Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Kayako.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overstappen vanuit Kayako?

LiveAgent biedt een gratis Kayako-migratie die volledig wordt uitgevoerd door onze technische ondersteuning . We zetten al uw gegevens van Kayako snel, veilig en vooral gratis over naar LiveAgent! Neem contact met ons op om vandaag nog met uw gegevensmigratie te beginnen.

Migreren vanuit Kayako Classic? Neem contact met ons op en bespreek de migratie-opties met onze ondersteuningsmedewerkers.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Kayako versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Competitor
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Kreeg een algemene beoordeling van 4.7 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra .
4.0
Kreeg een algemene beoordeling van 4.0 op 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
3.9
Scoort 3.9 op 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Klantenservice
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
3.8
Scoort 3.8 op 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs/kwaliteitsverhouding
Prijs/waarde-beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
3.8
Beoordeeld met 3.8 op 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
€15/maand/vertegenwoordiger Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
€15/maand/vertegenwoordiger Prijs in EUR per vertegenwoordiger per maand.
Waarschuwingen en escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Automated routing
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en vertegenwoordigers op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt geautomatiseerde routering.
Biedt geautomatiseerde routering.
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
Biedt callcenterbeheer.
Biedt callcenterbeheer.
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
Biedt wachtrijbeheer.
Biedt wachtrijbeheer.
Emailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te verbinden met meerdere emailadressen om emails rechtstreeks vanuit de software te ontvangen, beantwoorden en schrijven.
Biedt emailbeheer.
Biedt emailbeheer.
Prestatiestatistieken
Volg het gedrag van uw websitebezoeker. Bekijk hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
Biedt prestatiestatistieken.
Biedt prestatiestatistieken.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisopslagplaatsen kunnen maken en beheren.
Biedt kennisbankbeheer.
Biedt kennisbankbeheer.
Communicatie via meerdere kanalen
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Biedt communicatie via meerdere kanalen.
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
Biedt realtime chat aan.
Biedt realtime chat aan. .
Rapportage en analyses
Een analysedashboard waarmee gebruikers prestatierapporten kunnen genereren.
Biedt rapportage / analyse.
Biedt geen rapportage / analyse.
Selfservice portaal
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
Biedt een selfservicesportaal.
Biedt een selfservice portaal.
Service Level Agreement (SLA) beheer
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving en meer kunt beheren en bewaken.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Biedt service level agreement (SLA) beheer.
Sociale media integratie
Integraties met populaire sociale netwerken zoals Facebook.
Biedt integraties van sociale media.
Biedt integraties van sociale media.
Ticketbeheer
Beheer tickets met ticketoverdrachten, samenvoegen, splitsen, markeren als spam, snoozen en meer.
Biedt ticketbeheer.
Biedt ticketbeheer.
Workflowbeheer
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
Biedt workflowbeheer.
Biedt workflowbeheer.
Data migration from one solution to another

Laat het zware werk aan ons over

Laat ons via livechat of email weten dat u uw gegevens van Kayako naar LiveAgent wilt overdragen. Wij dragen al uw gegevens veilig en volledig gratis over. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.

Migreer eenvoudig met onze plug-in

Als u uw Kayako-gegevens zelf naar LiveAgent wilt migreren, neemt u contact met ons op via live chat of email. We kunnen u laten zien hoe onze migratieplug-in werkt en welk type gegevens deze voor u kan migreren. U kunt het ook zelf proberen in de plug-in-sectie van onze software.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Kayako?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordiger, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren vanuit Kayako?

Hieronder sommen we de belangrijkste voordelen op waar onze klanten van kunnen genieten eens ze hun gegevens van Kayako naar LiveAgent overdragen.

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Volledige functionele helpdesk oplossing

Onze software biedt meer dan 179 helpdesk functies, aangevuld met meer dan 40 integraties.

Person collecting papers into the net

Aanzienlijke besparingen en rendement op investering

LiveAgent biedt een optie die volledig gratis is, alsook 3 andere opties tegen spotprijzen.

Multilingual support in LiveAgent

Meerdere talen die ondersteund worden

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens vanuit Kayako

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Migreren vanuit verschillende helpdesksoftware?

Migreer gratis uw gegevens van één van de hieronder vermelde aanbieders van helpdeskoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Kayako migratie
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x