Gratis proefperiode

IP-adressen blokkeren

Specificeer de IP-adressen van de bezoeker in LiveAgent die u wilt blokkeren zodat vervelende bezoekers uw vertegenwoordigers niet meer lastig kunnen vallen.

Het blokkeren wordt toegepast op:

Chats Een bezoeker kan een chatknop zien, maar hij kan geen chatsessie starten met een beschikbare vertegenwoordiger. Een geblokkeerde bezoeker kan gewoon een offline bericht achterlaten dat automatisch als spam wordt gemarkeerd.

Contactformulieren Een bericht dat door een geblokkeerde bezoeker wordt toegevoegd via een contactformulier wordt automatisch gemarkeerd als spam.

Oproepen Oproepen via de oproepcontactwidget (oproepknop) worden omgeleid naar een voicemail (en gemarkeerd als spam) of het gesprek wordt gewoon beëindigd – afhankelijk van uw IVR-instellingen.

Suggesties en forumberichten Geblokkeerde gebruikers kunnen zich niet registreren en bijdragen aan het forum en suggesties toevoegen vanuit een geblokkeerde IP-adres.

Geschiedenis van het blokkeren – Opgeslagen informatie

  • Datum van het blokkeren (aangemaakt)
  • Geldigheid (geldig tot)
  • Geblokkeerd IP-adres
  • Opmerking met reden
  • Geblokkeerd door (naam vertegenwoordiger)
  • Ticket ID

Hoe het blokkeren toevoegen

  • Bij het chatten met een vervelende bezoeker
  • Voeg het blokkeren toe in het gedeelte instellingen of beveiliging in LiveAgent

Kennisbankbronnen

Lees meer details

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .