Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Freshdesk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Freshdesk?

Beschouw LiveAgent als de belangrijkste oplossing voor uw klantenserviceteam als u op zoek bent naar alternatieve klantenondersteuningsplatforms. LiveAgent biedt alle tools voor het oplossen van klantenproblemen en het creëren van betere relaties met klanten.

We bieden u meer dan 125 functies, geweldige tools en talloze integraties om u te helpen klantenondersteuningstickets snel en gemakkelijk op te lossen. Profiteer van emailticketing, live chat, callcenter, sociale media-functies of kennisbank< /strong> om een soepelere ervaring met onze software te creëren en het meeste te gebruiken van één enkel platform.

Nog geïnteresseerd? Lees verder om alle voordelen van LiveAgent te ontdekken of start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaartgegevens vereist en geen verplichtingen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Alle tools die u nodig hebt om klantenservice van wereldklasse te bieden

LiveAgent is een complete oplossing klaar om het klantenondersteuningsproces aan te pakken met een verschillende productiviteitstools. Onze functies zijn er om u te helpen klantentickets sneller op te lossen, terwijl het elimineren van repetitieve taken en uw productiviteit te verhogen.

Het ticketsysteem zet alle klantengesprekken zoals e-mails om naar tickets die kunnen worden opgelost door klantenservicemedewerkers. Het plaatsen van een live chatwidget op uw website kan vruchten afwerpen met snellere gesprekken met klanten.

Toon de wereld een geweldige span class=”ent _customer_support_experience”>klantenondersteuning via sociale media zoals Facebook, Twitter of Instagram. Verbeter uw klantenrelatiebeheer met LiveAgent callcenter of maak een klantenportaal, ook wel bekend als een kennisbank.

Functies Liveagent Concurrent
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Kreeg een algemene beoordeling van 4.7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Kreeg een algemene beoordeling van 4.5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Beoordeeld met 4.5 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Klantenservice
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs-kwaliteitsverhouding
Prijs-kwaliteitsverhouding beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
Beoordeeld met 4.4 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in USD per medewerker per maand.
€15/maand/medewerker Prijs in USD per medewerker per maand.
€19/maand/medewerker Prijs in USD per medewerker per maand.
Waarschuwingen / escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en vertegenwoordigers op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt geautomatiseerde routering.
Biedt geautomatiseerde routering.
Callcenter beheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
Biedt callcenterbeheer.
Biedt callcenterbeheer.
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
Biedt wachtrijbeheer.
Biedt wachtrijbeheer.
Emailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven.
Biedt emailbeheer.
Biedt emailbeheer.
Prestatiestatistieken
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Bekijk hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
Biedt prestatiestatistieken.
Biedt prestatiestatistieken.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren.
Biedt kennisbankbeheer.
Biedt kennisbankbeheer.
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
Biedt realtime chat aan.
Biedt realtime chat aan.
Rapportage/Analyses
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren.
Biedt rapportage/analyse.
Biedt geen rapportage/analyse.
Selfserviceportaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
Biedt een selfserviceportaal.
Biedt een selfserviceportaal.
Service Level Agreement (SLA) beheer
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-compliance en meer kunt beheren en bewaken.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
Biedt integraties van sociale media.
Biedt integraties van sociale media.
Ticketbeheer
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen, markeren als spam, snoozen en meer.
Biedt ticketbeheer.
Biedt ticketbeheer.
Workflow beheer
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
Biedt workflowbeheer.
Biedt workflowbeheer.

Verwerk alle inkomende klantenverzoeken vanaf één plaats

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Verhoog uw reactietijd met de snelste live chat

U hoeft verzoeken van klanten niet alleen via emails af te handelen. LiveAgent kan uw vertegenwoordigersprestaties behouden en klantenreizen op uw website helpen met de snelste live chatwidget op de markt.

Maak u klaar voor snellere reacties en los vragen van klanten snel op. Live chatwidgets zijn niet alleen een effectieve tool voor klantenondersteuning, maar ze kunnen ook uw gebruikerscommunity veranderen in betalende klanten.

Gecombineerd met andere LiveAgent-functies, zoals standaardantwoordens, realtime typeweergave en archief van antwoorden kunt u de klus klaren met de vele productiviteitsapps van LiveAgent en hulpmiddelen.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Teaminbox met live chat en aangepaste webformulieren

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

De juiste functies van de klantenservice voor de klus

Met onze functies kunt u veel help deskactiviteiten en taakautomatiseringen uitvoeren die uw reactietijd versnellen. Elimineer repetitieve taken en beantwoord veelgestelde vragen met standaardberichten.

Als u tijd over heeft, kunt u uw collega’s helpen met moeilijke taken in uw gedeelde inbox met meerdere kanalen. Verbeter uw workflow met regels , tags en privénotities in tickets voor klantenondersteuning. Zorg ervoor dat u klantenfeedback verzamelt om het goede werk voort te zetten.

Breid uw klanteninteractie uit in sociale mediakanalen en koppel andere software en tools van derden om integraties met LiveAgent te maken. Ontdek de functies en tools van LiveAgent en ontdek waarom het een populaire keuze voor bedrijven over de hele wereld is.

Maak van LiveAgent een op maat gemaakt softwareplatform dat is afgestemd op hoogwaardige klantenservice

Wilt u alleen ticketing voor klantenondersteuning of meer kanalen voor communicatie met klanten?
LiveAgent kan een software voor klantenondersteuning of een samenwerkingssoftware zijn die past bij de stijl en het doel van uw klantenondersteuningsteam.

Werkt u vanuit uw Gmail-inbox? Verbind alle emailadressen die u heeft aan uw LiveAgent-teaminbox en verzorg uw emails voor klantenondersteuning.

LiveAgent kan u van dienst zijn als de ultieme emailclient. Gebruik emailsjablonen, stel toewijzingsregels in en laat notities voor vertegenwoordigers achter om miljoenen klanten efficiënt van dienst te zijn.

Krijg toegang tot live chat om het communicatieproces voor vertegenwoordigers te vereenvoudigen. Live chat is ook de ideale keuze voor klanten die snel antwoord willen op hun vragen.

Plaats een knop op uw website en verhoog de klantentevredenheid met chat. Ontvang realtime meldingen en houd bij hoeveel mensen op uw website surfen.

Bied een uitstekende klantenservice met uw eigen callcenter. Telefoongesprekken maken deel uit van het ticketsysteem, dus u kunt vragen van klanten opvolgen.

LiveAgent neemt alle klantengesprekken op, inclusief telefoongesprekken. Maak aangepaste IVR-structuren en stuur oproepen door naar de juiste klantenservicemedewerkers.

Een van de nieuwe populaire communicatiekanalen voor klanten zijn sociale media. Facebook, Twitter en Instagram zijn er voor u om uw helpdesk te verbeteren.

Bedrijven gebruiken sociale mediakanalen om een ​​betere klantenervaring te tonen, klantenloyaliteit te krijgen en andere klantenondersteuningsactiviteiten.

Helpdeskplatforms gebruiken selfserviceportaals vol handige artikelen. Kennisbankartikelen vergroten de selfservicemogelijkheden voor mensen die antwoorden willen vinden.

LiveAgent werkt goed als kennisbanksoftware.Voeg kennisbankartikelen toe vol waardevolle kennisbronnen en archieven met antwoorden voor uw klanten.

De gebruikersinterface van LiveAgent zit vol met functies die eenvoudige processen afhandelen en enorme taakbelastingen. Productiviteitsapplicaties maken deel uit van een standaard helpdesk.

Het beheer van klantenondersteuning wordt eenvoudiger met integraties met tools van derden. LiveAgent verandert dan in een samenwerkingstool met meerdere kanalen voor verschillende doeleinden.

Klantengeluk is onze prioriteit

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar voor uw 14-daagse gratis proefperiode?

Als u nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via email, sociale media of bel ons.

We zijn er 24/7 om u te helpen met alles met betrekking tot klantenondersteuning en LiveAgent. Probeer LiveAgent vandaag gratis zonder kredietkaartgegevens en zonder verplichtingen.

Als u meer informatie wilt, bekijk dan onze Tour-video met voorbeelden van toolgebruik en effectieve workflow om alles te zien wat LiveAgent te bieden heeft.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Freshdesk?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Freshdesk: Instagram-integratie, Viber-integratie, videogesprekken en is veel duurder.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Freshdesk?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Freshdesk zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo