Overweegt u over te stappen van osTicket naar een andere oplossing? LiveAgent is er om u te helpen bij het effectief afhandelen van vragen aan de klantenservice. Schakel over naar een ticketoplossing met meerdere kanalen en migreer uw gegevens vandaag nog. Bied betere klantenondersteuning met een volledig uitgeruste helpdeskoplossing.
Krijg toegang tot een ticketsysteem dat emails, live chat a>, callcenter, sociale media en een klantenportaalondersteunt. Probeer het vandaag gratis uit met onze 14-daagse proefversie.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Waarom u zou moeten migreren naar LiveAgent
Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevredener klanten en hogere conversiepercentages.
LiveAgent biedt een uitgebreid pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware
Bied de beste klantenondersteuning en verander uw websitebezoekers en potentiële klanten in betalende klanten.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt ticketing in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
osTicket biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
osTicket biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
osTicket biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
osTicket biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
osTicket biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
osTicket biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt een kennisbank in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt klantenforum in een abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt automatisering en regels in een abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt API-functies in een abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
osTicket biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
osTicket biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
osTicket biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
osTicket biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
osTicket biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €9/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
osTicket biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
osTicket biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Migreer alles wat u nodig heeft, zodat u direct kunt beginnen met het oplossen van problemen van klanten. Begin vertrouwd te raken met LiveAgent.
Als uw problemen tegenkomt of iets nieuws wilt leren, neem dan contact met ons op. Ons klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar voor al uw vragen over LiveAgent.
Bekijk wat u krijgt als u besluit te migreren naar LiveAgent
Emails, live chat, callcenter, klantenportaal, Facebook, Instagram, Twitter en Viber
Betaal voor wat u nodig hebt en niets anders. Voeg aangepaste functies toe aan uw abonnement wanneer u ze nodig heeft
Van alle tools wordt een back-up gemaakt met productiviteitsfuncties waarmee u uw workflow kunt automatiseren en vereenvoudigen
Integreer de apps met onze plug-ins die u helpen gefocust te blijven en minder tussen vensters te schakelen
Wanneer u migreert, kunt u zich verheugen op een groter bereik en meer communicatiekanalen dan voorheen. Behandel email tickets, live chat, callcenter strong>, klantenportaal, Facebook, Twitter, Instagram en Viber.
Maak kennis met uw nieuwe toolset terwijl we uw gegevens migreren en leer hoe u overal ondersteuning kunt bieden belangrijke communicatiekanalen.
Start uw gratis proefperiode van 14 dagen en maak kennis met LiveAgent. Wanneer u besluit dat u uw gegevens wilt migreren, bel ons of laat ons een bericht achter via live chat of email. We bespreken uw gegevensmigratie en zorgen ervoor dat u al uw gegevens van osTicket in LiveAgent krijgt.
Meer weten eerst? Bekijk onze Tour-video of blader door functies, integraties of andere pagina’s voor meer informatie over LiveAgent.
Ja, u kunt migreren van osTicket naar LiveAgent. Migreer alle gegevens die u nodig heeft om uw nieuwe helpdesksoftware te gaan gebruiken
Extra voordelen van het gebruik van LiveAgent boven osTicket zijn verhoogde efficiëntie, meer klantenkanalen, een van de snelste live chatwidgets die beschikbaar zijn en nog veel meer.
Over het algemeen alles wat u nodig heeft, waaronder gewoonlijk contacten, vertegenwoordigersprofielen, alle klantentickets, feedback, tags en andere
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar