Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Op zoek naar een alternatief voor Kayako?

Kayako is geweldige helpdesk software met een gestroomlijnde interface die alles verbindt tussen uw ondersteuningskanalen, de informatie van uw klant en uw team. Het is scherp geprijsd, maar als u op zoek bent naar een alternatief voor Kayako, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent beschikt over een hybride ticketingsysteem dat ook alles met elkaar verbindt voor uw team. Ontdek onze gestroomlijnde algemene inbox met meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Met LiveAgent zult u zien dat geweldige software een geweldige klantenservice biedt.

Migreer binnen enkele minuten van Kayako naar LiveAgent. We bieden een begeleide migratie vanuit Kayako die al uw gegevens van Kayako naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven

 

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Group 370 icon

Bevat tal van handige functies

Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

undraw report mx0a

Sterk alternatief voor Kayako

De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal als u op zoek bent naar geweldige helpdesk software. Kayako biedt drie verschillende kernpakketten aan. LiveAgent biedt 4 scherp geprijsde kernpakketten en add-on-functies zoals integratie van sociale media. Als u op zoek bent naar een volledig uitgerust alternatief voor Kayako, overweeg dan LiveAgent. We hebben een hybride ticketstroom, een algemene inbox met meerdere kanalen, rapportage- en analysefuncties, automatisering, gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder. Probeer LiveAgent vandaag nog. Probeer vandaag nog onze gratis proefperiode van 14 dagen, zonder kredietkaart.


Gebruik de kracht van de algemene inbox

Onze algemene inbox heeft meer dan 179 helpdeskfuncties die klaar zijn voor gebruik. Probeer tags, herinneringen, notities of één van onze 40 integraties uit.

liveagent dashboard on monitor

De snelste chatwidget

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Kayako en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent misschien wat u zoekt. Als u de algemene prestaties van LiveAgent en Kayako’s chatwidget vergelijkt, zult u merken dat de chatwidget van LiveAgent in slechts 2,5 seconde wordt weergegeven, wat ongelooflijk snel is.

Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-rapport heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na het gebruik van live chat.

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Wij zijn meertalig

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing voor u.

Waarom genoegen nemen met minder?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Kayako. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: zinvolle relaties met uw klanten opbouwen.

man and woman receiving awards

LiveAgent versus. Kayako vergelijking

Bekijk hoe we ons verhouden tot Kayako op basis van klantenrecensies op Capterra

kayako liveagent capterra comparison
Actueel vanaf 22/01/2020

Ontdek waarom onze klanten LiveAgent kozen als hun favoriete alternatief voor Kayako

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo