Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Aan de slag | 1 maand gratis
Bekijk video
Beschouw LiveAgent als de belangrijkste oplossing voor uw klantenondersteuningsteam als u op zoek bent naar alternatieve platforms voor klantenondersteuning. LiveAgent biedt alle tools om klantenproblemen op te lossen en betere relaties met klanten op te bouwen.
We bieden u meer dan 125 robuuste functies, geweldige tools en talloze integraties om u te helpen klantenondersteuningstickets snel en gemakkelijk op te lossen. Profiteer van e-mailticketing, live chat, callcenter, sociale media-functies of kennisbank om een soepelere ervaring met onze software te creëren en het meeste uit één platform te halen.
Tot nu toe geïnteresseerd? Blijf lezen om alle voordelen van LiveAgent te ontdekken of start uw gratis proefperiode van 30 dagen. Geen kredietkaartgegevens vereist en vrijblijvend.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
LiveAgent is een complete oplossing die klaar is om het klantenondersteuningsproces aan te pakken met verschillende productiviteitstools. Ons uitgebreide scala aan functies helpt u klantentickets sneller op te lossen, repetitieve taken te elimineren en de productiviteit van uw vertegenwoordigers te verhogen.
Het ticketsysteem zet alle klantengesprekken, zoals emails, om in helpdesktickets die kunnen worden opgelost door klantenservicemedewerkers. Het plaatsen van een live chatwidget op uw website kan vruchten afwerpen met naadloze gesprekken met klanten.
Laat de wereld een geweldige klantenservice zien via sociale media zoals Facebook, Twitter , of Instagram. Verbeter uw klantenrelatiebeheer met LiveAgent-callcenter of maak klantenportaals, ook wel kennisbank genoemd.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Concurrent |
---|---|---|
Algemene beoordeling Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.7 Kreeg een algemene beoordeling van 4,7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.5 Kreeg een algemene beoordeling van 4,5 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Gemakkelijk te gebruiken Gebruiksgemakbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.6 Beoordeeld met 4,6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.5 Beoordeeld met 4,5 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Klantenondersteuning Klantondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.7 Beoordeeld met 4,7 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.6 Beoordeeld met 4,6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Waarde voor uw geld Prijs-kwaliteitbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.7 Beoordeeld met 4,7 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
4.4 Beoordeeld met 4,4 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. |
Prijs Softwareprijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
€9/maand/vertegenwoordiger Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
€19/maand/vertegenwoordiger Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand. |
Waarschuwingen / escalaties Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA’s op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden. | Biedt waarschuwingen en escalaties. | Biedt waarschuwingen en escalaties. |
Geautomatiseerde routering Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en vertegenwoordigers op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden. | Biedt geautomatiseerde routering. | Biedt geautomatiseerde routering. |
Callcenterbeheer Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen. | Biedt callcenterbeheer. | Biedt callcenterbeheer. |
Wachtrijbeheer Een systeem dat wordt gebruikt om oproepwachtrijen te beheren. | Biedt wachtrijbeheer. | Biedt wachtrijbeheer. |
Emailbeheer De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven. | Biedt emailbeheer. | Biedt emailbeheer. |
Prestatiestatistieken Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Zie hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden. | Biedt prestatiestatistieken. | Biedt prestatiestatistieken. |
Kennisbankbeheer Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisbanken kunnen maken en beheren. | Biedt kennisbankbeheer. | Biedt kennisbankbeheer. |
Communicatie via meerdere kanalen Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware. | Biedt communicatie via meerdere kanalen. | Biedt communicatie via meerdere kanalen. |
Realtime chat Een native live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers. | Biedt realtime chat. | Biedt realtime chat. |
Rapportering/Analyses Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren. | Biedt rapportering/analyses. | Biedt geen rapportering/analyses. |
Selfserviceportaal Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waar uw klanten zich voor kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | Biedt een selfserviceportaal. | Biedt een selfserviceportaal. |
Service Level Agreement (SLA) management Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving en meer kunt beheren en bewaken. | Biedt SLA-beheer. | Biedt SLA-beheer. |
Integratie van sociale media Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook. | Biedt integratie van sociale media. | Biedt integratie van sociale media. |
Ticketbeheer Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen van tickets, markeren als spam, snoozen en meer. | Biedt ticketbeheer. | Biedt ticketbeheer. |
Workflowbeheer Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen. | Biedt workflowbeheer. | Biedt workflowbeheer. |
U hoeft verzoeken van klanten niet alleen via email af te handelen. LiveAgent kan de prestaties van uw vertegenwoordigers behouden en helpen bij het voltooien van klantenreizen op uw website met de snelste live chatwidget op de markt.
Maak u klaar voor snellere reacties en los vragen van klanten snel op. Live chatwidgets zijn niet alleen een effectieve tool voor klantenondersteuning, maar ze kunnen uw gebruikerscommunity ook veranderen in betalende tevreden klanten.
Gecombineerd met andere LiveAgent-functies, zoals standaardantwoorden, realtime typeweergave en archief van antwoorden u kunt de klus klaren met de vele productiviteitsapps van LiveAgent en hulpmiddelen.
Met onze functies kunt u veel helpdeskactiviteiten en taakautomatiseringen uitvoeren die uw reactietijd veel langer zouden maken. Elimineer repetitieve taken en beantwoord veelgestelde vragen met standaardberichten.
Als u tijd over heeft, kunt u uw collega’s gerust helpen met moeilijke taken in uw gedeelde inbox met meerdere kanalen. Verbeter uw workflow met krachtige workflow-automatiseringsregels, tags en interne opmerkingen in klantenondersteuningstickets. Zorg ervoor dat u feedbacksuggesties/”>feedback van klanten verzamelt om het goede werk voort te zetten.
Breid uw klanteninteractie uit via sociale mediakanalen en koppel andere software en tools van derden om naadloze integraties met LiveAgent te creëren. Ontdek de functies en toolset van LiveAgent en ontdek waarom het een populaire keuze is voor bedrijven over de hele wereld.
Wilt u alleen ticketing voor klantenondersteuning of meer kanalen voor communicatie met klanten?
LiveAgent kan een software voor klantenondersteuning of een samenwerkingssoftware zijn die past bij de stijl en het doel van uw klantenondersteuningsteam.
Werkt u vanuit uw Gmail-inbox? Koppel alle emailadressen die u heeft aan uw LiveAgent-teaminbox en zorg voor uw emails voor klantenondersteuning.
De gedeelde inbox van LiveAgent kan u dienen als de ultieme emailclient. Gebruik emailsjablonen, stel toewijzingsregels in en laat vertegenwoordigers notities achter om miljoenen klanten efficiënt te bedienen.
Krijg toegang tot live chat om het communicatieproces voor vertegenwoordigers te vereenvoudigen. Live chat is ook de ideale keuze voor klanten die snel antwoord willen op hun vragen.
Plaats een knop op uw website en verhoog de klantentevredenheid met chat. Ontvang realtime meldingen en houd bij hoeveel mensen op uw internet surfen.
Bied een uitstekende klantenservice met uw eigen callcenter. Telefoongesprekken maken deel uit van het ticketsysteem, zodat u vragen van klanten kunt volgen.
LiveAgent neemt alle klantengesprekken op, inclusief telefoongesprekken. Maak aangepaste IVR-structuren en stuur oproepen door naar de juiste klantenservicemedewerkers.
Een van de nieuwe populaire communicatiekanalen voor klanten zijn sociale media. Facebook, Twitter en Instagram zijn er voor u om uw helpdesk te verbeteren.
Bedrijven gebruiken socialemediakanalen om een betere klantenervaring te tonen, klantenloyaliteit te winnen en andere klantenondersteuningsactiviteiten.
Helpdeskplatforms gebruiken selfserviceportals vol handige artikelen. Kennisbankartikelen vergroten de selfservicemogelijkheden voor mensen die antwoorden willen vinden.
LiveAgent werkt goed als kennisbanksoftware. Voeg kennisbankartikelen toe die zijn gevuld met waardevolle kennisbronnen en archieven met antwoorden voor uw klanten om alle voordelen van selfservice-opties te benutten.
De gebruikersinterface van LiveAgent zit vol met functies die eenvoudige processen en enorme taakbelastingen aankunnen. Productiviteitstoepassingen maken deel uit van een standaard helpdesk.
Ticketsbeheer voor klantenondersteuning wordt eenvoudiger met integraties met tools van derden. LiveAgent verandert dan in een samenwerkingstool met meerdere kanalen voor verschillende doeleinden.
LiveAgent is een multichannel klantenservicetool. Om onze klanten de best mogelijke servicetool te bieden, bieden we ook een mobiele app zodat u 24/7 persoonlijke klantenservice kunt bieden.
Als uw klantensuccesteam geen toegang heeft tot een desktop, kunnen ze profiteren van de mobiele app die beschikbaar is voor zowel Android als iOS-gebruikers.
Als resultaat kan uw bedrijf alle verzoeken van klanten snel afhandelen, wat leidt tot betere tevredenheidsbeoordelingen bij uw klanten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via email, sociale media of bel ons.
We staan 24/7 voor je klaar om je te helpen met alles wat met klantenondersteuning en LiveAgent te maken heeft. Probeer LiveAgent vandaag gratis zonder kredietkaartgegevens en zonder verplichtingen.
Als u meer informatie wilt, bekijk dan onze Tour-video met voorbeelden van het gebruik van tools en een effectieve workflow om te zien wat LiveAgent allemaal te bieden heeft.
Ik ben klaar om LiveAgent te proberen Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
U bent in goede handen!
Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.
Op zoek naar een alternatief voor Olark?
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt klantenondersteuning te verbeteren en de werkdruk te verminderen. Het biedt aanpasbare chatwidgets en integratie met verschillende communicatiekanalen.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar