Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & en migreer uw gegevens vandaag nog van Intercom

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig   
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt dooe
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Intercom verlaten?

Migreer uw gegevens van Intercom naar het LiveAgent-helpdesksysteem en krijg toegang tot een volledig uitgerust meerkanaals helpdesksysteem. Krijg toegang tot email, live chat, callcenter, sociale media, kennisbank en helpdesk van het klantenportaal voor een eerlijke prijs.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Intercom versus LiveAgent vergelijking

Functie Liveagent Intercom
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Intercom biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Intercom biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter.
Intercom biedt geen callcenter..
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Intercom biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Intercom biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Intercom biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Intercom biedt een Instagram-integratie..
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Intercom biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Intercom biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Intercom biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Intercom biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Intercom biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Intercom biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Intercom biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Intercom biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Intercom biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Intercom biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Intercom biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Intercom biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Intercom biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Intercom biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Data migration from one solution to another

Migreren naar LiveAgent

Blader door onze website voor alle relevante informatie over het LiveAgent-helpdesksysteem en zie waarom helpdesks over de hele wereld voor ons kiezen als intercomalternatief. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode en maak meteen kennis met onze klantenondersteuningsoplossing. Geen kredietkaartgegevens vereist en vrijblijvend.

Vraag een geïntegreerde plug-in migratie aan

Als u uw intercomgegevens zelf naar LiveAgent wilt migreren, kunt u dit op elk gewenst moment doen. Onze ontwikkelaars werken aan het maken van migratieplug-ins voor een groot aantal helpdeskoplossingen. Intercom staat nog niet op de lijst, maar als u dat wel zou willen, laat het ons dan weten!

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Intercom?

Mensen

Mirgreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren vanuit Intercom?

Hieronder sommen we de belangrijkste voordelen op waar onze klanten van kunnen genieten eens ze hun gegevens van Intercom naar LiveAgent overdragen.

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Volledige functionele helpdesk oplossing

Onze software biedt meer dan 179 helpdesk functies, aangevuld met meer dan 40 integraties.

Person collecting papers into the net

Aanzienlijke besparingen en rendement op investering

LiveAgent biedt een optie die volledig gratis is, alsook drie andere opties tegen spotprijzen.

Multilingual support in LiveAgent

Meerdere talen die ondersteund worden

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens van Intercom

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Intercom migratie
Op zoek om van LiveChat naar LiveAgent te migreren? Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en O2 om ondersteuning van wereldklasse te bieden.

Om zoek om over te schakelen van LiveChat naar LiveAgent?

Kies voor LiveAgent als ultieme helpdesk oplossing met nuttige tools, 175+ functies, 40+ integraties, en 24/7 klantenservice. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent is een geweldig alternatief voor Kustomer met betaalbare prijzen, een geweldig ticketsysteem en met ondersteuning van vele communicatiekanalen.

Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?

Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Het is gemakkelijk om te zien wie er op uw website surft met de functie Online bezoekers van LiveAgent. Het volgt iedereen op de website en welke pagina ze bekijken.

Online bezoekers

LiveAgent is een complexe, gebruiksvriendelijke helpdesksoftware waarmee klantenvertegenwoordigers vragen van klanten kunnen afhandelen. Met de functie Online bezoekers kunnen zij zien op welke pagina's bezoekers browsen en hun gedrag begrijpen voor een persoonlijkere en efficiëntere ondersteuningservaring.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo