Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren je gegevens gratis van Jira.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Wilt u migreren van Jira naar LiveAgent?

LiveAgent biedt een gratis migratie van Jira die kan worden uitgevoerd via onze geïntegreerde plug-in of door onze technische ondersteuningsmedewerkers. Het overzetten van uw gegevens van Jira naar LiveAgent is snel, veilig en gratis. Migreer vandaag nog van Jira naar LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Jira versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Jira
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor $€15/medewerker/maand.
Jira biedt ticketing in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Jira biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Jira biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt een selfservice-portal in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Jira biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Jira biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Jira biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Jira biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt klantenforum in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt automatisering en regels in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt API-functies in een abonnement voor e20/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Jira biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Jira biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €40/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Jira biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Jira biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Jira biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor $€15/medewerker/maand.
Jira biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €40/medewerker/maand.

Gebruik onze vooraf geïntegreerde migratie plug-in van Jira

U bent slechts een paar klikken verwijderd van het overzetten van uw Jira-gegevens naar LiveAgent. Het enige dat u hoeft te doen, is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsschuif in uw plug-ins klikken. Voor de Jira-gegevensmigratie is alleen uw API-sleutel nodig – er is geen extra codering nodig.

uploading file - illustration
man programming

Volledige migratie vanuit Jira

Neem contact met ons op via live chat of email om ons te laten weten dat u uw gegevens van Jira naar LiveAgent wilt migreren. We zullen al uw gegevens gratis en veilig migreren. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Jira?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Waar kunt u van genieten als u eenmaal migreert vanuit Jira

Geweldige klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan ​​24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.

Een helpdeskoplossing rijk aan functies

Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.

Meerdere ondersteunde talen

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens vanuit Jira

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 Dagen Proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Migreren vanuit andere software?

Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande oplossingsproviders. Maak vandaag de overstap. We staan klaar voor u. 

Related Articles to Jira migratie
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x