Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Eenvoudig maar krachtig ticketsysteem.

Ontdek meer dan 140 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Helpdesk ticketingsysteem

Bent u saaie helpdesk ticketingsoftware beu? Wij ook. Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en andere kanalen terecht in één algemene inbox en met behulp van geavanceerde automatisering, regels en integraties eindigt uw nachtmerrie voor klantenservice met een simpele klik op de knop “Aanmelden”.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Bekijk de helpdesk ticketsoftware van LiveAgent

Het helpdesk ticketsysteem is slechts een onderdeel van een veel complexere oplossing

Ultimate omni-channel help desk software experience

Combineer al uw communicatiekanalen in de algemene inbox, een betere versie van gewone email. Emails, chats, oproepen, posts op sociale media en andere zijn allemaal toegankelijk vanaf één en dezelfde plaats.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Waar de communicatie ook begint, de tickets zien er altijd hetzelfde uit. Start een chat met de klant in de live chat, ga verder met de follow-up via email en rond deze af via een telefoontje. Allemaal vanuit dezelfde interface en hetzelfde ticket.

How does call routing work

Versnel het proces van het beantwoorden van klanten door de antwoorden op veelvoorkomende aanvragen en vragen voor te bereiden. Bewaar een kort antwoord en verras uw klanten.

Macros, Attachments and Notes

Maak tickets aan die alleen zichtbaar zijn voor uw collega’s en wijs ze toe aan een specifieke persoon. Gebruik ze als geheugensteuntje, voor het aanmaken van taken of voor het maken van aantekeningen voor u en uw collega’s.

Waarom helpdesk ticketsoftware?

Betere ticketsysteem software maakt het gemakkelijk om aan al uw behoeften voor klantenservice te voldoen. Ontvang, verwerk en reageer gemakkelijk op verzoeken en verbeter de relaties met uw klanten.

Business pages

Professionele voordelen

Vereenvoudig uw kanalen

Automatiseer uw algemene taken

Heb duidelijke verantwoordelijkheden

Blijf georganiseerd

The fastest live chat software on the market

Positieve impact

Professionele aanpak

18% hogere conversieratio’s

Gedetailleerde inzichten en rapportages

Lagere kosten

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Helpdesk ticketsoftware met intuïtieve gebruikersinterface

Het ticketsysteem voor de LiveAgent-helpdesk volgt automatisch al uw klantenproblemen en zet deze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in Tickets voor meer gemak en beheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar, intuïtief en de gebruikers zijn er dol op.

Kennisbank als onderdeel van ticketverkoop

70% van de klanten zoekt liever naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Naast de functionaliteit van de ticketsoftware biedt LiveAgent in hetzelfde pakket een volledig aanpasbaar klantenportaal met kennisbank , FAQ’s en een forum . Laat klanten zichzelf helpen door antwoorden te geven, zelfs als uw vertegenwoordigers offline zijn.

Powerful knowledge base builder

Alles-in-één help desk ticketsysteem

icon lightbulb

Slimme ticketroutering

LiveAgent selecteert automatisch de meest geschikte vertegenwoordiger op basis van SLA-prioriteiten.

Lovely customer icon

Sterke samenwerking

Laat uw vertegenwoordigers elkaar helpen en tickets sneller beantwoorden met samenwerkingsfuncties.

Union icon

Verhoogde tevredenheid

Volgens marketingonderzoek zijn tevreden klanten geneigd meer uit te geven.

Benefits of attended call transfers

Vlotte ticketverdeling

Zorg ervoor dat uw klantenservicemedewerkers altijd een optimale werkdruk hebben. Bepaal hoeveel tickets, chats en telefoontjes ze kunnen afhandelen. Verdeel automatisch de telefoontaak, stel pauzetijden in en laat ze rusten wanneer ze dat nodig hebben. Wijs tickets in elk stadium toe aan individuele vertegenwoordigers of hele afdelingen. Stel uw eigen regels en criteria in voor ticketverdeling op basis van ticketparameters, evenementen of op tijd gebaseerde voorwaarden.

Verantwoordelijkheidsbeheer

Met LiveAgent kunt u gemakkelijk ticketverantwoordelijkheden beheren. Verander de eigendom van een ticket naar een andere afdeling of zelfs een individuele vertegenwoordiger. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het afhandelen van elk ticket. Hoor nooit meer “ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.

Priority assignment

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Transparante en eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten, maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en bied de beste klantenondersteuning.

Ticket

Ticket

For small businesses and entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het nut van een helpdesk-ticketingsysteem?

Een helpdesk-ticketsysteem stelt klantenondersteuningsteams in staat om vragen van klanten te beheren. De ticketsysteemsoftware maakt een ticket van elke klanteninteractie en verzamelt relevante informatie om de klantenvraag op te lossen.

Wat is het beste ticketingsysteem?

Als u op zoek bent naar het beste ticketingsysteem voor de helpdesk, houd dan rekening met gebruikersbeoordelingen, functionaliteit en prijs. Het beste IT-ticketingsysteem moet functies hebben zoals communicatie via meerdere kanalen, toewijzing van tickets, workflowautomatisering, rapportage en analyse, kennisbanken en gamificatiefuncties.

Wat zijn de soorten ticketingtools?

Wanneer u overweegt welke tool voor helpdesktickets u moet gebruiken, onderzoek dan de prijs, functionaliteit en gebruikersrecensies. Sommige ticketingtools bieden meer helpdeskfunctionaliteit dan andere. LiveAgent is bijvoorbeeld een ticketingtool die naast communicatie via meerdere kanalen, ticketopdrachten, workflowautomatisering, rapportage en analyse, kennisbanken en gamificatiefuncties ook een virtueel callcenter biedt.

Wat maakt een goed ticketingsysteem?

Een goed ticketsysteem biedt een oplossing met meerdere kanalen met kennisbank, rapportagetools, integraties en workflowautomatisering.

Wat zijn klantenondersteuningstickets?

Klantenondersteuningstickets zijn in wezen klantenvragen die zijn verzameld vanaf meerdere platforms in één algemene box in uw helpdesksoftware.

Wat is het proces van helpdeskticketing?

Telkens wanneer een klant contact opneemt via een geïntegreerd kanaal, ontvangen uw klantenvertegenwoordigers een nieuw ticket in de algmene inbox in het helpdeskticketsysteem.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo