Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent; we migreren uw gegevens gratis vanuit OTRS.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overweegt u migratie vanuit OTRS?

We kunnen u helpen bij het migreren van uw gegevens van elke versie van OTRS en bij het installeren van uw nieuwe LiveAgent helpdesksoftware. Bespaar tijd en bestanden met de hulp van ons ondersteuningsteam. Migreer vandaag nog naar uw nieuwe klantenondersteuningsoplossing of probeer het 30 dagen gratis uit.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

OTRS versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent OTRS
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
OTRS biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
OTRS biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
OTRS biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
OTRS biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
OTRS biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
OTRS biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
OTRS biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
OTRS biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
OTRS biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
OTRS biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
OTRS biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
OTRS biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
OTRS biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
OTRS biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
OTRS biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
OTRS biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
OTRS biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
OTRS biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
OTRS biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
OTRS biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
OTRS biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Gegevens importeren met de plug-in van LiveAgent

Migreren vanuit OTRS is eenvoudig met de LiveAgent-migratieplug-in. Deze plug-in is opgenomen in uw installatie van de LiveAgent-helpdesk en zal al uw tickets en andere back-upbestanden van de bron importeren.

Dit krijgt u op één en dezelfde plaats als u migreert naar LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gratis migratie met hulp van ons

Als alternatief kunnen wij de migratie voor u regelen en uw emailtickets en andere standaardbestanden overzetten. Dit bespaart u tijd terwijl u vertrouwd raakt met LiveAgent of u ontspant terwijl we alles overzetten.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Wat voor soort gegevens kunt u migreren?

Tickets

Migreer al uw klantengesprekken naar één inbox

Mensen

Importeer alles uit de contactenlijst, OTRS-gebruikers en vertegenwoordigers

Labels

Een volledige back-up van uw tags om ervoor te zorgen dat uw helpdesk correct werkt

Lever relevante diensten met de juiste toolset

Verbind al uw sociale mediaaccounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van vertegenwoordigers te verbeteren en de gegevens van uw klanten veilig te houden. LiveAgent helpdesksoftware kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger, WhatsApp en Viber.

LiveAgent helpdesksoftware heeft de snelste live chat widget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Bereik uw klanten proactief , bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid en genereer tegelijkertijd meer omzet.

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met onze ticketsoftware . Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke vraag op basis van tags, prioriteit of ontvangstdatum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot eind, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijke indeling met ons hybride ticketstream .

Creëer en style uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG (What You See Is What You Get)-editor. Creëer uw eigen inhoud vol relevante informatie en verbeter de klantentevredenheid door uw klanten te voorzien van zelfhulptools zoals how-to-artikels, FAQ’s of community forums . U kunt ook uw eigen ontwerp instellen dat bij uw branding past.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Klaar om te migreren naar uw nieuwe klantenservicetool?

Start uw gratis proefperiode en gebruik onze migratie plug-in om al uw gegevens over te zetten. Ondertussen kunt u vertrouwd raken met onze toolset terwijl het migratieproces uw gegevens en tickets importeert.

Klaar om te beginnen? Klik op de proefknop en start vandaag nog met uw migratie.

Related Articles to OTRS migratie
LiveAgent is de hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Wilt u overstappen van Vision naar LiveAgent? We hebben de oplossing voor u!

Migreren van Vision naar LiveAgent?

Migreer naar LiveAgent en ervaar een uitgebreid ticketsysteem met 24/7 ondersteuning. Probeer gratis en zonder kredietkaart!

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

Overweeg je om van Teamsupport naar LiveAgent te migreren? Verhoog je klantenservice met ons krachtige ticketsysteem. Profiteer van een gratis proefperiode, zonder kredietkaart verplichting, en ontdek hoe LiveAgent je helpdesk naar een hoger niveau tilt. Migreer eenvoudig je gegevens en ervaar voordelen zoals live chat, callcenter, en sociale media-integraties tegen lagere kosten. Bezoek nu om je supportervaring te verbeteren!

Wilt u uw gegevens van Gist naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren van Gist naar LiveAgent?

Wilt u uw gegevens van Gist naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Wilt u uw gegevens van Customerly naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Overstappen vanuit Customerly naar LiveAgent?

Wilt u uw gegevens van Customerly naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x