Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesk software voor grote ondernemingen

Sluit u aan bij LiveAgent’s succesvolle ondernemingen en vertrouw op de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller met LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Person holding gift

Breid uw bedrijf gemakkelijk uit

We zijn ons ervan bewust dat het implementeren van een dergelijke complexe oplossing als LiveAgent specifieke procedures en regels vereist waaraan de meeste ondernemingen moeten voldoen. Met onze oplossing kunt u vertegenwoordigers toevoegen en verwijderen op basis van de vereiste ondersteuningsbelasting, seizoensinvloeden of interne structuurwijzigingen.Beloon uw beste vertegenwoordigers op het juiste moment en laat anderen rusten als er minder verzoeken zijn.

Implementatie zonder problemen

LiveAgent werkt in een afzonderlijk dashboard en stroomlijnt gegevens uit meerdere bronnen van zakelijke activiteiten in één algemene inbox. Of het nu gaat om website, sociale media, klantenportaal, email of callcenterondersteuning, LiveAgent maakt het gemakkelijk om elk kanaal in een specifieke bedrijfsafdeling te implementeren. U kunt uzelf ook helpen met geavanceerde functies, zoals standaardberichten, om tijd te besparen.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Pas uw dashboard aan

Grote ondernemingen hebben doorgaans specifieke vereisten voor functies en maatwerk op basis van hun interne beleid en processen. We hebben onze helpdesk software ontwikkeld met dat in gedachten en we bieden een aanpasbare oplossing die past bij uw favoriete workflow en niet andersom. Bovendien halen grote bedrijven hun rendement op investering vaak snel uit LiveAgent met de realtime typeweergave, waardoor ze de reactie sneller kunnen voorbereiden.

Proactieve communicatie voor een betaalbare prijs

Stroomlijn de communicatie met een instant messaging-service zoals die van de live chatsoftware is. Geef uw ondersteuningsmedewerkers de mogelijkheid om klanten op meerdere apparaten te bereiken met proactieve chatuitnodigingen. Zakelijke deals worden niet langer op lokale schaal gesloten. Ga wereldwijd, pas uw widgets aan en verwelkom internationale klanten in hun voorkeurstaal.

Live chat as a part of the help desk software

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw onderneming voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

euro

Verhoog de tevredenheid

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen via elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

increase

Verbeter met data

Gebruik analyses om uw prestaties bij te houden, terugkerende problemen te identificeren en bruikbare inzichten en verbeterplannen te creëren.

icon lightbulb

Verhoog de productiviteit

Bied snellere klantenondersteuning via live chat, interactieve spraakreactietechnologie (IVR) en unieke CRM-inzichten.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efficiënte toewijzing van financiële middelen

Een juiste toewijzing en beheer van financiële middelen is cruciaal voor het algemene welzijn van elk bedrijf. LiveAgent biedt u de flexibiliteit om vertegenwoordigers van de klantenondersteuning toe te voegen of te verwijderen op basis van uw wensen, het huidige seizoen of de periode van het jaar. Zet uw bedrijf niet vast door strikte regels op te leggen. LiveAgent geeft u de mogelijkheid om te beslissen waar u uw tijd en financiën in wilt investeren. Het rendement op investering van helpdeskimplementatie voor grote ondernemingen is snel zichtbaar in de vorm van meer klantentevredenheid en loyaliteit.

Geavanceerde automatiseringsfuncties

Repetitieve taken en activiteiten worden snel saai en nemen tijd en middelen in beslag. Uw ondersteuningsmedewerkers moeten zich concentreren op de interactie van mens tot mens en daar de nodige ondersteuning bieden. Deze kleine, maar ongelooflijk noodzakelijke taken kunnen worden uitgevoerd via sterke automatiseringsfuncties zoals standaardberichten, tijdregels, vooraf gedefinieerde antwoorden of zelfs overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau. Maak uw dagelijkse leven gemakkelijker met de juiste helpdesk voor grote bedrijven.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Vlekkeloze afhandeling van klantenverzoeken

Klanten verwachten dat hun problemen onmiddellijk en zonder obstakels worden opgelost, ongeacht het platform dat ze hebben gebruikt om met de bedrijven in contact te komen. Door hen een vlotte ervaring te bieden via al uw digitale kanalen, heeft dit een positieve impact op uw merk en bedrijf in het algemeen. Laat onze helpdesk software al uw contactpunten netjes combineren in één algemene inbox en concentreer u op de belangrijke dingen. Start het gesprek in de live chat, ga verder in een email en beëindig het probleem via een oproep, allemaal vanuit één en dezelfde plaats.

De beste optie op de markt

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt naast andere functies een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

Package Name

Ticket+chat

Geschikt voor KMO's, professionele marketeers en grote bedrijven

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Geschikt voor grote bedrijven en internationale bedrijven

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een ondernemingshelpdesk?

Een ondernemingshelpdesk is de hulp die het bedrijf aan de klanten biedt. De verzoeken van klanten worden meestal beheerd via klantenservicesoftware, die alle communicatie op één platform verzamelt. Als gevolg hiervan kan het bedrijf efficiënt en effectief alle vragen van klanten beheren.

Hoe werkt ondernemingshelpdesksoftware voor grote ondernemingen?

Ondernemingshelpdesksoftware verzamelt automatisch alle klantencommunicatie in één interface. Bijvoorbeeld emails, live chats, vragen via sociale media, oproepen en meer. Bovendien kan de software veel taken automatiseren om een efficiënte werkflow voor vertegenwoordigers te creëren De meest opvallende kenmerken zijn SLA's, geautomatiseerde ticketdistributie, klantenportaal en standaardantwoorden.

Wat zijn de voordelen van een ondernemingshelpdesk?

De voordelen van de ondernemingshelpdesk zijn onder meer een hogere omzet, klantentevredenheid, klantenbehoud, een efficiënte werkstroom van vertegenwoordigers, lagere kosten en kortere responstijden.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo