LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt, callcenter en zelfs dekking van communicatiekanalen zoals Instagram en Viber, allemaal verpakt in één krachtig pakket.
Veranderen is eenvoudig! We bieden een begeleide migratie van LiveChat naar LiveAgent die al uw gegevens importeert. Het is gratis en het duurt slechts 5 minuten.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | LiveChat |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt ticketing in een abonnement voor $€19/medewerker/maand |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | LiveChat biedt Live Chat in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | LiveChat biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €19/medewerker/maand.. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | LiveChat biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | LiveChat biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | LiveChat biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | LiveChat biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt een kennisbank in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt een klantenforum in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt automatisering en regels in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt API-functies in een abonnement voor €19/maand. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | LiveChat biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | LiveChat biedt videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | LiveChat biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Onbeperkte gespreksnopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | LiveChat biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | LiveChat biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €19/medewerker/maand. |
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie van callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen
LiveAgent geeft uw klantenondersteuning de vrijheid die het nodig heeft. Boordevol functies en in staat om bijna alles te integreren, van email, live chat en callcenter tot sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram.
En da allemaal voor een redelijke prijs. Onze abonnementen zijn afgestemd op uw preciese wensen. En als u iets extra’s nodig heeft, kunt u voor een eerlijke prijs afzonderlijke functies kopen.
LiveAgent’s website-chatsysteem is een functie die responsief en snel moet zijn, en waarmee u en uw klanten onmiddellijk kunnen communiceren. De chatwidget van LiveAgent is echt de snelste van allemaal, met een chatweergavesnelheid van 2,5 seconden. U kunt zelf de testresultaten bekijken.
LiveAgent biedt drie abonnementen die uw budget niet verpesten. Ze zitten allemaal boordevol handige functies en u kunt ook afzonderlijke functies kopen voor het geval u iets extra’s aan uw abonnement wilt toevoegen.
Bekijk ze en beslis welke het beste is voor uw bedrijf.
LiveAgent ondersteunt u als het gaat om meerdere communicatiekanalen en accounts. Het betrouwbaar ticketsysteem organiseert alles, van email, live chat en telefoontjes tot sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram. Op die manier heeft u alles geregeld en allemaal op één plaats gesorteerd.
Bekijk hoe we het doen in vergelijking met LiveChat op basis van klantenrecensies op Capterra
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team