Kayako is geweldige helpdesk software met een gestroomlijnde interface die alles verbindt tussen uw ondersteuningskanalen, de informatie van uw klant en uw team. Het is scherp geprijsd, maar als u op zoek bent naar een alternatief voor Kayako, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent beschikt over een hybride ticketingsysteem dat ook alles met elkaar verbindt voor uw team. Ontdek onze gestroomlijnde algemene inbox met meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Met LiveAgent zult u zien dat geweldige software een geweldige klantenservice biedt.
Migreer binnen enkele minuten van Kayako naar LiveAgent. We bieden een begeleide migratie vanuit Kayako die al uw gegevens van Kayako naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Competitor |
---|---|---|
Algemene beoordeling Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.7 Kreeg een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.0 Kreeg een algemene beoordeling van 4,0 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Makkelijk te gebruiken Gebruiksgemakbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.6 Beoordeeld met 4,6 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 3.9 Beoordeeld met 3,9 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Klantenservice Klantondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.7 Beoordeeld met 4,7 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 3.8 Beoordeeld met 3,8 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Prijs-kwaliteitverhouding Prijs-kwaliteitbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. | 4.7 Beoordeeld met 4,7 van de 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra. | 3.8 Beoordeeld met 3,8 van de 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Prijs Softwareprijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. | €15/maand/vertegenwoordiger Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. | €15/maand/vertegenwoordiger Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
Alerts / escalations Alerts en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden. | Biedt waarschuwingen en escalaties. | Biedt waarschuwingen en escalaties. |
Geautomatiseerde routering Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en vertegenwoordigers op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden. | Biedt geautomatiseerde routering. | Biedt geautomatiseerde routering. |
Callcenterbeheer Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen. | Biedt callcenterbeheer. | Biedt callcenterbeheer. |
Wachtrijbeheer Een systeem dat wordt gebruikt om oproepwachtrijen te beheren. | Biedt wachtrijbeheer. | Biedt wachtrijbeheer. |
Emailbeheer De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven. | Biedt emailbeheer. | Biedt emailbeheer. |
Prestatiestatistieken Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Zie hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden. | Biedt prestatiestatistieken. | Biedt prestatiestatistieken. |
Kennisbankbeheer Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren. | Biedt kennisbankbeheer. | Biedt kennisbankbeheer. |
Communicatie via meerdere kanalen Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware. | Biedt communicatie via meerdere kanalen. | Biedt communicatie via meerdere kanalen. |
Realtime chat Een native live chat-widget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers. | Biedt realtime chat. | Biedt realtime chat. |
Rapportage/analyse Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren. | Biedt rapportage/analyse. | Biedt geen rapportage/analyse. |
Selfserviceportaal Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waar uw klanten zich voor kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | Biedt een selfserviceportaal. | Biedt een selfserviceportaal. |
Beheer van Service Level Agreement (SLA). Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving en meer kunt beheren en bewaken. | Biedt beheer van serviceniveau-overeenkomsten (SLA). | Biedt beheer van serviceniveau-overeenkomsten (SLA). |
Sociale media integratie Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook. | Biedt sociale media integraties. | Biedt sociale media integraties. |
Ticketbeheer Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen van tickets, markeren als spam, snoozen en meer. | Biedt ticketbeheer. | Biedt ticketbeheer. |
Workflowbeheer Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen. | Biedt workflowbeheer. | Biedt workflowbeheer. |
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal wanneer u op zoek bent naar geweldige helpdesksoftware. Kayako biedt drie verschillende kernpakketten. LiveAgent biedt 4 scherp geprijsde kernpakketten en aanvullende functies zoals sociale media-integraties. Als u op zoek bent naar een volledig uitgerust Kayako-alternatief, overweeg dan LiveAgent. We hebben een hybride ticketstream, uniforme inbox met meerdere kanalen, rapportage- en analysefuncties, automatisering , gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder. Probeer LiveAgent vandaag nog. Probeer vandaag nog onze gratis proefperiode van 14 dagen, geen kredietkaart nodig.
Onze algemene inbox heeft meer dan 179 helpdeskfuncties die klaar zijn voor gebruik. Probeer tags, herinneringen, notities of één van onze 40 integraties uit.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Kayako en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent misschien wat u zoekt. Als u de algemene prestaties van LiveAgent en Kayako’s chatwidget vergelijkt, zult u merken dat de chatwidget van LiveAgent in slechts 2,5 seconde wordt weergegeven, wat ongelooflijk snel is.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-rapport heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na het gebruik van live chat.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing voor u.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Kayako. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: zinvolle relaties met uw klanten opbouwen.
Bekijk hoe we ons verhouden tot Kayako op basis van klantenrecensies op Capterra
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.