Service Hub door HubSpot is een geweldige software die ticketing, live-chat en chatbots gebruikt. Service Hub is ideaal voor bedrijven met grote budgetten die reeds de marketing en sales-hub van HubSpot gebruiken. Als je echter op zoek bent naar een voordelig alternatief voor Service Hub, overweeg dan LiveAgent.
LiveAgent is een volledig uitgeruste helpdesksoftware die de productiviteit van je klantenserviceteam een boost zal geven, de klantentevredenheid zal verhogen en je tegelijkertijd geld zal besparen. LiveAgent heeft wereldwijd reeds meer dan 15000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers bediend. Sluit je bij hen aan om klantenservice van wereldklasse te bieden. Wij maken het gemakkelijk.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Verminder de werktijd van je vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze universele inbox.
Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt ondersteuning bieden een makkie.
De beste waarde voor je geld krijgen is cruciaal wanneer je op zoek bent naar een geweldige helpdesksoftware. Dat is waarom LiveAgent 4 scherp geprijsde pakketten aanbiedt. De kernpakketten bevatten een hybride ticketstroom, een algemene inbox met meerdere kanalen, rapportage, automatiseringsregels, gamificatie en veel meer! Met LiveAgent krijg je meer voor minder — dus als je op zoek bent naar een volledig uitgerust alternatief voor Service Hub, probeer dan LiveAgent. Start je gratis 14-daagse demo vandaag. Geen kredietkaart vereist.
Sta je ondersteuningsvertegenwoordigers toe badges en niveaus te verdienen wanneer ze acties uitvoeren die bijdragen aan het algehele succes van je bedrijf. Bekijk individuele en teamklassementen en genereer verslagen om een gezonde concurrentie binnen je klantenservice-afdeling te bevorderen.
Als je op zoek bent naar een alternatief voor Service Hub en snelheid belangrijk voor je is, dan is LiveAgent precies waar je naar op zoek bent. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt — het wordt in slecht 2.5 seconden weergegeven.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als je een websitebezoeker heel effectief wil omzetten in een klant. Volgens een verslag van eMarketer maakt 35% van de bezoekers van een website een online aankoop na het gebruiken van een live-chat.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt taalaanpasbare widgets. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen jou en je klanten. Wij zorgen er voor.
LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Dat is waarom het zo’n geweldig alternatief is voor Service Hub. LiveAgent bespaart je tijd en geld, zodat je jezelf kan concentreren op wat belangrijk is — betekenisvolle relaties met je klanten opbouwen.
Bekijk hoe we ons verhouden tot de Service Hub van HubSpot, gebaseerd op klantenbeoordelingen op Capterra
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar