Helpdesk software voor grote ondernemingen

Sluit u aan bij LiveAgent’s succesvolle ondernemingen en vertrouw op de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller met LiveAgent.

Persoon die een geschenk vasthoudt

Breid uw bedrijf gemakkelijk uit

We zijn ons ervan bewust dat het implementeren van een dergelijke complexe oplossing als LiveAgent specifieke procedures en regels vereist waaraan de meeste ondernemingen moeten voldoen. Met onze oplossing kunt u vertegenwoordigers toevoegen en verwijderen op basis van de vereiste ondersteuningsbelasting, seizoensinvloeden of interne structuurwijzigingen.Beloon uw beste vertegenwoordigers op het juiste moment en laat anderen rusten als er minder verzoeken zijn.

Implementatie zonder problemen

LiveAgent werkt in een afzonderlijk dashboard en stroomlijnt gegevens uit meerdere bronnen van zakelijke activiteiten in één algemene inbox. Of het nu gaat om website, sociale media, klantenportaal, email of callcenterondersteuning, LiveAgent maakt het gemakkelijk om elk kanaal in een specifieke bedrijfsafdeling te implementeren. U kunt uzelf ook helpen met geavanceerde functies, zoals standaardberichten, om tijd te besparen.

Implementatie zonder problemen
Man die potlood in zijn hand vasthoudt

Pas uw dashboard aan

Grote ondernemingen hebben doorgaans specifieke vereisten voor functies en maatwerk op basis van hun interne beleid en processen. We hebben onze helpdesk software ontwikkeld met dat in gedachten en we bieden een aanpasbare oplossing die past bij uw favoriete workflow en niet andersom. Bovendien halen grote bedrijven hun rendement op investering vaak snel uit LiveAgent met de realtime typeweergave, waardoor ze de reactie sneller kunnen voorbereiden.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw onderneming voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Verbeterde klantentevredenheid en klantenbinding

Verhoogde klantentevredenheid

Geldzak en een munt

Betere toewijzing van financiële middelen

Groeiende trend van verhoogde productiviteit

Verhoogde productiviteit en efficiëntie

Vergrootglas

Bespaar tijd om te focussen op wat belangrijk is

Vrouw die achter haar bureau zit met verschillende gloeilampen

Efficiënte toewijzing van financiële middelen

Een juiste toewijzing en beheer van financiële middelen is cruciaal voor het algemene welzijn van elk bedrijf. LiveAgent biedt u de flexibiliteit om vertegenwoordigers van de klantenondersteuning toe te voegen of te verwijderen op basis van uw wensen, het huidige seizoen of de periode van het jaar. Zet uw bedrijf niet vast door strikte regels op te leggen. LiveAgent geeft u de mogelijkheid om te beslissen waar u uw tijd en financiën in wilt investeren. Het rendement op investering van helpdeskimplementatie voor grote ondernemingen is snel zichtbaar in de vorm van meer klantentevredenheid en loyaliteit.

Geavanceerde automatiseringsfuncties

Repetitieve taken en activiteiten worden snel saai en nemen tijd en middelen in beslag. Uw ondersteuningsmedewerkers moeten zich concentreren op de interactie van mens tot mens en daar de nodige ondersteuning bieden. Deze kleine, maar ongelooflijk noodzakelijke taken kunnen worden uitgevoerd via sterke automatiseringsfuncties zoals standaardberichten, tijdregels, vooraf gedefinieerde antwoorden of zelfs overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau. Maak uw dagelijkse leven gemakkelijker met de juiste helpdesk voor grote bedrijven.

Geavanceerde functies voor persoonscodering
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Vlekkeloze afhandeling van klantenverzoeken

Klanten verwachten dat hun problemen onmiddellijk en zonder obstakels worden opgelost, ongeacht het platform dat ze hebben gebruikt om met de bedrijven in contact te komen. Door hen een vlotte ervaring te bieden via al uw digitale kanalen, heeft dit een positieve impact op uw merk en bedrijf in het algemeen. Laat onze helpdesk software al uw contactpunten netjes combineren in één algemene inbox en concentreer u op de belangrijke dingen. Start het gesprek in de live chat, ga verder in een email en beëindig het probleem via een oproep, allemaal vanuit één en dezelfde plaats.

De beste optie op de markt

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt naast andere functies een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

Package Name

Ticket+chat

Geschikt voor KMO's, professionele marketeers en grote bedrijven

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Geschikt voor grote bedrijven en internationale bedrijven

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .