Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Ga aan de slag | 14 dagen gratis
Bekijk de video
Als u op zoek bent naar een sterk alternatief voor Help Scout, is LiveAgent een uitstekende keuze. Onbeperkte mailboxen en meer dan 175 helpdeskfuncties zorgen ervoor dat u de beste ervaring krijgt bij het bieden van klantenondersteuning.
Migreer binnen enkele minuten van Help Scout naar LiveAgent. We bieden een begeleide migratie vanuit Help Scout die al uw gegevens van Help Scout naar LiveAgent zal importeren. Het is gratis en duurt slechts 5 minuten.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. |
Help Scout |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. |
LiveAgent biedt ticketing. | Help Scout biedt ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. |
LiveAgent biedt Live Chat. | Help Scout biedt Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. |
LiveAgent biedt een callcenter. | Help Scout biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. |
LiveAgent biedt selfserviceportaal. | Help Scout biedt een selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware voor sociale media te beantwoorden. |
LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Help Scout biedt een Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. |
LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Help Scout biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. |
LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Help Scout biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. |
LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Help Scout biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. |
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Help Scout biedt een WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. |
LiveAgent biedt een kennisbank. | Help Scout biedt een kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. |
LiveAgent biedt klantenforum. | Help Scout biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. |
LiveAgent biedt automatisering en regels. | Help Scout biedt automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. |
LiveAgent biedt API-functies. | Help Scout biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. |
LiveAgent biedt IVR-functies. | Help Scout biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. |
LiveAgent biedt videogesprekken. | Help Scout biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. |
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | Help Scout biedt onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. |
LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Help Scout biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. |
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppe. | Help Scout biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. |
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Help Scout biedt geen onbeperkt aantal tickets/mails aan. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. |
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | Help Scout biedt geen onbeperkte gespreksopname. |
Onbperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen. |
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Help Scout biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Help uw klanten via email, live chat, telefoon, sociale media, klantenportaal en beheer alle vragen op één plaats. Onbeperkte mailboxen, automatiseringen, regels, chatknoppen en meer dan 175 ticketingfuncties staan voor u klaar in LiveAgent.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
LiveAgent helpt de klantentevredenheid te verhogen en de conversieratio te verbeteren.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Help Scout en snelheid een parameter is die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een rapport van eMarketer hebben 35% meer mensen online een aankoop gedaan na het gebruik van live chat. Dit komt doordat klanten direct vóór de aankoop een antwoord op hun vragen krijgen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software en daarom is het een geweldig alternatief voor Help Scout.
Met onze 24/7 klantenondersteuning en vlekkeloze gratis installatie is uw nieuwe helpdesk binnen enkele minuten klaar. Start het verminderen van uw gemiddelde reactietijd van klanten. Start uw gratis proefperiode van 14 dagen en vergelijk LiveAgent met Help Scout.
Bekijk en vergelijk onze beoordelingen op basis van klantenrecensies op G2
Correct vanaf 18-12-2019
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.
Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent
LiveAgent is een veelzijdige helpdesk software met spraakcommunicatie en ondersteuning via meerdere kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar