Gratis proefperiode

Helpdesk ticketsysteem

Maak indruk op uw klanten en verhoog hun tevredenheid.
  • ✓ Geen installatiekosten   
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Header-animatie
Helpdesksoftware

Eenvoudig maar krachtig ticketsysteem.

Ontdek meer dan 140 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar


Ga aan de slag | 14 dagen gratis

Gebruikt door

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

helpdesk software animation
Helpdesk software

Helpdesk ticketingsysteem

Bent u saaie helpdesk ticketingsoftware beu? Wij ook. Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en andere kanalen terecht in één algemene inbox en met behulp van geavanceerde automatisering, regels en integraties eindigt uw nachtmerrie voor klantenservice met een simpele klik op de knop "Aanmelden".

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido groen

Bekijk de helpdesk ticketsoftware van LiveAgent

Het helpdesk ticketsysteem is slechts een onderdeel van een veel complexere oplossing

Ultimate omni-channel help desk software experience

Algemene inbox

Combineer al uw communicatiekanalen in de algemene inbox, een betere versie van gewone email. Emails, chats, oproepen, posts op sociale media en andere zijn allemaal toegankelijk vanaf één en dezelfde plaats.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Hybride ticketstroom

Waar de communicatie ook begint, de tickets zien er altijd hetzelfde uit. Start een chat met de klant in de live chat, ga verder met de follow-up via email en rond deze af via een telefoontje. Allemaal vanuit dezelfde interface en hetzelfde ticket.

How does call routing work

Standaardberichten

Versnel het proces van het beantwoorden van klanten door de antwoorden op veelvoorkomende aanvragen en vragen voor te bereiden. Bewaar een kort antwoord en verras uw klanten.

Macros, Attachments and Notes

Interne tickets en aantekeningen

Maak tickets aan die alleen zichtbaar zijn voor uw collega’s en wijs ze toe aan een specifieke persoon. Gebruik ze als geheugensteuntje, voor het aanmaken van taken of voor het maken van aantekeningen voor u en uw collega’s.

Waarom helpdesk ticketsoftware?

Betere ticketsysteem software maakt het gemakkelijk om aan al uw behoeften voor klantenservice te voldoen. Ontvang, verwerk en reageer gemakkelijk op verzoeken en verbeter de relaties met uw klanten.

Business pages

Professionele voordelen

Vereenvoudig uw kanalen

Automatiseer uw algemene taken

Heb duidelijke verantwoordelijkheden

Blijf georganiseerd

The fastest live chat software on the market

Positieve impact

Professionele aanpak

18% hogere conversieratio’s

Gedetailleerde inzichten en rapportages

Lagere kosten

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Helpdesk ticketsoftware met intuïtieve gebruikersinterface

Het ticketsysteem voor de LiveAgent-helpdesk volgt automatisch al uw klantenproblemen en zet deze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in Tickets voor meer gemak en beheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar, intuïtief en de gebruikers zijn er dol op.

Start gratis proefperiode

Kennisbank als onderdeel van ticketverkoop

70% van de klanten zoekt liever naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Naast de functionaliteit van de ticketsoftware biedt LiveAgent in hetzelfde pakket een volledig aanpasbaar klantenportaal met kennisbank , FAQ’s en een forum . Laat klanten zichzelf helpen door antwoorden te geven, zelfs als uw vertegenwoordigers offline zijn.

Powerful knowledge base builder

Alles-in-één help desk ticketsysteem

icon lightbulb

Slimme ticketroutering

LiveAgent selecteert automatisch de meest geschikte vertegenwoordiger op basis van SLA-prioriteiten.

Lovely customer icon

Sterke samenwerking

Laat uw vertegenwoordigers elkaar helpen en tickets sneller beantwoorden met samenwerkingsfuncties.

Union icon

Verhoogde tevredenheid

Volgens marktonderzoek geven tevreden klanten doorgaans meer uit.

Benefits of attended call transfers

Vlotte ticketverdeling

Zorg ervoor dat uw klantenservicemedewerkers altijd een optimale werkdruk hebben. Bepaal hoeveel tickets, chats en telefoontjes ze kunnen afhandelen. Verdeel automatisch de telefoontaak, stel pauzetijden in en laat ze rusten wanneer ze dat nodig hebben. Wijs tickets in elk stadium toe aan individuele vertegenwoordigers of hele afdelingen. Stel uw eigen regels en criteria in voor ticketverdeling op basis van ticketparameters, evenementen of op tijd gebaseerde voorwaarden.

Verantwoordelijkheidsbeheer

Met LiveAgent kunt u gemakkelijk ticketverantwoordelijkheden beheren. Verander de eigendom van een ticket naar een andere afdeling of zelfs een individuele vertegenwoordiger. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het afhandelen van elk ticket. Hoor nooit meer "ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was".

Priority assignment

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • "Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf." Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten." Erik

  • "We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. " Aaron

  • "Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs." Adam

  • "Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam." Vlad

  • "We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons)." Olga

  • "Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen." Michal

  • "Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies." Harrison

Transparante en eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten, maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en bied de beste klantenondersteuning.


Start gratis proefperiode

Ticket

Ticket

For small businesses and entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het nut van een helpdesk-ticketingsysteem?

Een helpdesk-ticketsysteem stelt klantenondersteuningsteams in staat om vragen van klanten te beheren. De ticketsysteemsoftware maakt een ticket van elke klanteninteractie en verzamelt relevante informatie om de klantenvraag op te lossen.

Wat is het beste ticketingsysteem?

Als u op zoek bent naar het beste ticketingsysteem voor de helpdesk, houd dan rekening met gebruikersbeoordelingen, functionaliteit en prijs. Het beste IT-ticketingsysteem moet functies hebben zoals communicatie via meerdere kanalen, toewijzing van tickets, workflowautomatisering, rapportage en analyse, kennisbanken en gamificatiefuncties.

Wat zijn de soorten ticketingtools?

Wanneer u overweegt welke tool voor helpdesktickets u moet gebruiken, onderzoek dan de prijs, functionaliteit en gebruikersrecensies. Sommige ticketingtools bieden meer helpdeskfunctionaliteit dan andere. LiveAgent is bijvoorbeeld een ticketingtool die naast communicatie via meerdere kanalen, ticketopdrachten, workflowautomatisering, rapportage en analyse, kennisbanken en gamificatiefuncties ook een virtueel callcenter biedt.

Wat maakt een goed ticketingsysteem?

Een goed ticketsysteem biedt een oplossing met meerdere kanalen met kennisbank, rapportagetools, integraties en workflowautomatisering.

Wat zijn klantenondersteuningstickets?

Klantenondersteuningstickets zijn in wezen klantenvragen die zijn verzameld vanaf meerdere platforms in één algemene box in uw helpdesksoftware.

Wat is het proces van helpdeskticketing?

Telkens wanneer een klant contact opneemt via een geïntegreerd kanaal, ontvangen uw klantenvertegenwoordigers een nieuw ticket in de algmene inbox in het helpdeskticketsysteem.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo