Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Freshdesk.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit Freshdesk?

LiveAgent biedt een vlotte migratie vanuit Freshdesk die kan worden afgehandeld via onze API of door onze supporttechnici. Kies gewoon een methode die u het prettigst vindt en uw datamigratie vanuit Freshdesk kan beginnen!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Import tickets from Freshdesk to LiveAgent | Live Agent01:40Youtube video: Import tickets from Freshdesk to LiveAgent
Live Agent

Gebruik onze migratie plug-in van Freshdesk

U bent slechts een paar klikken verwijderd van het overzetten van uw Freshdesk-gegevens naar LiveAgent. Het enige dat u hoeft te doen, is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsschuif in uw plug-ins klikken. Voor de Freshdesk-migratie is alleen uw API-sleutel nodig – er is geen extra codering nodig.

Volledige Freshdesk migratie

Neem contact met ons op via live chat of email om ons te laten weten dat u uw gegevens van Freshdesk wilt migreren. We zullen al uw gegevens gratis en veilig migreren. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.

Migrate data to LiveAgent on your own

Wat u kunt migreren vanuit Freshdesk

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Voordelen bij het migreren van Freshdesk naar LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan ​​24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Volledige functionele helpdesk oplossing

Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.

Person collecting papers into the net

Aanzienlijke besparingen en rendement op investering

LiveAgent biedt een volledig gratis abonnement, alsook drie betalende abonnementen tegen spotprijzen.

Multilingual support in LiveAgent

Meerdere talen die ondersteund worden

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog van Freshdesk

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Migreren vanuit verschillende soorten software voor helpdesk?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Freshdesk migratie
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x