We kunnen u helpen uw gegevens te migreren vanuit elke versie van OTRS en u helpen bij het installeren van uw nieuwe LiveAgent-helpdesksoftware. Bespaar tijd en bestanden met de hulp van ons ondersteuningsteam . Migreer vandaag nog naar uw nieuwe klantenondersteuningsoplossing of probeer het 14 dagen gratis.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
OTRS
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
OTRS biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
OTRS biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
OTRS biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
OTRS biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
OTRS biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
OTRS biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
OTRS biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
OTRS biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
OTRS biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
OTRS biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
OTRS biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
OTRS biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
OTRS biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
OTRS biedt videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
OTRS biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
OTRS biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
OTRS biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
OTRS biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
OTRS biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
OTRS biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Migreren vanuit OTRS is eenvoudig met de LiveAgent-migratieplug-in. Deze plug-in is opgenomen in uw installatie van de LiveAgent-helpdesk en zal al uw tickets en andere back-upbestanden van de bron importeren.
Als alternatief kunnen wij de migratie voor u regelen en uw emailtickets en andere standaardbestanden overzetten. Dit bespaart u tijd terwijl u vertrouwd raakt met LiveAgent of u ontspant terwijl we alles overzetten.
Migreer al uw klantengesprekken naar één inbox
Importeer alles uit de contactenlijst, OTRS-gebruikers en vertegenwoordigers
Een volledige back-up van uw tags om ervoor te zorgen dat uw helpdesk correct werkt
Verbind al uw sociale media accounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van vertegenwoordigers te verbeteren en de gegevens van uw klant te beveiligen. LiveAgent-helpdesksoftware integreert met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.
LiveAgent helpdesksoftware heeft de snelste live chat widget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Bereik uw klanten proactief , bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid en genereer tegelijkertijd meer omzet.
Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met onze ticketsoftware . Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke vraag op basis van tags, prioriteit of ontvangstdatum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot eind, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijke indeling met ons hybride ticketstream .
Creëer en style uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG (What You See Is What You Get)-editor. Creëer uw eigen inhoud vol relevante informatie en verbeter de klantentevredenheid door uw klanten te voorzien van zelfhulptools zoals how-to-artikels, FAQ’s of community forums . U kunt ook uw eigen ontwerp instellen dat bij uw branding past.
Start uw gratis proefperiode en gebruik onze migratie plug-in om al uw gegevens over te zetten. Ondertussen kunt u vertrouwd raken met onze toolset terwijl het migratieproces uw gegevens en tickets importeert.
Klaar om te beginnen? Klik op de proefknop en start vandaag nog met uw migratie.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Als u van OTRS naar LiveAgent wilt migreren, neem dan gerust contact op met onze ondersteuning voor hulp of gebruik een gratis migratie plug-in.
Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer migreren van OTRS naar LiveAgent.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar