Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Hiver-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Hiver?

Zet u gedeelde inbox over naar een helpoplossing met meerdere kanalen voor deskticketing. LiveAgent zorgt voor meer klantencommunicatie met een ticketsysteem dat meerdere kanalen verenigt. Verbeter uw helpdesk met meer emailaccounts, live chat,sociale media, callcenter of klantenportaal.

Bied klantenservice van wereldklasse en handel zakelijke communicatie efficiënt af. Start vandaag onze gratis proefperiode van 14 dagen en ervaar LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Forward emails to your LiveAgent

Gemakkelijk inkomende emails verwerken with

Bent u het beu om meerdere emailaanmeldingen af ​​te handelen en tussen vensters te schakelen? Begin een oplossing te gebruiken die alle emails van klanten verenigt in één inbox. Het ticketsysteem van LiveAgent kan meer aan dan Gmail of Outlook, u kunt ook emailaccounts van veel verschillende providers koppelen.

Het wordt ondersteund door geavanceerde filtering en andere geweldige functies, zodat u zich kunt concentreren om de beste klantenervaring te bieden. Bekijk de volledige lijst met ticketfuncties die LiveAgent biedt.

Eén platform gemaakt voor teamproductiviteit

Verbeter uw uitmuntende service met extra kanalen

Bied onberispelijke service aan klanten met een gevarieerde toolset die elk belangrijk klantencommunicatiekanaal afhandelt. Klaar de klus met een klantenserviceplatform dat wordt geleverd met email ticketing, < een href="https://www.liveagent.com/features/live-chat-features/">live chat, callcenter, klantenportaal, Viber en sociale mediaFacebook, Instagram en Twitter. Creëer een krachtige workflow tussen alle kanalen en laat uw klanten een gepersonaliseerde service-ervaring zien.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Beantwoord klanten van populaire kanalen met LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Download de snelste beschikbare chatwidget

Live chat is een geweldige tool om snel klantenondersteuning te bieden dankzij een widget geplaatst op uw website. LiveAgent heeftde snelste live chatwidget op de markt waardoor het sturen van berichten naar klanten gemakkelijk en snel verloopt. Het wordt ook ondersteund met functies zoals realtime typeweergave , proactieve chatuitnodigingen en meer die verbeterde functionaliteit bieden. Pas uw branding aan uw bedrijf aan en bied persoonlijke, mensgerichte service voor iedereen.

Voeg een live chatwidget met moderne functies toe aan uw helpdesk

Word een blije klant om uw klanten blij te maken

We zorgen voor al onze klanten en we doen ons best om ze een uitstekende klantenservice te bieden. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen met eventuele problemen of om u van informatie te voorzien wanneer u die nodig heeft. U kunt 24/7 contact met ons opnemen via email, live chat of gewoon door ons te bellen. Kijk gerust ook eens in ons klantenportaal dat vol staat met nuttige artikels over LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om over te schakelen naar een andere gedeelde inbox-software?

Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers vandaag nog met ons ticketsysteem met meerdere kanalen. Start eenvoudig uw gratis proefperiode van 14 dagen en probeer te werken met de LiveAgent-toolset. Als u wilt zien wat het allemaal kan, bekijk dan de tourvideo waar we de meeste functies tonen en hoe u ze kunt gebruiken. Schakel vandaag nog over naar LiveAgent en bied ondersteuning aan klanten via alle belangrijke kanalen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

FAQ

Wat zijn alternatieven voor Hiver?

Hiver heeft veel alternatieven, maar slechts een paar kunnen u een ticketsysteem met meerdere kanalen, tal van functies en integraties bieden voor een eerlijke prijs. LiveAgent heeft het allemaal en u kunt het gebruiken om live emailgesprekken, chat, callcenter, sociale media en klantenportaal te ondersteunen.

Wat maakt LiveAgent tot een goed Hiver-alternatief?

LiveAgent kan worden gebruikt om meerdere emailaccounts van veel verschillende providers te verenigen. Het maakt niet uit of u Gmail, Outlook of een andere service gebruikt, u kunt ze allemaal met elkaar verbinden in één enkele oplossing.

Wat zijn de voordelen van Hiver alternatieve LiveAgent?

Vriendelijke abonnementen en meerdere keuzes voor klantencommunicatie. Kies de kanalen die u moet gebruiken om meer klanten te bereiken. Bied meer dan alleen ondersteuning voor ticketing via email en krijg meer controle en variatie over uw helpdesk.

Hoe verschilt een gedeelde inbox van het delen van emailaccounts?

Het beheren van meerdere emailaccounts vereist constant schakelen en aandacht besteden aan nieuwe emails. Een gedeelde inbox betekent dat u al uw emailaccounts op één plek kunt samenvoegen, waardoor u betere controle krijgt over inkomende emails, snellere antwoorden aan klanten kunt geven en meer tijd om dat te doen.

Hoe helpt een gedeelde inbox de productiviteit van mijn team te verhogen?

Als u een gedeelde inbox heeft, hoeft u minder tijd te besteden aan het schakelen tussen inboxen en snellere antwoorden te geven aan uw klanten of teamgenoten. De gedeelde inbox van LiveAgent bevat intelligente opties voor het toewijzen van tickets, waardoor de verantwoordelijkheid tussen vertegenwoordigers gelijkmatig wordt verdeeld.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo