Gratis proefperiode

Op zoek naar een alternatief voor Freshdesk helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Freshdesk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Freshdesk?

Beschouw LiveAgent als de belangrijkste oplossing voor uw klantenserviceteam strong> als u op zoek bent naar alternatieve klantenondersteuningsplatforms. LiveAgent biedt alle tools voor het oplossen van klantenproblemen en het creëren van betere relaties met klanten.

We bieden u meer dan 125 robuuste functies, geweldige tools en talloze integraties om u te helpen klantenondersteuningstickets snel en gemakkelijk op te lossen. Profiteer van emailticketing, live chat, callcenter, sociale media strong>-functies of kennisbank om een soepelere ervaring met onze software te creëren en het meeste te gebruiken van een één platform.

Tot nu toe geïnteresseerd? Lees verder om alle voordelen van LiveAgent te ontdekken of start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig en geen verplichtingen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Bespaar meer met LiveAgent

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Alle tools die u nodig hebt om klantenservice van wereldklasse te bieden

LiveAgent is een complete oplossing klaar om het klantenondersteuningsproces aan te pakken met een verscheidenheid aan productiviteitstools. Ons uitgebreide scala aan functies helpt u klantentickets sneller op te lossen, terwijl het elimineren van repetitieve taken en het verhogen van de productiviteit van uw vertegenwoordigers.

Het ticketsysteem zet alle klantgesprekken zoals e-mails naar helpdesktickets die kunnen worden opgelost door klantenservicemedewerkers. Het plaatsen van een live chatwidget op uw website kan vruchten afwerpen met naadloze gesprekken met klanten.

Toon de wereld een geweldige span class=”ent _customer_support_experience”>klantenondersteuning via sociale media zoals Facebook strong>, Twitter of Instagram. Verbeter uw klantrelatiebeheer met LiveAgent callcenter of maak een klantenportaal, ook wel bekend als een kennisbank.

Verwerk alle inkomende klantenverzoeken vanaf één plaats

Functies Liveagent Concurrent
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Kreeg een algemene beoordeling van 4.7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Kreeg een algemene beoordeling van 4.5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Beoordeeld met 4.5 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Klantenservice
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs-kwaliteitsverhouding
Prijs-kwaliteitsverhouding beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
Beoordeeld met 4.4 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in USD per medewerker per maand.
€15/maand/medewerker Prijs in USD per medewerker per maand.
€19/maand/medewerker Prijs in USD per medewerker per maand.
Waarschuwingen / escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en vertegenwoordigers op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt geautomatiseerde routering.
Biedt geautomatiseerde routering.
Callcenter beheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
Biedt callcenterbeheer.
Biedt callcenterbeheer.
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
Biedt wachtrijbeheer.
Biedt wachtrijbeheer.
Emailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven.
Biedt emailbeheer.
Biedt emailbeheer.
Prestatiestatistieken
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Bekijk hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
Biedt prestatiestatistieken.
Biedt prestatiestatistieken.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren.
Biedt kennisbankbeheer.
Biedt kennisbankbeheer.
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
Biedt realtime chat aan.
Biedt realtime chat aan.
Rapportage/Analyses
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren.
Biedt rapportage/analyse.
Biedt geen rapportage/analyse.
Selfserviceportaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
Biedt een selfserviceportaal.
Biedt een selfserviceportaal.
Service Level Agreement (SLA) beheer
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-compliance en meer kunt beheren en bewaken.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
Biedt integraties van sociale media.
Biedt integraties van sociale media.
Ticketbeheer
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen, markeren als spam, snoozen en meer.
Biedt ticketbeheer.
Biedt ticketbeheer.
Workflow beheer
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
Biedt workflowbeheer.
Biedt workflowbeheer.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Verhoog uw reactietijd met de snelste live chat

U hoeft verzoeken van klanten niet alleen via emails af te handelen. LiveAgent kan uw vertegenwoordigersprestaties behouden en klantenreizen op uw website helpen met de snelste live chatwidget op de markt.

Maak u klaar voor snellere reacties en los vragen van klanten snel op. Live chatwidgets zijn niet alleen een effectieve tool voor klantenondersteuning, maar ze kunnen ook uw gebruiker veranderen in betalende tevreden klanten.

Gecombineerd met andere LiveAgent-functies, zoals standaardantwoords, realtime typeweergave en archief van antwoorden u kunt de klus klaren met de vele LiveAgent’sproductiviteitsapplicaties en tools.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Teaminbox met live chat en aangepaste webformulieren

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

De juiste functies van de klantenservice voor de klus

Met onze functies kunt u veel help bureau activiteiten en taakautomatiseringen die uw reactietijd anders veel langer zouden maken. Elimineer repetitieve taken en beantwoord veelgestelde vragen met standaardberichten.

Als u tijd over heeft, kunt u uw collega’s helpen met moeilijke taken in uw gedeelde multi-channel inbox. Verbeter uw workflow met krachtige workflowautomatisering-regels a>, tags en interne notities in klantenondersteuningstickets. Zorg ervoor dat u feedback-suggestions/”>feedback-suggestions/”>feedback-suggestions verzamelt om het goede werk voort te zetten.

Breid uw klantinteractie uit in sociale mediakanalen en koppel andere software en derde- partytools om naadloze integraties met LiveAgent te maken. Ontdek de functies en toolset van LiveAgent en ontdek waarom het een populaire keuze is voor bedrijven over de hele wereld.

Maak van LiveAgent een op maat gemaakt softwareplatform dat is afgestemd op hoogwaardige klantenservice

Wilt u alleen ticketing voor klantenondersteuning of meer kanalen voor communicatie met klanten?
LiveAgent kan een software voor klantenondersteuning of een samenwerkingssoftware zijn die past bij de stijl en het doel van uw klantenondersteuningsteam.

Werkt u vanuit uw Gmail-inbox? Verbind alle emailadressen die u hebt aan je LiveAgent-teaminbox en verzorg uw emails voor klantenondersteuning.

De gedeelde inbox van LiveAgent kan je dienen als de ultieme emailclient. Gebruik emailsjablonen, stel toewijzingsregels in en laat notities voor vertegenwoordigers achter om miljoenen klanten efficiënt te bedienen.

Krijg toegang tot live chat om het communicatieproces voor vertegenwoordigers te vereenvoudigen. Live chat is ook de ideale keuze voor klanten die snel antwoord willen op hun vragen.

Plaats een knop op uw website en verhoog de klantentevredenheid met chat. Ontvang realtime meldingen en houd bij hoeveel mensen op uw website surfen.

Bied een uitstekende klantenservice met uw eigen callcenter. Telefoongesprekken maken deel uit van het ticketsysteem, dus u kunt vragen van klanten opvolgen.

LiveAgent neemt alle klantengesprekken op, inclusief telefoongesprekken. Maak aangepaste IVR-structuren en stuur oproepen door naar de juiste klantenservicemedewerkers.

Een van de nieuwe populaire communicatiekanalen voor klanten zijn sociale media. Facebook, Twitter en Instagram zijn er voor u om uw helpdesk te verbeteren.

Bedrijven gebruiken sociale mediakanalen om een ​​betere klantenervaring te tonen, klantenloyaliteit te krijgen en andere klantenondersteuningsactiviteiten.

Helpdeskplatforms gebruiken selfserviceportals vol handige artikelen. Kennisbankartikelen vergroten de selfservicemogelijkheden voor mensen die antwoorden willen vinden.

LiveAgent werkt goed als kennisbanksoftware.Voeg kennisbankartikelen toe die zijn gevuld met waardevolle kennisbronnen en archieven met antwoorden voor uw klanten om alle voordelen van selfservice-opties te benutten.

De gebruikersinterface van LiveAgent zit vol met functies die eenvoudige processen afhandelen en enorme taakbelastingen. Productiviteitstoepassingen maken deel uit van een standaard helpdesk.

Het beheer van tickets voor klantenondersteuning wordt eenvoudiger met integraties met tools van derden. LiveAgent verandert dan in een multichannel samenwerkingstool voor verschillende doeleinden.

Mobile help desk application

Mobiele app

LiveAgent is een multichannel klantenservicetool. Om onze klanten de best mogelijke servicetool te bieden, bieden we ook een mobiele app zodat u 24/7 persoonlijke klantenservice kunt bieden.

Als uw klantensuccesteam geen toegang heeft tot een desktop, kunnen ze profiteren van de mobiele app die beschikbaar is voor zowel Android als iOS-gebruikers.

Als resultaat kan uw bedrijf alle verzoeken van klanten snel afhandelen, wat leidt tot betere tevredenheidsbeoordelingen bij uw klanten.

Klantengeluk is onze prioriteit

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Klaar voor uw 14-daagse gratis proefperiode?

Als u nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via email, sociale media of bel ons.

We zijn er 24/7 om u te helpen met alles met betrekking tot klantenondersteuning en LiveAgent. Probeer LiveAgent vandaag gratis zonder kredietkaartgegevens en zonder verplichtingen.

Als u meer informatie wilt, bekijk dan onze Tour-video met voorbeelden van toolgebruik en effectieve workflow om alles te zien wat LiveAgent te bieden heeft.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Freshdesk?

LiveAgent biedt de volgende extra functies boven Freshdesk: Instagram-integratie, Viber-integratie, videogesprekken en is veel goedkoper.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent boven Freshdesk?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Freshdesk zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere klantenservicekosten, lager klantenverloop en een betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo