Een Help Scout-alternatief nodig?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Help Scout-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Als u op zoek bent naar een sterk alternatief voor Help Scout, is LiveAgent een uitstekende keuze. Onbeperkte mailboxen en meer dan 175 helpdeskfuncties zorgen ervoor dat u de beste ervaring krijgt bij het bieden van klantenondersteuning.

Migreer binnen enkele minuten van Help Scout naar LiveAgent. We bieden een begeleide migratie vanuit Help Scout die al uw gegevens van Help Scout naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.

 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bespaar meer met LiveAgent

Help Scout versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Help Scout
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt ticketing in een abonnement voor €25/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Help Scout biedt Live Chat in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Help Scout biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfserviceportaal in het Ticket-abonnment voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware voor sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Help Scout biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Help Scout biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Help Scout biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Help Scout biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt kennisbank in een abonnement voor €25/medewerker/maand/.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum.
Help Scout biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt automatisering en regels in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt API-functies in een abonnement voor €25/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Help Scout biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Help Scout biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medeweker/maand.
Help Scout biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Help Scout biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €25/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Help Scout biedt geen onbeperkt aantal tickets/mails aan.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
Help Scout biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Help Scout biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Help Scout

Help uw klanten via email, live chat, telefoon, sociale media, klantenportaal en beheer alle vragen op één plaats. Onbeperkte mailboxen, automatiseringen, regels, chatknoppen en meer dan 175 ticketingfuncties staan ​​voor u klaar in LiveAgent.

Wij zijn meertalig

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing.

Multilingual support in LiveAgent

Redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent helpt de klantentevredenheid te verhogen en de conversieratio te verbeteren.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

The fastest live chat on the market

De snelste chatwidget

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Help Scout en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.

Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een rapport van eMarketer hebben 35% meer mensen online een aankoop gedaan na het gebruik van live chat. Dit komt doordat klanten  direct vóór de aankoop een antwoord op hun vragen krijgen.

Waarom LiveAgent?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software en daarom is het een geweldig alternatief voor Help Scout.

Met onze 24/7 klantenondersteuning en vlekkeloze gratis installatie is uw nieuwe helpdesk binnen enkele minuten klaar. Start het verminderen van uw gemiddelde reactietijd van klanten. Start uw gratis proefperiode van 14 dagen en vergelijk LiveAgent met Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Vergelijking tussen LiveAgent en Help Scout

Bekijk en vergelijk onze beoordelingen op basis van klantenrecensies op G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Correct vanaf 18-12-2019

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot HelpScout?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van HelpScout: callcenter, Twitter-integratie, Instagram-integratie, Viber-integratie, klantenforum en 24/7 ondersteuning.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van HelpScout?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van HelpScout zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo