Zeg vaarwel tegen osTicket

Schakel naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Wilt u migreren vanuit osTicket?

Overweegt u om over te stappen van osTicket naar een andere oplossing? LiveAgent is er om u te helpen vragen aan de klantenservice effectief af te handelen. Schakel over naar een ticketoplossing met meerdere kanalen en migreer uw gegevens vandaag nog. Bied betere klantenondersteuning met een volledig uitgeruste helpdeskoplossing.

Krijg toegang tot een ticketsysteem dat emails, live chat a>, callcenter, sociale media en klantenportaal. Probeer het vandaag nog gratis uit met onze proefperiode van 30 dagen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Waarom u zou moeten migreren naar LiveAgent

Waarom u zou moeten migreren naar LiveAgent

Verhoogde tevredenheid

Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevredener klanten en hogere conversiepercentages.

Bespaart tijd en geld

LiveAgent biedt een uitgebreid pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware

Betere conversieratio

Bied de beste klantenondersteuning en verander uw websitebezoekers en potentiële klanten in betalende klanten.

osTicket versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent osTicket
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
osTicket biedt ticketing.
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
osTicket biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
osTicket biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
osTicket biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
osTicket biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
osTicket biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
osTicket biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
osTicket biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
osTicket biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
osTicket biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
osTicket biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
osTicket biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
osTicket biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
osTicket biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
osTicket biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
osTicket biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
osTicket biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
osTicket biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
osTicket biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
osTicket biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
osTicket biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Start uw proefperiode en migreer

Migreer alles wat u nodig heeft, zodat u direct kunt beginnen met het oplossen van problemen van klanten. Begin vertrouwd te raken met LiveAgent.

Als uw problemen tegenkomt of iets nieuws wilt leren, neem dan contact met ons op. Ons klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar voor al uw vragen over LiveAgent.

Voordelen van migreren naar LiveAgent

Bekijk wat u krijgt als u besluit te migreren naar LiveAgent

ticket thread

Ticketsysteem voor meerdere kanalen

Emails, live chat, callcenter, klantenportaal, Facebook, Instagram, Twitter en Viber

money icon

Kosteneffectieve helpdesk

Betaal voor wat u nodig hebt en niets anders. Voeg aangepaste functies toe aan uw abonnement wanneer u ze nodig heeft

On time resolution

Verhoogde efficiëntie met functies

Van alle tools wordt een back-up gemaakt met productiviteitsfuncties waarmee u uw workflow kunt automatiseren en vereenvoudigen

Extension puzzle piece

Integraties met meer dan 140 apps

Integreer de apps met onze plug-ins die u helpen gefocust te blijven en minder tussen vensters te schakelen

Krijg toegang tot ons ticketsysteem met meerdere kanalen

Wanneer u migreert, kunt u zich verheugen op het uitbreiden van uw bereik en het bestrijken van meer communicatiekanalen dan voorheen. Behandel e-mail tickets, livechat, callcenter, klantportaal, Facebook, Twitter , Instagram, WhatsApp en Viber. Maak vertrouwd met uw nieuwe toolset terwijl we uw gegevens migreren en leer hoe u ondersteuning kunt bieden via alle belangrijke communicatiekanalen.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Ondersteuning bieden via alle belangrijke kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar? Laten we uw gegevens migreren

Start uw gratis proefperiode van 30 dagen en raak vertrouwd met LiveAgent. Als u besluit dat u uw gegevens wilt migreren, bel ons of laat een bericht achter via live chat of email. We bespreken uw gegevensmigratie en zorgen ervoor dat u al uw gegevens van osTicket naar LiveAgent krijgt.

Meer weten? Bekijk eerst onze Tour-video of blader door features, integraties of andere pagina’s voor meer informatie over LiveAgent

Migreren vanaf een andere helpdesk?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to osTicket migratie
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x