Migreer van HubSpot Service Hub naar LiveAgent-helpdesksoftware en krijg toegang tot een geweldig ticketsysteem dat elk belangrijk klantkanaal aankan. We bieden een scala aan functies, veel integraties en 24/7 ondersteuning voor elke klant.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
HubSpot Service Hub
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt ticketing in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt Live Chat in abonnment voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter enter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt een callcenter in een abonnement voor ongeveer €46/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, inclusief handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnment voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt een kennisbank in een abonnement voor ongeveer €90/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt een klantenforum in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt automatisering en regels in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt API-functies in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
HubSpot Service Hub biedt geen IVR-functies..
|
Videgesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
HubSpot Service Hub biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte websites in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnment voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
|
HubSpot Service Hub biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor ongeveer €28/medewerker/maand.
|
Het ticketsysteem van LiveAgent kan omgaan met emails, callcenter, live chat, klantenportaal met kennisbank en sociale media – Facebook, Instagram, Twitter en Viber. Krijg toegang tot elk belangrijk klantkanaal en bied geweldige ondersteuning.
Als u uw HubSpot Service Hub-gegevens zelf naar LiveAgent wilt migreren, kunt u dat gerust doen. Onze ontwikkelaars werken ijverig aan het maken van migratieplug-ins voor een groot aantal helpdeskoplossingen. HubSpot’s Service Hub staat nog niet op onze lijst, maar als u dat wel zou willen, laat het ons dan weten!
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer uw gegevens gratis van een van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag nog de overstap. We zijn er voor u.
Als u wilt migreren van HubSpot Service Hub naar LiveAgent, kunt u de gegevens handmatig migreren of laat het ons weten als u bent geïnteresseerd in een migratie-plug-in. Het is nog niet klaar, maar we kunnen het toevoegen aan onze takenlijst.
Uw bedrijf kan migreer gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer van HubSpot Service Hub naar LiveAgent.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar