De juiste match voor zakelijke ondernemingen

Volledig schaalbaar en aanpasbaar uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor grote ondernemingen

Word lid van het brede scala aan succesvolle ondernemingen van LiveAgent en vertrouw op de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Person holding gift

Breid uw bedrijf gemakkelijk uit

We zijn ons ervan bewust dat het implementeren van een dergelijke complexe oplossing als LiveAgent specifieke procedures en regels vereist waaraan de meeste ondernemingen moeten voldoen. Met onze oplossing kunt u vertegenwoordigers toevoegen en verwijderen op basis van de vereiste ondersteuningsbelasting, seizoensinvloeden of interne structuurveranderingen. Laat uw beste vertegenwoordigers op het juiste moment worden beloond en laat anderen rusten als er minder verzoeken zijn. Maak uw klanten en vertegenwoordigers blij en tevreden met de voordelen van software voor gespreksbeheer die we leveren.

Implementatie zonder problemen

LiveAgent werkt in een afzonderlijk dashboard en stroomlijnt gegevens uit meerdere bronnen van zakelijke activiteiten naar één algemene inbox. Of het nu gaat om website, sociale media, klantenportaal, email of callcenterondersteuning, LiveAgent maakt het eenvoudig om elk kanaal in een specifieke bedrijfsafdeling te implementeren. U kunt uzelf ook helpen met geavanceerde functies zoals ingeblikte berichten om tijd te besparen.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Pas uw dashboard aan

Grote ondernemingen hebben doorgaans specifieke vereisten voor functies en maatwerk op basis van hun interne beleid en processen. We hebben onze helpdesk software ontwikkeld met dat in gedachten en we bieden een aanpasbare oplossing die past bij uw favoriete workflow en niet andersom. Bovendien halen grote bedrijven hun rendement op investering vaak snel uit LiveAgent met de realtime typeweergave, waardoor ze de reactie sneller kunnen voorbereiden.

Proactieve communicatie voor een betaalbare prijs

Stroomlijn de communicatie met een instant messaging-service zoals die van de live chatsoftware is. Geef uw ondersteuningsmedewerkers de mogelijkheid om klanten op meerdere apparaten te bereiken met proactieve chatuitnodigingen. Zakelijke deals worden niet langer op lokale schaal gesloten. Ga wereldwijd, pas uw widgets aan en verwelkom internationale klanten in hun voorkeurstaal.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw onderneming voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Verhoog de tevredenheid

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen via elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

Verbeter met data

Gebruik analyses om uw prestaties bij te houden, terugkerende problemen te identificeren en bruikbare inzichten en verbeterplannen te creëren.

Verhoog de productiviteit

Bied snellere klantenondersteuning via live chat, interactieve spraakreactietechnologie (IVR) en unieke CRM-inzichten.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efficiënte toewijzing van financiële middelen

Een juiste toewijzing en beheer van financiële middelen is cruciaal voor het algemene welzijn van elk bedrijf. LiveAgent biedt u de flexibiliteit om vertegenwoordigers van de klantenondersteuning toe te voegen of te verwijderen op basis van uw wensen, het huidige seizoen of de periode van het jaar. Zet uw bedrijf niet vast door strikte regels op te leggen. LiveAgent geeft u de mogelijkheid om te beslissen waar u uw tijd en financiën in wilt investeren. Het rendement op investering van helpdeskimplementatie voor grote ondernemingen is snel zichtbaar in de vorm van meer klantentevredenheid en loyaliteit.

Geavanceerde automatiseringsfuncties

Repetitieve taken en activiteiten worden snel saai en nemen tijd en middelen in beslag. Uw ondersteuningsmedewerkers moeten zich concentreren op de interactie van mens tot mens en daar de nodige ondersteuning bieden. Deze kleine, maar ongelooflijk noodzakelijke taken kunnen worden uitgevoerd via sterke automatiseringsfuncties zoals standaardberichten, tijdregels, vooraf gedefinieerde antwoorden of zelfs overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau. Maak uw dagelijkse leven gemakkelijker met de juiste helpdesk voor grote bedrijven.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Vlekkeloze afhandeling van klantenverzoeken

Klanten verwachten dat hun problemen onmiddellijk en zonder obstakels worden opgelost, ongeacht het platform dat ze hebben gebruikt om met de bedrijven in contact te komen. Door hen een vlotte ervaring te bieden via al uw digitale kanalen, heeft dit een positieve impact op uw merk en bedrijf in het algemeen. Laat onze helpdesk software al uw contactpunten netjes combineren in één algemene inbox en concentreer u op de belangrijke dingen. Start het gesprek in de live chat, ga verder in een email en beëindig het probleem via een oproep, allemaal vanuit één en dezelfde plaats.

De beste optie op de markt

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Ondernemingen
Het implementeren van live chat op uw website verhoogt het aantal conversies. Voeg LiveAgent, de snelste chatsoftware op de markt, toe aan uw Shopify-winkel.

Beste live chat voor Shopify-winkels

LiveAgent is een klantenservicesoftware die live chat en klantenondersteuning op een website aanbiedt. Het biedt meer dan 175 helpdeskfuncties en verschillende integratiemogelijkheden met sociale media, ticketing, een callcenter en een kennisbank. LiveAgent is een betere optie dan concurrent Pure Chat vanwege de extra functies en biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen. Het bedrijf biedt ook VoIP-telefoonsystemen, heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen, en heeft partnerschappen en ondersteuningsprogramma's. LiveAgent maakt gebruik van cookies en biedt persoonlijke demo-opties.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt meer dan 40 app-talen en stelt gebruikers in staat elke speciale letter of letteraccent in de applicatie aan te passen. Het is een betrouwbare helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven, die wereldwijd wordt gebruikt. LiveAgent helpt bedrijven klantenservice van de hoogste kwaliteit te bieden sinds 2004. Daarnaast biedt LiveAgent callcenter-functies tegen een gunstige prijs in vergelijking met concurrenten zoals HubSpot Service Hub, Gorgias, CallHub, CallPage, 3CX, Crisp, LeadDesk, Genesys, Zendesk en Zendesk Talk.

Met de gratis live chat software van LiveAgent kunt u in contact komen met websitebezoekers en deze effectief omzetten in klanten. Gebruik de snelste chatwidget.

Gratis Nederlandse live chat software nodig?

Bedrijven kunnen klantenloyaliteit en winst vergroten door te investeren in callcentersoftware en het implementeren van live chat. Proactieve chatsjablonen kunnen gepersonaliseerd en getimed worden om de gebruikerservaring te verbeteren en meer verkoopmogelijkheden te bieden. Door gegevensanalyse en klantencommunicatiebeheer software kunnen bedrijven gegevensgestuurde inzichten krijgen om hun omzetgroei en winstgevendheid te ondersteunen. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en sector. Een uitzonderlijke callcenter-ervaring kan klanten loyaler maken en de winst op de lange termijn tot 95% verhogen.

LiveAgent biedt gratis ticketing software die email, live chat, callcenter en kennisbankcommunicatie stroomlijnt in één algemene inbox.

Gratis Nederlandse ticketing software

The use of call center software and live chat can improve customer service and lead to higher customer loyalty and a more favorable brand perception. A website with live chat can result in less waiting time, reduced customer efforts, and increased engagement. Soft skills and human interaction are still critical to excellent service experiences. The Dutch customer communication management software offers a dashboard for customer interactions at no installation cost and a free trial period. There is also a need for self-service, customer portal benchmarks, and social media overview. LiveAgent offers demo, pricing, features, integrations, and alternatives for customer service software, VoIP phone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, client portal software, and email management software. The company also provides a support portal, data migration, system status, log changes, and quotation request. The blog, glossary, academy, templates, webinars, and cost calculator help customers to learn more. LiveAgent has received awards and certificates, as well as positive customer reviews. The company has VoIP partners and a partner program.

LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2023. Ontvang een gratis proefversie en laat uw bedrijf meteen groeien!

Helpdesksoftware voor kleine bedrijven

LiveAgent biedt een systeemeigen benadering waarmee KMO's en startende bedrijven hun efficiëntie kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen en de klantentevredenheid kunnen verbeteren door uitstekende klantenservice via alle belangrijke communicatiekanalen te bieden en vertegenwoordigers uit te rusten met moderne functies. Bovendien stelt LiveAgent bedrijven in staat om minder te betalen voor meer functies, omdat het mogelijk is om alleen de functies te kiezen die het beste bij uw zaak passen en altijd over opties moet beschikken in plaats van beperkingen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo