LiveAgent is klantenservicesoftware waarmee uw personeel al uw klantenvragen veilig vanuit één interface kan afhandelen. De tickets zitten allemaal in één algemene inbox. De tickets kunnen bijvoorbeeld zijn van; Email, live chat, sociale media, oproepen en nog veel meer!
LiveAgent heeft duizenden klanten en groeit elke dag. Quality unit, het bedrijf achter LiveAgent, zorgt er altijd voor dat zijn klanten beschermd zijn. Hier zijn enkele beveiligingsfuncties van de helpdesk die onze klanten beschermen.
Helpdeskbeveiligingsfuncties:
- BAN IP’s
- Authenticatie in twee stappen
- HTTPS-versleuteling
- Meerdere datacentra
- AVG
Als u meer wilt weten, lees dan het beveiligingsprivacybeleid van LiveAgent.
Beveiligingsoverzicht helpdesk
IP-adressen blokkeren:
IP-adres (internetprotocol) is een uniek nummer dat is gekoppeld aan een specifieke computer of een netwerk. LiveAgent biedt een functie waarmee uw bedrijf/klantenpersoneel bepaalde IP-adressen kan blokkeren. Waarom zouden uw klantenvertegenwoordigers een bepaald IP-adres willen blokkeren? Uw klantenpersoneel kan bepaalde klanten/mensen tegenkomen die mogelijk de tijd van uw vertegenwoordigers verspillen door vragen te herhalen of die gewoon irrelevante/ongepaste vragen hebben. Laat uw klantenvertegenwoordigers efficiënt werken en blokkeer bepaalde IP-adressen in LiveAgent.
Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – Blokkeren van IP-adressen.
Authenticatie in twee stappen
LiveAgent wil onze klanten de best mogelijke veiligheid bieden als het gaat om het invoeren van hun LiveAgent-account. Authenticatie in twee stappen is een optionele manier om ongewenste toegang te voorkomen. Hoe werkt het? Telkens wanneer u of uw klantenvertegenwoordigers inloggen, vindt er een authenticatieproces in twee stappen plaats. In feite voert u een gegenereerde code in vanuit uw smartphone. Dit zorgt voor een veilige login. U gebruikt een Google Authenticatie-app om deze 6-cijferige code te genereren. Schakel de authenticatie in twee stappen in en zorg ervoor dat uw LiveAgent-account veilig is!
Als u meer wilt weten, lees dan LiveAgent – authenticatie in twee stappen.
HTTPS-versleuteling
HTTPS is Hypertext Transfer Protocol Secure, een uitbreiding van HTTP. LiveAgent biedt HTTPS-codering waarmee u alle communicatie en gegevens die tussen uw browser en LiveAgent worden overgedragen, kunt beschermen. Daarom, zelfs als iemand erin slaagt toegang te krijgen tot uw account, kan hij die informatie niet versleutelen vanwege het hoge niveau van helpdeskbeveiliging.
Als u meer wilt weten, lees LiveAgent – HTTPS-versleuteling.
Meerdere datacentra
Het datacenter is een gebouw met veel krachtige computers en de systemen die nodig zijn om ze draaiend te houden zodat grote hoeveelheden data (= computerinformatie) effectief en ononderbroken kunnen worden verwerkt. – Cambridge woordenboek
Omdat we de feedback van onze klanten waarderen, proberen we tegemoet te komen aan de voorkeuren van klanten. Daarom hebben we meerdere datacentra zodat we LiveAgent-accounts kunnen installeren op de serverpunten die het beste zijn voor de locatie van de klant.
Als u alle LiveAgent-datacentra wilt weten, lees dan LiveAgent – Meerdere datacentra.
AVG
AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) is een EU-wetgeving voor gegevensprivacy en -bescherming. Bovendien bevat het ook beperkingen met betrekking tot alle persoonlijke gegevens die buiten de EU/EER-gebieden worden overgedragen. LiveAgent voldoet aan deze wet sinds mei 2018.
Als u meer wilt weten over LiveAgent’s AVG-maatregelen, beveiliging en FAQ’s, lees dan LiveAgent – AVG.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Wachtwoordvalidator en auditlog
Versterk uw online veiligheid met de LiveAgent-wachtwoordvalidator! Controleer wachtwoordsterkte, voorkom datalekken, en houd wijzigingen bij in het auditlog. Beschikbaar in Small, Medium, en Large pakketten. Maak uw helpdesk veilig en efficiënt. Probeer nu gratis!
Functies van de helpdesk voor sociale media
LiveAgent biedt een helpdesk voor sociale media. Verbeter uw service met Instagram-, Facebook-, Twitter- en Viber-integraties in LiveAgent.
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!
Ontdek de veelzijdige mobiele helpdesk-apps van LiveAgent, perfect voor Android en iOS. Blijf onderweg verbonden met klanten en beheer eenvoudig vragen zonder computer. Profiteer van een gratis proefperiode en kies uit flexibele abonnementen die aan uw zakelijke behoeften voldoen. Bezoek nu en verbeter uw klantenservice!