en meer (zie alle opties hieronder) uit een specifiek tijdsbereik. Individuele vermeldingen kunnen worden gesorteerd op tijdbereik, afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Afdelingsverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.

Weergaveopties voor afdelingsverslagen (kolommen):

  • Tag
  • Antwoord
  • Nieuw antwoord gemiddelde tijd
  • Open antwoord gemiddelde tijd
  • Oproepen
  • Gemiste oproepen
  • Belminuten
  • Chatberichten
  • Chats
  • Gemiste chats
  • Chat antwoorden gemiddelde tijd
  • Chat gemiddelde tijd
  • Niet gesorteerd
  • Niet gesorteerd %
  • Beloningen
  • Beloningen %
  • Berispingen
  • Berispingen %
  • Inkomende berichten
  • Inkomende oproepen
  • Beëindigde oproepen
  • Inkomende chats
  • Beëindigde chats
  • Aangemaakte tickets
  • Afgehandelde tickets

Een afdelingsverslag kan uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:

Gebruik afdelingsverslagen met API

Gebruik LiveAgent REST API om waarden uit afdelingsverslagen op te roepen.

 

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo