Kayako is geweldige helpdesk software met een gestroomlijnde interface die alles verbindt tussen uw ondersteuningskanalen, de informatie van uw klant en uw team. Het is scherp geprijsd, maar als u op zoek bent naar een alternatief voor Kayako, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent beschikt over een hybride ticketingsysteem dat ook alles met elkaar verbindt voor uw team. Ontdek onze gestroomlijnde algemene inbox met meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Met LiveAgent zult u zien dat geweldige software een geweldige klantenservice biedt.
Migreer binnen enkele minuten van Kayako naar LiveAgent. We bieden een begeleide migratie vanuit Kayako die al uw gegevens van Kayako naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Competitor |
---|---|---|
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.7 Kreeg een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.0 Kreeg een algemene beoordeling van 4,0 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Makkelijk te gebruiken
Gebruiksgemakbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.6 Beoordeeld met 4,6 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 3.9 Beoordeeld met 3,9 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Klantenservice
Klantondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.7 Beoordeeld met 4,7 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 3.8 Beoordeeld met 3,8 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.7 Beoordeeld met 4,7 van de 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 3.8 Beoordeeld met 3,8 van de 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Prijs
Softwareprijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
€15/maand/vertegenwoordiger
Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
€15/maand/vertegenwoordiger
Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
Alerts / escalations
Alerts en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden. | Biedt waarschuwingen en escalaties. | Biedt waarschuwingen en escalaties. |
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en vertegenwoordigers op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden. | Biedt geautomatiseerde routering. | Biedt geautomatiseerde routering. |
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen. | Biedt callcenterbeheer. | Biedt callcenterbeheer. |
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om oproepwachtrijen te beheren. | Biedt wachtrijbeheer. | Biedt wachtrijbeheer. |
Emailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven. | Biedt emailbeheer. | Biedt emailbeheer. |
Prestatiestatistieken
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Zie hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden. | Biedt prestatiestatistieken. | Biedt prestatiestatistieken. |
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren. | Biedt kennisbankbeheer. | Biedt kennisbankbeheer. |
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware. | Biedt communicatie via meerdere kanalen. | Biedt communicatie via meerdere kanalen. |
Realtime chat
Een native live chat-widget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers. | Biedt realtime chat. | Biedt realtime chat. |
Rapportage/analyse
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren. | Biedt rapportage/analyse. | Biedt geen rapportage/analyse. |
Selfserviceportaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waar uw klanten zich voor kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | Biedt een selfserviceportaal. | Biedt een selfserviceportaal. |
Beheer van Service Level Agreement (SLA).
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving en meer kunt beheren en bewaken. | Biedt beheer van serviceniveau-overeenkomsten (SLA). | Biedt beheer van serviceniveau-overeenkomsten (SLA). |
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook. | Biedt sociale media integraties. | Biedt sociale media integraties. |
Ticketbeheer
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen van tickets, markeren als spam, snoozen en meer. | Biedt ticketbeheer. | Biedt ticketbeheer. |
Workflowbeheer
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen. | Biedt workflowbeheer. | Biedt workflowbeheer. |
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal wanneer u op zoek bent naar geweldige helpdesksoftware. Kayako biedt drie verschillende kernpakketten. LiveAgent biedt 4 scherp geprijsde kernpakketten en aanvullende functies zoals sociale media-integraties. Als u op zoek bent naar een volledig uitgerust Kayako-alternatief, overweeg dan LiveAgent. We hebben een hybride ticketstream, uniforme inbox met meerdere kanalen, rapportage- en analysefuncties, automatisering , gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder. Probeer LiveAgent vandaag nog. Probeer vandaag nog onze gratis proefperiode van 14 dagen, geen kredietkaart nodig.
Onze algemene inbox heeft meer dan 179 helpdeskfuncties die klaar zijn voor gebruik. Probeer tags, herinneringen, notities of één van onze 40 integraties uit.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Kayako en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent misschien wat u zoekt. Als u de algemene prestaties van LiveAgent en Kayako’s chatwidget vergelijkt, zult u merken dat de chatwidget van LiveAgent in slechts 2,5 seconde wordt weergegeven, wat ongelooflijk snel is.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-rapport heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na het gebruik van live chat.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing voor u.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Kayako. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: zinvolle relaties met uw klanten opbouwen.
Bekijk hoe we ons verhouden tot Kayako op basis van klantenrecensies op Capterra
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.
Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.
Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?
LiveAgent biedt betaalbare abonnementen met verschillende tools en functies voor klantenservice. Ontdek waarom het de beste helpdesk software is.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar