Op zoek naar een Dixa-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Dixa-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek LiveAgent – klantenservicesoftware met veel functies die meerdere communicatiekanalen en sociale mediaaankunnen. Blijf in contact met uw klanten via email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber en sociale media. Lees meer over LiveAgent of start uw gratis proefperiode van 14 dagen om de ervaring te krijgen.

  • SourceForge leader fall 2021

Dixa versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Dixa
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Dixa biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Dixa biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Dixa biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Dixa biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Dixa LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Dixa biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Dixa biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Dixa biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Dixa biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Dixa LiveAgent biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Dixa biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Dixa biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Dixa biedt IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen..
LiveAgent biedt videogesprekken.
Dixa biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Dixa biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Dixa biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Dixa biedt onbeperkte chatknoppen.
Onberkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Dixa biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Dixa biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Dixa biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Verwerk klanteninteractie via meer kanalen

Uitzonderlijke klantenservice moet afkomstig zijn van meerdere plaatsen die handig zijn voor uw klanten. Gelukkig kunt u vanuit één ticketsysteem een hoogwaardige klantenservice aan. Verwerk emailticketing en oproepen, stel uw live chatwidget in en verbind Facebook, Twitter, Instagram en Viber. Alles is onder één dak zoals het hoort, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op meer hulp zonder tussen apps te hoeven schakelen.

Een klantenservicetool die alles regelt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zorg voor gebruikerstevredenheid via meer sociale media

Sociale media worden steeds betere en snellere klantenservicetools voor ondersteuningsagenten. Daarom zijn  Facebook- en Facebook Messenger-integraties ingebouwd in LiveAgent, zodat u eenvoudig uw account kunt koppelen. Hetzelfde geldt voor Twitter en Instagram. Word sociaal via een gebruiksvriendelijk ticketingsysteem, beheer uw berichten, reageer op opmerkingen en doe gewoon meer vanaf één plek.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Ticketbeheer voor sociale media in één enkele interface

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Realtime chat met intuïtieve functies ​

Los problemen van klanten sneller op met de juiste oplossing voor klantenondersteuning. Ontvang geweldige feedback van klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt. Live chat is een van de beste tools voor klantenondersteuning en LiveAgent ondersteunt het met belangrijke functies om een soepele beleven. Bekijk de volledige lijst met live chatfuncties en ontdek wat het geweldig maakt voor de klantentevredenheid. p>

Behandel vragen van klanten sneller met onze live chat

Krijg geweldige klantenservice van ons ondersteuningsteam

We behandelen klantengesprekken 24/7 om ervoor te zorgen dat we iedereen op elk moment kunnen helpen. Geef ons eenbel, chat met ons of stuur ons een email a>wanneer u onze hulp nodig heeft om een probleem op te lossen of wanneer u iets nieuws wilt leren over LiveAgent. U kunt ook ons supportportaal raadplegen dat vol staat met nuttige artikelen over onze klantenserviceoplossing.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Bespaar meer met LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om LiveAgent te proberen?

Bekijk de tourvideo om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen of start onze gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te ervaren. U kunt ook onze betaalbare tariefplannen bekijken die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes en sectoren. Word vandaag nog lid van LiveAgent en verbeter de productiviteit van medewerkers met onze helpdeskoplossing.

Related Articles to Dixa alternatief
LiveAgent helpt bedrijven bij het beheren van klantenondersteuning en stroomlijnt ondersteuningsactiviteiten door integratie met verschillende communicatiekanalen. Dit vermindert de werkdruk en verbetert de algehele kwaliteit van klantenservice.

LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware

LiveAgent helpt bedrijven bij het beheren van klantenondersteuning en stroomlijnt ondersteuningsactiviteiten door integratie met verschillende communicatiekanalen. Dit vermindert de werkdruk en verbetert de algehele kwaliteit van klantenservice.

Implementeer een callcenter in uw helpdesksoftware met LiveAgent. Bied persoonlijke hulp aan klanten, verhoog de efficiëntie van bedrijven en verbeter de klantentevredenheid met Interactive Voice Response (IVR). Probeer het gratis.

LiveAgent | Callcentersoftware in uw helpdesk

Implementeer een callcenter in uw helpdesksoftware met LiveAgent. Bied persoonlijke hulp aan klanten, verhoog de efficiëntie van bedrijven en verbeter de klantentevredenheid met Interactive Voice Response (IVR). Probeer het gratis.

Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

"LiveAgent is een alles-in-één klantenondersteuningsoplossing ontworpen om bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van klantenondersteuningsactiviteiten. Webinars bieden inzichten en praktische tips om klantentevredenheid te verbeteren en ondersteuningsworkflows te stroomlijnen."

LiveAgent webinar 1: Introductie & Algemeen Overzicht

"LiveAgent is een alles-in-één klantenondersteuningsoplossing ontworpen om bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van klantenondersteuningsactiviteiten. Webinars bieden inzichten en praktische tips om klantentevredenheid te verbeteren en ondersteuningsworkflows te stroomlijnen."

Kies de apparaten die u en uw vertegenwoordigers verkiezen. LiveAgent ondersteunt headsets en mobiele telefoons, en zelfs browsers of telefoon-apps om te bellen.

Ondersteunde oproepapparaten

LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties, die spraakcommunicatie stroomlijnt en de klanttevredenheid verbetert. Het biedt geïntegreerde communicatiekanalen en tools voor contactbeheer, en is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020. Met ondersteuning voor verschillende apparaten, waaronder koptelefoons, browsers, mobiele apps en hardwaretelefoons, biedt LiveAgent een kosteneffectieve oplossing voor sales en support. Probeer het vandaag nog gratis.

LiveAgent's ticketsysteem omvat verschillende kanalen, waaronder snelle live chat (weergave van 2,5 seconden) en integratie met het callcenter.

Op zoek naar een SupportBee alternatief?

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Ontdek nu en bied betere ondersteuning met de juiste tools.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x