Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor LiveChat

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt, een callcenter en zelfs integratie van communicatiekanalen zoals Instagram en Viber, allemaal in één sterk pakket.

Een wijziging aanbrengen is eenvoudig! We bieden een begeleide migratie van LiveChat naar LiveAgent die al uw gegevens zal importeren. Het is gratis en het duurt slechts 5 minuten.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

LiveChat versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent LiveChat
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt ticketing in een abonnement voor $€19/medewerker/maand
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
LiveChat biedt Live Chat in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LiveChat biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €19/medewerker/maand..
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
LiveChat biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
LiveChat biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LiveChat biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LiveChat biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt een kennisbank in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt een klantenforum in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt automatisering en regels in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt API-functies in een abonnement voor €19/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LiveChat biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
LiveChat biedt videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
LiveChat biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €19/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksnopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
LiveChat biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
LiveChat biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €19/medewerker/maand.

Ontdek wat ons onderscheidt

Phone icon

Callcenter ondersteuning

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie van callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Statistic icon

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Money Bag

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen

Book demo with LiveAgent

Een sterk alternatief voor LiveChat

LiveAgent geeft uw klantenondersteuning de vrijheid die het nodig heeft. Boordevol functies en in staat om bijna alles te integreren, van email, live chat en callcenter tot sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram.

En da allemaal voor een redelijke prijs. Onze abonnementen zijn afgestemd op uw preciese wensen. En als u iets extra’s nodig heeft, kunt u voor een eerlijke prijs afzonderlijke functies kopen.

De snelste chatwidget

Live chat is een functie die responsief en snel moet zijn en waarmee u en uw klanten direct kunnen communiceren. De chatwidget van LiveAgent is echt de snelste van allemaal, de weergavesnelheid van de chat is 2,5 seconden. U kunt de testresultaten zelf bekijken.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Betaalbaar en boordevol functies

LiveAgent biedt drie abonnementen die uw budget niet verpesten. Ze zitten allemaal boordevol handige functies en u kunt ook afzonderlijke functies kopen voor het geval u iets extra’s aan uw abonnement wilt toevoegen.

Bekijk ze en beslis welke het beste is voor uw bedrijf.

Ontvang meer voor minder

LiveAgent ondersteunt u als het gaat om meerdere communicatiekanalen en accounts. Het betrouwbaar ticketsysteem organiseert alles, van email, live chat en telefoontjes tot sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram. Op die manier heeft u alles geregeld en allemaal op één plaats gesorteerd.

part of

LiveAgent versus LiveChat vergelijking

Bekijk hoe we het doen in vergelijking met LiveChat op basis van klantenrecensies op Capterra

LiveChatInc Alternative

Bekijk waarom bedrijven zijn overgestapt naar LiveAgent

undraw winners ao2o

Klaar voor een verandering?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de meest gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het LiveChat-alternatief?

LiveAgent is gebruiksvriendelijke, betaalbare helpdesksoftware waarmee u de vragen van uw klanten beter kunt beheren. Het verhoogt ook de conversieratio, de klantentevredenheid en verbetert de algemene klantenervaring.

Wat biedt LiveAgent?

LiveAgent biedt een alles-in-één helpdeskoplossing met live chat, email, telefoon, integratie van sociale media, kennisbank en meer.

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen?

LiveAgent is gebruiksvriendelijke en betrouwbare software voor klantenondersteuning. Het kan worden aangepast aan uw behoeften en in meerdere talen worden gebruikt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo