Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer uw gegevens vandaag nog van LiveCall.

  • ✓ Geen instellingskosten    
  • ✓ Klantenservice 24/7    
  • ✓ Geen kredietkaart vereist    
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Wilt u uw gegevens migreren vanuit LiveCall?

Bent u van plan uw LeadDesk-account te migreren naar LiveAgent? Migratie naar een geweldig klantenondersteuningssysteem dat elk belangrijk klantkanaal aankan met een breed scala aan functies, integraties en 24/7 ondersteuning voor elke klant.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

LiveCall versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. No credit card required.
LiveCall
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
LiveCall biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
LiveCall biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LiveCall biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
LiveCall biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
LiveCall biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
LiveCall biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LiveCall biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LiveCall biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
LiveCall biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
LiveCall biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveCall biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
LiveCall biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
LiveCall biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LiveCall biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
LiveCall biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
LiveCall biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
LiveCall biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
LiveCall biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
LiveCall biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
LiveCall biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LiveCall biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Data migration from one solution to another

Migreren naar LiveAgent

Implementeer een modern ticketsysteem dat alle belangrijke klantenkanalen kan bedienen. We bieden software voor email, live chat, callcenter, sociale media en klantenportalen. Er zijn verschillende functies en integraties beschikbaar. Onze klanten krijgen ook 24/7 ondersteuning.

Wilt u zelf uw gegevens naar LiveAgent migreren?

Momenteel werken we aan een migratie plug-in speciaal voor LiveCall. Lees verder voor meer informatie.

Migrate data to LiveAgent on your own

Welke gegevens kan ik migreren vanuit LiveCall?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoodigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Klaar om te migreren van LiveCall naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstap naar LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. We staan klaar wanneer u ons nodig heeft.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Wij hebben alles wat u nodig heeft.

Person collecting papers into the net

Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering

Ontvang LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze 3 betalende opties.

Multilingual support in LiveAgent

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer uw gegevens vandaag nog vanuit LiveCall

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

30 Dagen Proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to LiveCall migratie
LiveAgent is de hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Wilt u overstappen van Vision naar LiveAgent? We hebben de oplossing voor u!

Migreren van Vision naar LiveAgent?

LiveAgent biedt een ultieme helpdeskoplossing met handige tools, meer dan 175 functies, en meer dan 40 integraties. Er zijn 43 verschillende vertalingen beschikbaar en LiveAgent ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Het wordt aanbevolen om over te stappen van Vision naar LiveAgent vanwege uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning. Er zijn verschillende abonnementen beschikbaar, met de mogelijkheid om gratis te proberen. LiveAgent wordt gebruikt door bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Migreer van Chaport naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en de ultieme helpdesk oplossing met handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Door over te stappen naar LiveAgent kunt u meer besparen en uw rendement op investering verhogen. U kunt kiezen uit 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Het migreren van Chaport naar LiveAgent biedt veel voordelen, waaronder de uitstekende klantenservice en de ultieme helpdesk oplossing. Krijg LiveAgent volledig gratis of kies voor een van de drie betalende abonnementen.

Op zoek naar een oplossing om uw gegevens van HelpCrunch naar een andere software te migreren? Bekijk LiveAgent en ontdek de voordelen. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020 die gratis klantenbeheersoftware biedt met 24/7 ondersteuning en geen installatiekosten of kredietkaart nodig heeft. Het biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen, migratie van gegevens vanuit verschillende software en tal van functies en integraties tegen een geweldige prijs. LiveAgent is geschikt als alternatief voor Intercom, CallHub, Vocalcom en Samanage.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

LiveAgent biedt een gratis datamigratie van Desk.com naar LiveAgent. Geniet van meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties binnen LiveAgent.

Migreren vanuit Desk.com?

Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere oplossingen aan. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve recensies van klanten. LiveAgent biedt ook een partnerprogramma en ondersteuning via sociale media. Nieuwe klanten kunnen een persoonlijk gesprek aanvragen om te ontdekken hoe de producten kunnen helpen. LiveAgent maakt gebruik van cookies.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere platforms in één interface met elkaar verbindt. Migreer van CallPage naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van CallPage naar LiveAgent?

LiveAgent offers excellent customer service, 24/7 support, and over 175 features and 40 integrations. It can adapt to any company size and sector with various subscription options available. The platform also has the ability to migrate from Pure Chat, HelpCrunch, or Vocalcom without a credit card, along with offering a free trial period. LiveAgent offers a range of features, including interactive voice response, video calls, unlimited chat history, and multiple email addresses. There are three paid subscriptions and the option to purchase additional features. Overall, LiveAgent is a reliable, all-in-one customer service tool.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo