Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Dixa-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een Dixa-alternatief?

Ontdek LiveAgent – klantenservicesoftware met veel functies voor meerdere communicatiekanalen en sociale media. Blijf in contact met uw klanten via email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber en sociale media. Lees meer over LiveAgent of start uw gratis proefperiode van 14 dagen om de ervaring te krijgen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Reports in Help desk software - LiveAgent

Verwerk klanteninteractie via meer kanalen

Uitzonderlijke klantenservice moet afkomstig zijn van meerdere plaatsen die handig zijn voor uw klanten. Gelukkig kunt u vanuit één ticketsysteem een ​​hoogwaardige klantenservice aan. Behandel emailticketing en oproepen, stel uw live chatwidgetin en maak verbinding met Facebook , Twitter, Instagram, en Viber< /sterk>. Alles is onder één dak zoals het hoort, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op meer hulp bieden zonder te hoeven schakelen tussen apps.

Een klantenservicetool die alles regelt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zorg voor gebruikerstevredenheid via meer sociale media

Sociale media worden steeds betere en snellere klantenservicetools voor ondersteuningsmedewerkers. Daarom zijn Facebook- en Facebook Messenger-integraties geïntegreerd in LiveAgent, zodat u eenvoudig uw account kunt koppelen . Hetzelfde geldt voor Twitter en Instagram. Word sociaal via een gebruiksvriendelijk ticketsysteem, beheer uw berichten, reageer op reacties en doe gewoon meer vanaf één en dezelfde plaats.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Ticketbeheer voor sociale media in één enkele interface

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Realtime chat met intuïtieve functies ​

Los problemen van klanten sneller op met de juiste oplossing voor klantenondersteuning. Ontvang geweldige feedback van klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt. Live chat is een van de beste tools voor klantenondersteuning en LiveAgent ondersteunt het met belangrijke functies om zorgen voor een soepele ervaring. Bekijk de volledige lijst met live chatfuncties en kijk wat het maakt geweldig voor de klantentevredenheid.

Behandel vragen van klanten sneller met onze live chat

Krijg geweldige klantenservice van ons ondersteuningsteam

We behandelen klantengesprekken 24/7 om ervoor te zorgen dat we iedereen op elk moment kunnen helpen. Geef ons een bel, chat met ons of stuur ons een email wanneer u onze hulp nodig heeft om een ​​probleem op te lossen of wanneer u iets nieuws wilt leren over LiveAgent. U kunt ook ons ​​ondersteuningsportaal raadplegen dat vol staat met handige artikels over onze klantenserviceoplossing.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om LiveAgent te proberen?

Bekijk de tourvideo om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen of start onze gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te ervaren. U kunt ook onze betaalbare abonnementen bekijken die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes en sectoren. Word vandaag lid van LiveAgent en verbeter de productiviteit van medewerkers met onze helpdeskoplossing.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

FAQ

Wat zijn alternatieven voor Dixa?

Er zijn veel opties als het gaat om Dixa-alternatieven en LiveAgent is er één van. Het biedt een ticketsysteem met meerdere kanalen dat elk belangrijk klantenkanaal afhandelt dat een moderne helpdesk nodig heeft om hun klanten beter te bereiken.

Wat maakt LiveAgent tot een goed Dixa-alternatief?

LiveAgent blinkt uit in ticketing via meerdere kanalen. Het omvat emails, live chat, telefoontjes, klantenportaal en sociale media - Facebook, Instagram en Twitter. U kunt ook Viber verbinden.

Wat zijn de voordelen LiveAgent ten opzichte van Dixa?

LiveAgent biedt meer communicatiekanalen voor een betere prijs, zodat u uw budget niet hoeft te verpesten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo