De juiste match voor zakelijke ondernemingen

Volledig schaalbaar en aanpasbaar uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor grote ondernemingen

Word lid van het brede scala aan succesvolle ondernemingen van LiveAgent en vertrouw op de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • SourceForge leader fall 2021
Person holding gift

Breid uw bedrijf gemakkelijk uit

We zijn ons ervan bewust dat het implementeren van een dergelijke complexe oplossing als LiveAgent specifieke procedures en regels vereist waaraan de meeste ondernemingen moeten voldoen. Met onze oplossing kunt u vertegenwoordigers toevoegen en verwijderen op basis van de vereiste ondersteuningsbelasting, seizoensinvloeden of interne structuurveranderingen. Laat uw beste vertegenwoordigers op het juiste moment worden beloond en laat anderen rusten als er minder verzoeken zijn. Maak uw klanten en vertegenwoordigers blij en tevreden met de voordelen van software voor gespreksbeheer die we leveren.

Implementatie zonder problemen

LiveAgent werkt in een afzonderlijk dashboard en stroomlijnt gegevens uit meerdere bronnen van zakelijke activiteiten naar één algemene inbox. Of het nu gaat om website, sociale media, klantenportaal, email of callcenterondersteuning, LiveAgent maakt het eenvoudig om elk kanaal in een specifieke bedrijfsafdeling te implementeren. U kunt uzelf ook helpen met geavanceerde functies zoals ingeblikte berichten om tijd te besparen.

Meer informatie over standaardberichten
Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Pas uw dashboard aan

Grote ondernemingen hebben doorgaans specifieke vereisten voor functies en maatwerk op basis van hun interne beleid en processen. We hebben onze helpdesk software ontwikkeld met dat in gedachten en we bieden een aanpasbare oplossing die past bij uw favoriete workflow en niet andersom. Bovendien halen grote bedrijven hun rendement op investering vaak snel uit LiveAgent met de realtime typeweergave, waardoor ze de reactie sneller kunnen voorbereiden.

Proactieve communicatie voor een betaalbare prijs

Stroomlijn de communicatie met een instant messaging-service zoals die van de live chatsoftware is. Geef uw ondersteuningsmedewerkers de mogelijkheid om klanten op meerdere apparaten te bereiken met proactieve chatuitnodigingen. Zakelijke deals worden niet langer op lokale schaal gesloten. Ga wereldwijd, pas uw widgets aan en verwelkom internationale klanten in hun voorkeurstaal.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw onderneming voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Verhoog de tevredenheid

Geef uw klanten de vrijheid om contact met u op te nemen via elk kanaal dat ze leuk vinden, of het nu gaat om live chat, email, de telefoon of sociale media.

Verbeter met data

Gebruik analyses om uw prestaties bij te houden, terugkerende problemen te identificeren en bruikbare inzichten en verbeterplannen te creëren.

Verhoog de productiviteit

Bied snellere klantenondersteuning via live chat, interactieve spraakreactietechnologie (IVR) en unieke CRM-inzichten.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efficiënte toewijzing van financiële middelen

Een juiste toewijzing en beheer van financiële middelen is cruciaal voor het algemene welzijn van elk bedrijf. LiveAgent biedt u de flexibiliteit om vertegenwoordigers van de klantenondersteuning toe te voegen of te verwijderen op basis van uw wensen, het huidige seizoen of de periode van het jaar. Zet uw bedrijf niet vast door strikte regels op te leggen. LiveAgent geeft u de mogelijkheid om te beslissen waar u uw tijd en financiën in wilt investeren. Het rendement op investering van helpdeskimplementatie voor grote ondernemingen is snel zichtbaar in de vorm van meer klantentevredenheid en loyaliteit.

Geavanceerde automatiseringsfuncties

Repetitieve taken en activiteiten worden snel saai en nemen tijd en middelen in beslag. Uw ondersteuningsmedewerkers moeten zich concentreren op de interactie van mens tot mens en daar de nodige ondersteuning bieden. Deze kleine, maar ongelooflijk noodzakelijke taken kunnen worden uitgevoerd via sterke automatiseringsfuncties zoals standaardberichten, tijdregels, vooraf gedefinieerde antwoorden of zelfs overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau. Maak uw dagelijkse leven gemakkelijker met de juiste helpdesk voor grote bedrijven.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Vlekkeloze afhandeling van klantenverzoeken

Klanten verwachten dat hun problemen onmiddellijk en zonder obstakels worden opgelost, ongeacht het platform dat ze hebben gebruikt om met de bedrijven in contact te komen. Door hen een vlotte ervaring te bieden via al uw digitale kanalen, heeft dit een positieve impact op uw merk en bedrijf in het algemeen. Laat onze helpdesk software al uw contactpunten netjes combineren in één algemene inbox en concentreer u op de belangrijke dingen. Start het gesprek in de live chat, ga verder in een email en beëindig het probleem via een oproep, allemaal vanuit één en dezelfde plaats.

De beste optie op de markt

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

Related Articles to Ondernemingen
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x