Op zoek naar een OneDesk-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste OneDesk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent alternative
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ondersteun uw klanten vanuit één oplossing die gericht is op het creëren van een succesvolle helpdesk. Blijf in contact met uw klanten met een helpdesk met meerdere kanalen die email, live chat, callcenter, klantenportaal en sociale media.

LiveAgent is een speciale en gebruiksvriendelijke oplossing die klaar staat om u te helpen bij het afhandelen van inkomende klantentickets. Blijf lezen om meer te weten te komen over de LiveAgent-tools, functies en voordelen, of begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 30 dagen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

OneDesk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent OneDesk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
OneDesk biedt ticketing.
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live chat.
OneDesk biedt Live chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
OneDesk biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
OneDesk biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
OneDesk biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
OneDesk biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
OneDesk biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
OneDesk biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
OneDesk biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
OneDesk biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
OneDesk biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
OneDesk biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
OneDesk biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
OneDesk biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
OneDesk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
OneDesk biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
OneDesk biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
OneDesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
OneDesk biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
OneDesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
OneDesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

De snelste live chat in uw helpdesk

Live chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Verhoog de klantenbetrokkenheid met de proactieve chatuitnodigingen van onze live chat, pas uw chatknoppenaan of bereid uw antwoorden voor voordat klanten op verzenden drukken.

Reageer sneller en los problemen efficiënt op met een live chat van LiveAgent. Het wordt ondersteund door een verscheidenheid aan functies en het is razendsnel met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden.

Probeer onze volledig uitgeruste live chat

De ultieme ervaring via meerdere kanalen

Ondersteuning bieden via meerdere kanalen is gemakkelijk als u de tool hebt om u te ondersteunen. LiveAgent wordt geleverd met een ticketsysteem dat alle communicatie op één plek verzamelt. Daarna wordt het gefilterd, georganiseerd en geleverd aan klantenservicemedewerkers, afhankelijk van prioriteit en beschikbaarheid.

Organiseer uw emailticketing , chats, oproepen, kennisbank artikelen en sociale media Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter en Instagram op één plek en behandel alles als een professional.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Ondersteuning bieden via alle belangrijke klantenkanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Ondersteuning van sociale media is de sleutel

Facebook, Twitter, Instagram kan voor veel meer worden gebruikt dan alleen het delen van kattenfoto’s en grappige memes. Sociale media zijn uitgegroeid tot een volledig capabel zakelijk kanaal, een marketingtool en ja, je raadt het al: een efficiënt klantenondersteuningskanaal.

Help en ondersteun uw klanten op sociale media met onze uniforme multi-channel oplossing. Houd uw sociale mediakanalen in de gaten. U kunt ook Viber toevoegen om een andere manier toe te voegen waarop uw klanten u kunnen bereiken. span>

Wees sociaal met LiveAgent en bereik meer klanten

LiveAgent-ondersteuning staat voor u klaar

U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat, telefoon of bekijk artikels in ons klantenportaal wanneer u informatie nodig heeft. DeLiveAgent Academie is gratis en staat vol met nuttige dingen om te leren over klantenondersteuning en helpdesksoftware.

Sluit u aan bij onze tevreden klanten en ontdek waarom ze besloten om LiveAgent te gaan gebruiken als hun enige helpdeskoplossing .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Word vandaag nog lid van LiveAgent

Bekijk de Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer te bieden heeft. U kunt ook door onze betaalbare abonnementen bladeren om te zien welk bij uw bedrijf past.

Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen en bied klantenondersteuning met LiveAgent. Geen kredietkaartgegevens vereist en vrijblijvend.

Vergelijk ons ​​met andere helpdeskoplossingen

Related Articles to OneDesk alternatief
Inzicht in uw klanten, gebaseerd op hun gedrag, hun voorkeuren, hun ervaringen met uw bedrijf, gebruikt om beslissingen te nemen.

Klanteninzicht

Klanteninzicht is van essentieel belang voor bedrijfsstrategieën. LiveAgent biedt software voor klantenondersteuning en effectieve communicatie. Verzamel feedback en analyseer klantengedrag om gepersonaliseerde klantenervaringen te creëren. Start een gratis proefperiode met LiveAgent.

Dataveiligheid is één van onze belangrijkste prioriteiten en we willen onze blinde vlekken kennen. Als je een onderzoeker bent dan zullen we je hulp waarderen en belonen.

LiveAgent’s Bug Bounty programma

LiveAgent gamificeert klantenondersteuning en bevordert dataveiligheid. Stability AI benadrukt het belang van open modellen voor transparantie en concurrentie in AI-toezicht. LiveAgent biedt een bug bounty programma voor veiligheidsonderzoekers.

Tijdgebonden gebeurtenissen zijn zogenaamde tijdregels. Tijdregels worden niet geactiveerd door een voorwaarde, maar door een tijdgebeurtenis. Meer informatie over tijdregels.

Tijdgebonden gebeurtenissen

Tijdgebonden gebeurtenissen in LiveAgent zijn geautomatiseerde regels die worden geactiveerd door specifieke tijdsgebeurtenissen. Ze verbeteren de workflow-efficiëntie en verminderen stress en ondersteuningskosten.

De mogelijkheid om oproepen door te verbinden maakt het afhandelen van oproepen eenvoudiger. Bij persoonlijk doorverbinden wordt er gewacht met het beëindigen van een gesprek totdat het wordt aangenomen, geweigerd of gewoon niet wordt beantwoord door een andere vertegenwoordiger.

Oproep doorverbinden

Verbeter klantenservice door empathie en effectieve communicatie. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en partnerprogramma's voor VoIP-providers. Klantenservicecenters verzamelen gegevens en verbeteren service met automatische oproepdistributie en gegevensanalyse. Start een gratis proefperiode met LiveAgent voor uitzonderlijke klantenondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x