HappyFox is geweldige helpdesk software met ticketfuncties en kennisbeheer en een intuïtieve interface. Als u echter op zoek bent naar een alternatief voor HappyFox, overweeg dan LiveAgent.
Bij LiveAgent begrijpen we dat geweldige software een geweldige klantenservice biedt. Daarom hebben we een volledig uitgeruste helpdesk software ontwikkeld die de productiviteit van uw klantenserviceteam en de klantentevredenheid verhoogt en u tegelijkertijd geld bespaart. Ontdek de kracht van een algemene inbox, automatiseringsfuncties, hybride ticketsysteem, rapportagefuncties en nog veel meer.
LiveAgent heeft meer dan 15.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd geholpen. Sluit u aan bij het bieden van een optimale klantenservice . Wij maken het u gemakkelijk.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | HappyFox |
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt ticketing in abonnement met prijzen op aanvraag. |
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt Live Chat als abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand. |
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | HappyFox biedt geen callcenter. |
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt Self-Service in abonnement met prijzen op aanvraag. |
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | HappyFox biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
| LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | HappyFox biedt een Twitter-integratie in plan met prijzen op aanvraag. |
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | HappyFox biedt geen Instagram-integratie. |
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | HappyFox biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt kennisbank in plan met prijzen op aanvraag. |
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt klantenforum in plan met prijzen op aanvraag. |
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt automatisering en regels in plan voor €149/vertegenwoordiger/maand. |
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt API-functies in abonnementvoor €29/vertegenwoordiger/maand. |
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | HappyFox biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | HappyFox biedt geen videogesprekken aan. |
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €149/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt een onbeperkt aantal websites aan voor €29/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt onbeperkte chatknoppen in het abonnement voor €299/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | HappyFox biedt geen onbeperkt aantal tickets/mails aan. |
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | HappyFox biedt geen onbeperkte oproepopname. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | HappyFox biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het abonnement voor €149/vertegenwoordiger/maand. |
Als u op zoek bent naar een alternatief voor HappyFox en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een rapport van eMarketer hebben 35% meer mensen online een aankoop gedaan na het gebruik van live chat. Dit komt doordat klanten direct vóór de aankoop een antwoord op hun vragen krijgen.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal als u op zoek bent naar geweldige helpdesk software. Als u op zoek bent naar een competitief alternatief voor HappyFox, overweeg dan LiveAgent. Met onze software kunt u de productiviteit van uw klantenserviceteam en de klantentevredenheid verhogen en tegelijkertijd geld besparen. Probeer LiveAgent vandaag nog. Met LiveAgent krijgt u meer voor minder.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor HappyFox. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: zinvolle relaties met uw klanten opbouwen.
Bekijk hoe we het vergelijken met HappyFox op basis van klantenrecensies op Capterra
Actueel vanaf 23/01/2020
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
LiveAgent wordt sterk aanbevolen als een alternatief voor Kayako, met snelle ondersteuning en verbeterde klantenservice-functionaliteiten.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn gebruiksgemak en effectieve klantenservice, met positieve resultaten zoals hogere klanttevredenheid en verhoogde verkoop.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een geweldige en betaalbare ondersteuningstool met goede functies en klantenondersteuning, en het verslaat andere helpdesksystemen zoals Zendesk. Veel gebruikers zijn zeer tevreden.
Op zoek naar een Vooralternatief?
Verhoog klantentevredenheid en productiviteit met LiveAgent. Rijk aan functies, meer dan 175 om uw workflow te verbeteren. Betaalbare abonnementen beschikbaar.
Gegevens overdragen vanuit HappyFox?
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen. LiveAgent biedt meer dan 179 helpdeskfuncties en 40 integraties.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar