Op zoek naar een OneDesk-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste OneDesk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Gebruikt door
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ondersteun uw klanten met één oplossing die erop gericht is u te helpen een succesvolle helpdesk te creëren. Blijf in contact met uw klanten met een helpdesk met meerdere kanalen die >email, live chat, callcenter, klantenportaal en sociale media.

LiveAgent is een speciale en gebruiksvriendelijke oplossing die klaar staat om u te helpen bij het afhandelen van inkomende klantentickets. Lees verder voor meer informatie over de tools, functies en voordelen van LiveAgent, of begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bespaar meer met LiveAgent

OneDesk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent OneDesk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt ticketing in abonnement voor €11/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
OneDesk biedt Live Chat aan voor €11/medewwerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
OneDesk biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een Selfserviceportaal in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt een Selfserviceportaal in abonnement voor €11/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
OneDesk biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
OneDesk biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
OneDesk biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
OneDesk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt kennisbank in abonnement voor €11/medewerker/maand .
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt een klantenforum in abonnement voor ongeveer €11/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt automatisering en regels in abonnement voor €11/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt API-functies in een abonnement voor ongeveer €11/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies..
OneDesk biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
OneDesk biedt geen videogesprekken.
Unlimited History
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €11/medewerker/maand
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
OneDesk biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
OneDesk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
OneDesk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €11/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
OneDesk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
OneDesk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

De snelste live chat in uw helpdesk

Live chat is een geweldige tool om klantenondersteuning te bieden. Verhoog de klantenbetrokkenheid met de proactieve chatuitnodigingen van onze live chat, pas uw chatknoppenaan of bereid uw antwoorden voor voordat klanten op verzenden drukken.

Reageer sneller en los problemen efficiënt op met een live chat van LiveAgent. Het wordt ondersteund door een verscheidenheid aan functies en het is razendsnel met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden.

Probeer onze volledig uitgeruste live chat

De ultieme ervaring via meerdere kanalen

Ondersteuning bieden via meerdere kanalen is eenvoudig als u de tool hebt om u hiermee te helpen. LiveAgent bestaat uit een ticketsysteem dat alle communicatie op één en dezelfde plaats verzamelt. Daarna wordt het gefilterd, georganiseerd en geleverd aan klantenservicemedewerkers, afhankelijk van de prioriteit en de beschikbaarheid.

Organiseer uw emailticketing, chats, oproepen, kennisbank artikels en sociale media Viber, Facebook, Twitter en Instagram op één en dezelfde plaats en handel alles af als een professional.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Ondersteuning bieden via alle belangrijke klantenkanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Ondersteuning van sociale media is de sleutel

Facebook, Twitter, Instagram kunnen voor veel meer worden gebruikt dan alleen kattenfoto’s en grappige memes delen. Sociale media zijn uitgegroeid tot een volledig capabel zakelijk kanaal, een marketingtool en ja, u raadt het al – een efficiënt kanaal voor klantenondersteuning.

Help en ondersteun uw klanten op sociale media met onze uniforme oplossing met meerdere oplossingen. Volg u sociale media kanalen op. U kunt ook Viber toevoegen om nog een extra kanaal te kunnen aanbieden waarop uw klanten u kunnen bereiken. span>

Wees sociaal met LiveAgent en bereik meer klanten

LiveAgent-ondersteuning staat voor u klaar

U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat, telefoon of bekijk artikels in ons klantenportaal wanneer u informatie nodig heeft. DeLiveAgent Academie is gratis en staat vol met nuttige dingen om te leren over klantenondersteuning en helpdesksoftware.

Sluit u aan bij onze tevreden klanten en ontdek waarom ze besloten om LiveAgent te gaan gebruiken als hun enige helpdeskoplossing .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video 3zYfDwqNj0U&t=7s

Word vandaag nog lid van LiveAgent

Bekijk de Tour-video om te zien wat LiveAgent nog meer te bieden heeft. U kunt ook door onze betaalbare abonnementen bladeren om te zien welk bij uw bedrijf past.

Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen en bied klantenondersteuning met LiveAgent. Geen kredietkaarten nodig en geen verplichtingen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een goed OneDesk-alternatief?

Er zijn tal van alternatieven, maar slechts enkele kunnen OneDesk evenaren. LiveAgent biedt een ticketsysteem met meerdere kanalen voor een eerlijke prijs. Het biedt ook een verscheidenheid aan productiviteitsfuncties en meer dan 140 integraties met andere software.

Wat zijn de voordelen van overstappen van OneDesk naar LiveAgent?

Terwijl OneDesk de belangrijkste communicatiekanalen voor klanten omvat, heeft LiveAgent ook de toegevoegde bonus van sociale media. U kunt ondersteuning bieden met Facebook, Twitter en Instagram. Het ondersteunt ook Viber en biedt een groot aantal integraties.

Biedt LiveAgent live chat aan?

Ja, LiveAgent heeft een van de snelste live chatwidgets op de markt. Het heeft weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo