Op zoek naar een ConnectWise-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste ConnectWise-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenondersteuning
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Schakel over naar LiveAgent – speciale helpdesksoftware en krijg toegang tot een ticketsysteem dat klantenverzoeken van elk belangrijk communicatiekanaal kan afhandelen. Bied ondersteuning met een ticketingoplossing die email, live chat, callcenter, klantenportaal en zelfs sociale media.

Bied een betere klantenservice met een oplossing waarmee u meer kunt doen. Blijf lezen om meer te weten te komen over onze software voor klantenondersteuning of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

ConnectWise versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent ConnectWise
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
ConnectWise biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
ConnectWise biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
ConnectWise biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
ConnectWise LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
ConnectWise biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
ConnectWise biedt geen Twitter-integratie..
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
ConnectWise biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
ConnectWise biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
ConnectWise biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
ConnectWise biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
ConnectWise biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
ConnectWise biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
ConnectWise biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
ConnectWise biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
ConnectWise biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
ConnectWise biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
ConnectWise biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbperkte Tickets/Mails
YU kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails..
ConnectWise biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
ConnectWise biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
ConnectWise biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Een oplossing speciaal voor ticketbeheer

Het ticketsysteem van LiveAgent is ontworpen om de beste klantenondersteuning te bieden. Het verenigt alle communicatie op één handige plek waar u vragen van klanten vanuit meerdere communicatiekanalen kunt behandelen. Ons ticketsysteem wordt ondersteund door functies die u helpen een soepele workflow te creëren en alles op tijd af te handelen.

Een uniform platform voor het bieden van geweldige klantenservice

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zorg voor klantenservice met live chat

Live chat is een geweldige tool om betrouwbare en snelle klantenondersteuning te bieden. Het enige wat u hoeft te doen is een live chatwidget op uw website te plaatsen. Het is eenvoudig in te stellen en u hoeft geen expert te zijn om ermee om te gaan. LiveAgent’s live chatwidget is de snelste, met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden.

Het wordt ook ondersteund door functies zoals realtime typweergave of proactieve chatuitnodigingen om de klantenbetrokkenheid te vergroten. Bekijk de volledige lijst met chatfuncties of probeer het zelf.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Zorg voor klantentevredenheid met onze live chat

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Breed scala aan functies op één platform

Email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, Facebook, Twitter en Instagram – krijg toegang tot elk communicatiekanaal dat u nodig hebt om de beste klantenondersteuning te bieden vanaf één enkel platform. Ze worden allemaal ondersteund door functies die u helpen bij het afhandelen van vragen van klanten. Bovendien kunt u kiezen uit meer dan 140 integraties met andere apps die u dagelijks gebruikt om uniforme workflows te creëren.

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de hoogst gewaardeerde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 times;

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Bespaar meer met LiveAgent

Gebruikerstevredenheid is onze topprioriteit

We bieden de beste klantenondersteuning die we kunnen, zodat u hetzelfde voor uw klanten kunt doen. Onze helpdeskmedewerkers zijn 24/7 beschikbaar om ervoor te zorgen dat u ons kunt bereiken wanneer u maar wilt. U kunt contact met ons opnemen via email, live chat, telefoon , of bekijk artikelen op ons klantenportaal. Probeer LiveAgent vandaag nog en word een tevreden klant.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Word vandaag nog een tevreden klant

Benieuwd naar de prijzen? Bekijk onze betaalbare tariefplannen en ontdek welk abonnement het beste bij uw bedrijf past. Gebruik LiveAgent vandaag nog met onze gratis proefperiode van 14 dagen en ontdek wat het tot een geweldig ConnectWise-alternatief maakt.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to ConnectWise alternatief
Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Het is gemakkelijk om te zien wie er op uw website surft met de functie Online bezoekers van LiveAgent. Het volgt iedereen op de website en welke pagina ze bekijken.

Online bezoekers

LiveAgent is een complexe, gebruiksvriendelijke helpdesksoftware waarmee klantenvertegenwoordigers vragen van klanten kunnen afhandelen. Met de functie Online bezoekers kunnen zij zien op welke pagina's bezoekers browsen en hun gedrag begrijpen voor een persoonlijkere en efficiëntere ondersteuningservaring.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Nodig de bezoekers van uw website uit om live te chatten met uw vertegenwoordigers. LiveAgent biedt verschillende uitnodigingen. Lees erover en probeer het nu in LiveAgent.

Chatuitnodiging galerij

Dit artikel beschrijft de diensten die LiveAgent biedt, zoals klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve klantenbeoordelingen. LiveAgent heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en een kostencalculator aan om klanten te helpen hun diensten te kiezen. Het artikel biedt ook informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en hoe u contact kunt opnemen met het bedrijf. Ten slotte maakt de website gebruik van cookies en biedt het de mogelijkheid om een demo te plannen om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo