Op zoek naar een Hiver-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Hiver-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Zet uw gedeelde inbox over naar een helpdeskticketoplossing via meerdere kanalen. LiveAgent zorgt voor meer klantencommunicatie met een ticketsysteem dat meerdere kanalen verenigt. Verbeter uw helpdesk met meer emailaccounts, live chat, sociale media a>, callcenter of klantenportal.

Bied klantenservice van wereldklasse en handel meer zakelijke communicatie efficiënt af. Start vandaag onze gratis proefperiode van 14 dagen en ervaar LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bespaar meer met LiveAgent

Hiver versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Hiver
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Hiver biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Hiver biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Hiver biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Hiver biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Hiver biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Hiver biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Hiver biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Hiver biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Hiver biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Hiver biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Hiver biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Hiver LiveAgent biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Hiver biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Hiver biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Hiver biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Hiver biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Hiver biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Hiver biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Hiver biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames..
Hiver biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Hiver biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €15/maand.
Forward emails to your LiveAgent

Gemakkelijk inkomende emails verwerken with

Bent u het beu om meerdere emailaanmeldingen af te handelen en tussen vensters te schakelen? Gebruik een oplossing die alle emails van klanten in één inbox samenbrengt. Het ticketsysteem van LiveAgent kan meer aan dan Gmail of Outlook, je kunt ook emailaccounts van veel verschillende providers koppelen.

Eén platform gemaakt voor teamproductiviteit

Verbeter uw uitmuntende service met extra kanalen

Bied onberispelijke service aan klanten met een gevarieerde toolset die elk belangrijk klantencommunicatiekanaal afhandelt. Klaar de klus met een klantenserviceplatform dat wordt geleverd met ticketing, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp en sociale media – Facebook, Instagram en Twitter. Creëer een krachtige workflow tussen alle kanalen en toon uw klanten een gepersonaliseerde service-ervaring.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Beantwoord klanten van populaire kanalen met LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Download de snelste beschikbare chatwidget

Live chat is een geweldige tool om snel klantenondersteuning te bieden dankzij een widget op uw website geplaatst. LiveAgent heeftde snelste live chatwidget op de markt waardoor berichten naar klanten soepel en snel verlopen. Het wordt ook ondersteund met functies zoals realtime typweergave, proactieve chatuitnodigingen en meer die verbeterde functionaliteit bieden. Pas uw branding aan uw bedrijf aan en bied persoonlijke, mensgerichte service voor iedereen.

Voeg een live chatwidget met moderne functies toe aan uw helpdesk

Word een blije klant om uw klanten blij te maken

We zorgen voor al onze klanten en we doen ons best om hen een uitstekende klantenservice te bieden. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen met eventuele problemen of om u van informatie te voorzien wanneer u die nodig heeft. U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat of gewoon geef ons een belletje. Kijk gerust ook eens in ons klantenportaal dat vol staat met nuttige artikelen over LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om over te schakelen naar een andere gedeelde inbox-software?

Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers vandaag nog met ons ticketsysteem met meerdere kanalen. Start eenvoudig uw gratis proefperiode van 14 dagen en probeer te werken met de LiveAgent-toolset. Als u wilt zien wat het allemaal kan, bekijk dan de tourvideo waar we de meeste behandelen functies en hoe u ze kunt gebruiken. Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en bied ondersteuning aan de klant via alle belangrijke kanalen.

Related Articles to Hiver alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

LiveAgent is een perfect HelpSpot-alternatief. Maak kennis met ons ongelooflijke ticketsysteem met meerdere kanalen en start uw gratis proefperiode.

Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020, met meer dan 180 functies en 40 integraties. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x