Zeg vaarwel tegen osTicket

Schakel naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Wilt u migreren vanuit osTicket?

Overweegt u om over te stappen van osTicket naar een andere oplossing? LiveAgent is er om u te helpen vragen aan de klantenservice effectief af te handelen. Schakel over naar een ticketoplossing met meerdere kanalen en migreer uw gegevens vandaag nog. Bied betere klantenondersteuning met een volledig uitgeruste helpdeskoplossing.

Krijg toegang tot een ticketsysteem dat emails, live chat a>, callcenter, sociale media en klantenportaal. Probeer het vandaag nog gratis uit met onze proefperiode van 30 dagen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Waarom u zou moeten migreren naar LiveAgent

Waarom u zou moeten migreren naar LiveAgent

Verhoogde tevredenheid

Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevredener klanten en hogere conversiepercentages.

Bespaart tijd en geld

LiveAgent biedt een uitgebreid pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware

Betere conversieratio

Bied de beste klantenondersteuning en verander uw websitebezoekers en potentiële klanten in betalende klanten.

osTicket versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent osTicket
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
osTicket biedt ticketing.
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
osTicket biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
osTicket biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
osTicket biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
osTicket biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
osTicket biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
osTicket biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
osTicket biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
osTicket biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
osTicket biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
osTicket biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
osTicket biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
osTicket biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
osTicket biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
osTicket biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
osTicket biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
osTicket biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
osTicket biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
osTicket biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
osTicket biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
osTicket biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Start uw proefperiode en migreer

Migreer alles wat u nodig heeft, zodat u direct kunt beginnen met het oplossen van problemen van klanten. Begin vertrouwd te raken met LiveAgent.

Als uw problemen tegenkomt of iets nieuws wilt leren, neem dan contact met ons op. Ons klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar voor al uw vragen over LiveAgent.

Voordelen van migreren naar LiveAgent

Bekijk wat u krijgt als u besluit te migreren naar LiveAgent

ticket thread

Ticketsysteem voor meerdere kanalen

Emails, live chat, callcenter, klantenportaal, Facebook, Instagram, Twitter en Viber

money icon

Kosteneffectieve helpdesk

Betaal voor wat u nodig hebt en niets anders. Voeg aangepaste functies toe aan uw abonnement wanneer u ze nodig heeft

On time resolution

Verhoogde efficiëntie met functies

Van alle tools wordt een back-up gemaakt met productiviteitsfuncties waarmee u uw workflow kunt automatiseren en vereenvoudigen

Extension puzzle piece

Integraties met meer dan 140 apps

Integreer de apps met onze plug-ins die u helpen gefocust te blijven en minder tussen vensters te schakelen

Krijg toegang tot ons ticketsysteem met meerdere kanalen

Wanneer u migreert, kunt u zich verheugen op een groter bereik en meer communicatiekanalen dan voorheen. Verwerk emailtickets, live chat , callcenter, klantenportaal, Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber.

Raak vertrouwd met uw nieuwe toolset terwijl wij uw gegevens migreren en leer hoe u ondersteuning kunt bieden voor alle belangrijke communicatiekanalen.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Ondersteuning bieden via alle belangrijke kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar? Laten we uw gegevens migreren

Start uw gratis proefperiode van 30 dagen en raak vertrouwd met LiveAgent. Als u besluit dat u uw gegevens wilt migreren, bel ons of laat een bericht achter via live chat of email. We bespreken uw gegevensmigratie en zorgen ervoor dat u al uw gegevens van osTicket naar LiveAgent krijgt.

Meer weten? Bekijk eerst onze Tour-video of blader door features, integraties of andere pagina’s voor meer informatie over LiveAgent

Related Articles to osTicket migratie
LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Migreer van Chaport naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en de ultieme helpdesk oplossing met handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Door over te stappen naar LiveAgent kunt u meer besparen en uw rendement op investering verhogen. U kunt kiezen uit 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Het migreren van Chaport naar LiveAgent biedt veel voordelen, waaronder de uitstekende klantenservice en de ultieme helpdesk oplossing. Krijg LiveAgent volledig gratis of kies voor een van de drie betalende abonnementen.

Op zoek naar een oplossing om uw gegevens van HelpCrunch naar een andere software te migreren? Bekijk LiveAgent en ontdek de voordelen. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020 die gratis klantenbeheersoftware biedt met 24/7 ondersteuning en geen installatiekosten of kredietkaart nodig heeft. Het biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen, migratie van gegevens vanuit verschillende software en tal van functies en integraties tegen een geweldige prijs. LiveAgent is geschikt als alternatief voor Intercom, CallHub, Vocalcom en Samanage.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

Ondernemingshelpdesksoftware kan communicatie van klanten verzamelen in één interface, inclusief emails, live chats, sociale media en oproepen. Dit kan taken automatiseren om een efficiënte workflow te creëren en voordelen zijn onder meer hogere omzet, klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten en kortere responstijden. Helpdesksoftware voor grote ondernemingen biedt hulp aan klanten en kan efficiënt en effectief alle vragen van klanten beheren. LiveAgent biedt dergelijke softwareopties en bijkomende ondersteuning.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere platforms in één interface met elkaar verbindt. Migreer van CallPage naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van CallPage naar LiveAgent?

LiveAgent offers excellent customer service, 24/7 support, and over 175 features and 40 integrations. It can adapt to any company size and sector with various subscription options available. The platform also has the ability to migrate from Pure Chat, HelpCrunch, or Vocalcom without a credit card, along with offering a free trial period. LiveAgent offers a range of features, including interactive voice response, video calls, unlimited chat history, and multiple email addresses. There are three paid subscriptions and the option to purchase additional features. Overall, LiveAgent is a reliable, all-in-one customer service tool.

Migreren vanuit OTRS? Migreer naar LiveAgent met behulp van onze plug-in of neem contact met ons op en laat ons het voor u afhandelen

Overweegt u migratie vanuit OTRS?

LiveAgent biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice, waaronder VoIP-systemen en software voor inkomende oproepen, klachtenbeheer en cliëntportalen. Het bedrijf heeft ook een partnerprogramma en biedt ondersteuning via een klantenportaal en nieuwsbrief. Klanten kunnen zich aanmelden voor een gratis proefperiode en na installatie toegang krijgen tot hun account. LiveAgent is bezig met het opstarten van het dashboard van de klant en zal inloggegevens versturen zodra het proces is voltooid.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo