Ontdek LiveAgent – klantenservicesoftware met veel functies die meerdere communicatiekanalen en sociale mediaaankunnen. Blijf in contact met uw klanten via email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber en sociale media. Lees meer over LiveAgent of start uw gratis proefperiode van 14 dagen om de ervaring te krijgen.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Dixa |
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Dixa biedt geen ticketing. |
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat. | Dixa biedt Live Chat. |
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Dixa biedt een callcenter. |
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Dixa biedt geen selfserviceportaal. |
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Dixa LiveAgent biedt een Facebook-integratie. |
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Dixa biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Dixa biedt geen Instagram-integratie. |
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Dixa biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Dixa biedt geen kennisbank. |
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Dixa LiveAgent biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Dixa biedt automatisering en regels. |
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Dixa biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Dixa biedt IVR-functies. |
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Dixa biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | Dixa biedt geen onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Dixa biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Dixa biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onberkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Dixa biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Dixa biedt onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Dixa biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Uitzonderlijke klantenservice moet afkomstig zijn van meerdere plaatsen die handig zijn voor uw klanten. Gelukkig kunt u vanuit één ticketsysteem een hoogwaardige klantenservice aan. Verwerk emailticketing en oproepen, stel uw live chatwidget in en verbind Facebook, Twitter, Instagram en Viber. Alles is onder één dak zoals het hoort, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op meer hulp zonder tussen apps te hoeven schakelen.
Sociale media worden steeds betere en snellere klantenservicetools voor ondersteuningsmedewerkers. Daarom zijn Facebook- en Facebook Messenger-integraties ingebouwd in LiveAgent, zodat u eenvoudig uw account kunt koppelen. Hetzelfde geldt voor Twitter en Instagram. Word sociaal via een gebruiksvriendelijk ticketsysteem, beheer je berichten, reageer op reacties en doe gewoon meer vanaf één enkele plaats.
Los problemen van klanten sneller op met de juiste oplossing voor klantenondersteuning. Ontvang geweldige feedback van klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt. Live chat is een van de beste tools voor klantenondersteuning en LiveAgent ondersteunt het met belangrijke functies om een soepele beleven. Bekijk de volledige lijst met live chatfuncties en ontdek wat het geweldig maakt voor de klantentevredenheid. p>
We behandelen klantengesprekken 24/7 om ervoor te zorgen dat we iedereen op elk moment kunnen helpen. Geef ons eenbel, chat met ons of stuur ons een email a>wanneer u onze hulp nodig heeft om een probleem op te lossen of wanneer u iets nieuws wilt leren over LiveAgent. U kunt ook ons supportportaal raadplegen dat vol staat met nuttige artikelen over onze klantenserviceoplossing.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Bekijk de tourvideo om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen of start onze gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te ervaren. U kunt ook onze betaalbare tariefplannen bekijken die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes en sectoren. Word vandaag nog lid van LiveAgent en verbeter de productiviteit van medewerkers met onze helpdeskoplossing.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware zoals LiveAgent kan bedrijven helpen hun klantenondersteuning efficiënter en kosteneffectiever te beheren door integratie met verschillende communicatiekanalen. Dit vermindert de werkdruk en verbetert de kwaliteit van de klantenservice.
LiveAgent Helpdesksoftware & Live chat
LiveAgent is een helpdesk software die bedrijven helpt om klantenondersteuning te verbeteren door het verzamelen van aanvragen en het verbeteren van responstijden en efficiëntie. Het biedt aanpasbare interfaces en inzicht in teamprestaties om klanttevredenheid te verbeteren.
LiveAgent webinar 1: Introductie & Algemeen Overzicht
LiveAgent is een klantenservicesoftware die verschillende communicatiekanalen biedt zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties. Het stelt bedrijven in staat om efficiënt met klanten te communiceren en een goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's voor geïnteresseerde bedrijven.
Hoe u onderweg kunt chatten met de LiveAgent iOS-app
LiveAgent is een alles-in-één helpdesk software die bedrijven helpt om de communicatie te stroomlijnen en de klantenservice te verbeteren. Met geautomatiseerde functies, aanpasbare interfaces en het meten van prestaties, biedt het een complete oplossing om klanttevredenheid te verbeteren.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar