Op zoek naar een Dixa-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Dixa-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek LiveAgent – klantenservicesoftware met veel functies die meerdere communicatiekanalen en sociale mediaaankunnen. Blijf in contact met uw klanten via email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber en sociale media. Lees meer over LiveAgent of start uw gratis proefperiode van 14 dagen om de ervaring te krijgen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Dixa versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Dixa
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Dixa biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Dixa biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Dixa biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Dixa biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Dixa LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Dixa biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Dixa biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Dixa biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Dixa biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Dixa LiveAgent biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Dixa biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Dixa biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Dixa biedt IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen..
LiveAgent biedt videogesprekken.
Dixa biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Dixa biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Dixa biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Dixa biedt onbeperkte chatknoppen.
Onberkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Dixa biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Dixa biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Dixa biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Verwerk klanteninteractie via meer kanalen

Uitzonderlijke klantenservice moet afkomstig zijn van meerdere plaatsen die handig zijn voor uw klanten. Gelukkig kunt u vanuit één ticketsysteem een hoogwaardige klantenservice aan. Verwerk emailticketing en oproepen, stel uw live chatwidget in en verbind Facebook, Twitter, Instagram en Viber. Alles is onder één dak zoals het hoort, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op meer hulp zonder tussen apps te hoeven schakelen.

Een klantenservicetool die alles regelt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zorg voor gebruikerstevredenheid via meer sociale media

Sociale media worden steeds betere en snellere klantenservicetools voor ondersteuningsmedewerkers. Daarom zijn Facebook- en Facebook Messenger-integraties ingebouwd in LiveAgent, zodat u eenvoudig uw account kunt koppelen. Hetzelfde geldt voor Twitter en Instagram. Word sociaal via een gebruiksvriendelijk ticketsysteem, beheer je berichten, reageer op reacties en doe gewoon meer vanaf één enkele plaats.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Ticketbeheer voor sociale media in één enkele interface

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Realtime chat met intuïtieve functies ​

Los problemen van klanten sneller op met de juiste oplossing voor klantenondersteuning. Ontvang geweldige feedback van klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt. Live chat is een van de beste tools voor klantenondersteuning en LiveAgent ondersteunt het met belangrijke functies om een soepele beleven. Bekijk de volledige lijst met live chatfuncties en ontdek wat het geweldig maakt voor de klantentevredenheid. p>

Behandel vragen van klanten sneller met onze live chat

Krijg geweldige klantenservice van ons ondersteuningsteam

We behandelen klantengesprekken 24/7 om ervoor te zorgen dat we iedereen op elk moment kunnen helpen. Geef ons eenbel, chat met ons of stuur ons een email a>wanneer u onze hulp nodig heeft om een probleem op te lossen of wanneer u iets nieuws wilt leren over LiveAgent. U kunt ook ons supportportaal raadplegen dat vol staat met nuttige artikelen over onze klantenserviceoplossing.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bespaar meer met LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om LiveAgent te proberen?

Bekijk de tourvideo om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen of start onze gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te ervaren. U kunt ook onze betaalbare tariefplannen bekijken die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes en sectoren. Word vandaag nog lid van LiveAgent en verbeter de productiviteit van medewerkers met onze helpdeskoplossing.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Dixa alternatief
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.

LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware

Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.

Implementing a call center in your helpdesk software can benefit both your business and customers. It provides personalized assistance and improves efficiency and customer satisfaction. Interactive Voice Response (IVR) technology offers additional advantages, such as call prioritization, routing, and improved first-contact resolution.

LiveAgent | Callcentersoftware in uw helpdesk

Implementing a call center in your helpdesk software can benefit both your business and customers. It provides personalized assistance and improves efficiency and customer satisfaction. Interactive Voice Response (IVR) technology offers additional advantages, such as call prioritization, routing, and improved first-contact resolution.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersysteem. Probeert u het gratis uit.

LiveAgent webinar 1: Introductie & Algemeen Overzicht

LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersysteem. Probeert u het gratis uit.

Kies de apparaten die u en uw vertegenwoordigers verkiezen. LiveAgent ondersteunt headsets en mobiele telefoons, en zelfs browsers of telefoon-apps om te bellen.

Ondersteunde oproepapparaten

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180+ functies en 40+ integraties voor spraakcommunicatie, verkoop en ondersteuning. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.

Het ticketsysteem van LiveAgent doet meer dan alleen emailen. Behandel alle relevante communicatiekanalen. LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. LiveAgent ondersteunt ook een integratie voor callcentra.

Op zoek naar een alternatief voor SupportBee?

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Ontdek nu en bied betere ondersteuning met de juiste tools.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo