Klantenservice is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf. En u kunt echt wonderen doen met de juiste software. Wilt u een andere oplossing voor uw helpdesk?
Probeer LiveAgent vandaag nog en ontdek waarom dit de juiste keuze voor u is. Een betrouwbaar ticketsysteem, communicatie via meerdere kanalen en een grote keuze aan functies en integraties maken LiveAgent tot de juiste oplossing.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Front
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt ticketing in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt Live Chat aan voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Front biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt een selfserviceportaal in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Front biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Front biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Front biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Front biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Front biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Front biedt geen klantenforum.
|
Automatisering een regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt automatisering en regels in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt API-functies in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Front biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Front biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Front biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Front biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Front biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Front biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Front biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het abonnement voor €19/vertegenwoordiger/maand.
|
Bied een betere klantenservice met de juiste software. LiveAgent is een helpdeskoplossing waarmee u uw communicatie nog verder kunt brengen met alle relevante kanalen. Email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en Twitter), callcenter en kennisbank staan klaar en tot uw beschikking.
Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie. Alles wordt automatisch gesorteerd, zoals het hoort.
Live chat is één van de beste en handigste tools die een vertegenwoordiger kan gebruiken om met zijn klanten te communiceren. Het draait allemaal om directe communicatie, waardoor het moet snel gaan.
LiveAgent heeft de snelste live chat op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien kunt u zien wat de klanten typen voordat ze op verzenden klikken. Nu kunt u echt een snelle ondersteuning bieden en op de hoogte blijven van elke situatie.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
Geweldige CRM-klantenservicesoftware hoeft niet gepaard te gaan met een duur prijskaartje. Krijg in plaats daarvan de tools die u nodig hebt voor een eerlijke prijs.
LiveAgent heeft drie redelijk geprijsde abonnementen boordevol tools, functies en integraties om uw workflow soepel en gemakkelijk te laten verlopen. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij uw bedrijf past. Bekijk onze betaalde abonnementen en leer meer.
Heeft u al besloten om over te stappen? LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
LiveAgent biedt de volgende extra functies boven Front: callcenter, Instagram-integratie, Viber-integratie, kennisbank, klantenforum en goedkopere 24/7 ondersteuning.
De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent via Front zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager verloop en een betere workflow voor vertegenwoordigers.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar