Ondersteun uw klanten vanuit één oplossing die gericht is op het creëren van een succesvolle helpdesk. Blijf in contact met uw klanten met een helpdesk met meerdere kanalen die email, live chat, callcenter, klantenportaal en sociale media.
LiveAgent is een speciale en gebruiksvriendelijke oplossing die klaar staat om u te helpen bij het afhandelen van inkomende klantentickets. Blijf lezen om meer te weten te komen over de LiveAgent-tools, functies en voordelen, of begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 30 dagen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
OneDesk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
OneDesk biedt ticketing.
|
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live chat.
|
OneDesk biedt Live chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
OneDesk biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
OneDesk biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
OneDesk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
OneDesk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
OneDesk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
OneDesk biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
OneDesk biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
OneDesk biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
OneDesk biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
OneDesk biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
OneDesk biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
OneDesk biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
OneDesk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
OneDesk biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
OneDesk biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
OneDesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
OneDesk biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
OneDesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
OneDesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Live chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Verhoog de klantenbetrokkenheid met de proactieve chatuitnodigingen van onze live chat, pas uw chatknoppenaan of bereid uw antwoorden voor voordat klanten op verzenden drukken.
Reageer sneller en los problemen efficiënt op met een live chat van LiveAgent. Het wordt ondersteund door een verscheidenheid aan functies en het is razendsnel met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden.
Ondersteuning bieden via meerdere kanalen is gemakkelijk als u de tool hebt om u te ondersteunen. LiveAgent wordt geleverd met een ticketsysteem dat alle communicatie op één plek verzamelt. Daarna wordt het gefilterd, georganiseerd en geleverd aan klantenservicemedewerkers, afhankelijk van prioriteit en beschikbaarheid.
Organiseer uw emailticketing , chats, oproepen, kennisbank artikelen en sociale media – Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter en Instagram op één plek en behandel alles als een professional.
Facebook, Twitter, Instagram kan voor veel meer worden gebruikt dan alleen het delen van kattenfoto’s en grappige memes. Sociale media zijn uitgegroeid tot een volledig capabel zakelijk kanaal, een marketingtool en ja, je raadt het al: een efficiënt klantenondersteuningskanaal.
Help en ondersteun uw klanten op sociale media met onze uniforme multi-channel oplossing. Houd uw sociale mediakanalen in de gaten. U kunt ook Viber toevoegen om een andere manier toe te voegen waarop uw klanten u kunnen bereiken. span>
U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat, telefoon of bekijk artikels in ons klantenportaal wanneer u informatie nodig heeft. DeLiveAgent Academie is gratis en staat vol met nuttige dingen om te leren over klantenondersteuning en helpdesksoftware.
Sluit u aan bij onze tevreden klanten en ontdek waarom ze besloten om LiveAgent te gaan gebruiken als hun enige helpdeskoplossing .
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Bekijk de Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer te bieden heeft. U kunt ook door onze betaalbare abonnementen bladeren om te zien welk bij uw bedrijf past.
Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen en bied klantenondersteuning met LiveAgent. Geen kredietkaartgegevens vereist en vrijblijvend.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
LiveAgent gamificeert klantenondersteuning en bevordert dataveiligheid. Stability AI benadrukt het belang van open modellen voor transparantie en concurrentie in AI-toezicht. LiveAgent biedt een bug bounty programma voor veiligheidsonderzoekers.
Verbeter klantenservice door empathie en effectieve communicatie. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en partnerprogramma's voor VoIP-providers. Klantenservicecenters verzamelen gegevens en verbeteren service met automatische oproepdistributie en gegevensanalyse. Start een gratis proefperiode met LiveAgent voor uitzonderlijke klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team