Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Op zoek naar een alternatief voor osTicket?

LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning voor uw bedrijf. Overweeg om over te schakelen van osTicket naar een andere helpdesksoftware.

LiveAgent bevat zeer veel tools, functies en integraties om uw workflow te verbeteren, uw klanten tevreden te stellen en uw rendement op investering te verhogen. Probeer het nu 14 dagen gratis uit zonder verplichtingen en zonder kredietkaart.

Wat LiveAgent tot een geweldig alternatief maakt

Hier zijn 3 belangrijkste voordelen van het gebruik van LiveAgent.

Stars

Verhoogde tevredenheid

Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevreden klanten en hogere conversieratio.

Clock icon

Bespaart tijd en geld

LiveAgent biedt een rijk pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware.

Increase icon

Betere conversieratio

Bied de beste klantenondersteuning en maak van uw websitebezoekers en potentiële klanten betalende klanten.

increase availability

Alternatief voor osTicket dat u niet in de steek zal laten

Nu weten we zeker dat de jongens van osTicket hun best doen om hun klanten tevreden te stellen. Maar niet elke oplossing is geschikt voor elke zaak of bedrijf. LiveAgent is een alternatief om te overwegen voor het geval u iets anders wilt.

LiveAgent is helpdesksoftware die geweldige en betrouwbare tools biedt, zoals email, live chat, integratie van sociale media, callcenter en kennisbank, om u te helpen de best mogelijke ondersteuning te bieden. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketingsysteem in uw dashboard. Maak uw helpdesk efficiënt en verhoog de klantentevredenheid met de juiste klantenservice software.

Klantenservice software met de juiste toolset

Ticketsysteem, kennisbank, email en callcenter zijn slechts de top van de ijsberg die een geweldige helpdesk is. LiveAgent kan veel meer toevoegen als helpdeskoplossing.

We bieden ook de snelste live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Word sociaal met ondersteuning voor sociale media via Facebook Messenger, Instagram, Twitter of Viber. Of u nu een klantenserviceteam bent, een ondersteuningsvertegenwoordig of iemand die betere klantenrelaties wil hebben, LiveAgent heeft de tools om u te helpen de beste klantenondersteuning te bieden.

Focus on customer experience

Klik op een ondersteuningsprogramma of een functie en ontdek meer

Call routing definition

Vergelijk osTicket met LiveAgent

De score van individuele tools voor klantenondersteuning kan u een uitstekend idee geven van de klantenervaring. Doe kennis op en vergelijk osTicket met LiveAgent.

Klantenservicesoftware wordt vergeleken op verschillende gebieden, zoals betrouwbaarheid, prijs-kwaliteitverhouding en soms zelfs op individuele gebieden, zoals ticketsysteem, live chat en kennisbank. Kijk of we het beter doen dan osTicket en of we de juiste klantenservice software voor uw bedrijf zijn.

osTicket versus LiveAgent vergelijking

Vergelijk osTicket met LiveAgent en kijk welke het beter doet

osticket_vs_liveagent

Actueel vanaf 11.9.2020

Krijg de beste klantenervaring en geef het terug

Geweldige software voor klantenondersteuning moet niet alleen het beste ticketbeheer of live chat hebben, maar ook het goede voorbeeld geven en een geweldige klantenervaring bieden.

Daarom hebben we 24/7 helpdeskondersteuning beschikbaar voor onze klanten. Klanteninteractie, snelle reactietijd en het oplossen van klantenproblemen zijn onze topprioriteiten. U kunt via meerdere kanalen contact met ons opnemen. Chatondersteuning, telefoontjes, Gmail of meer, het is aan u. Wilt u weten hoe het is om een ​​geweldige klantenervaring te hebben? Zo ja, klik dan hieronder.

get inspired

Feedback van klanten zegt veel over klantenservice

Of het nu gaat om grote organisaties of een klein bedrijf … Ze hebben allemaal iets aardigs te zeggen over ons ondersteuningssysteem.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo