LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning voor uw bedrijf. Overweeg om over te stappen van osTicket naar een andere helpdesksoftware.
LiveAgent zit boordevol tools, functies en integraties om uw workflow te verbeteren, uw klanten tevreden te stellen en uw ROI te verhogen. Probeer het nu, de eerste 30 dagen gratis, zonder verplichtingen en zonder kredietkaart.
Hier zijn 3 belangrijkste voordelen van het gebruik van LiveAgent.
Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevreden klanten en hogere conversieratio.
LiveAgent biedt een rijk pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware.
Bied de beste klantenondersteuning en maak van uw websitebezoekers en potentiële klanten betalende klanten.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | osTicket |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | osTicket biedt ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat. | osTicket biedt geen Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | osTicket biedt geen callcenter.. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | osTicket biedt een selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | osTicket biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | osTicket biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | osTicket biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | osTicket biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | osTicket biedt geen WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | osTicket biedt een kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | osTicket biedt een klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | osTicket biedt automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | osTicket biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | osTicket biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | osTicket biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | osTicket biedt geen onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | osTicket biedt geen onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | osTicket biedt geen onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | osTicket biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | osTicket biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | osTicket biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
We zijn er zeker van dat de jongens van osTicket hun best doen om hun klanten tevreden te stellen. Maar niet elke oplossing is geschikt voor elk bedrijf of bedrijf. LiveAgent is een alternatief dat u kunt overwegen als u iets anders wilt.
LiveAgent is helpdesksoftware die geweldige en betrouwbare tools biedt, zoals e-mail, livechat, sociale media-integraties, callcenter en kennisbank om u te helpen de best mogelijke ondersteuning te bieden. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketingsysteem in uw dashboard. Maak uw helpdesk efficiënt en verhoog de klanttevredenheid met de juiste klantenservicesoftware.
Ticketsysteem, kennisbank, email en callcenter zijn slechts het topje van de ijsberg dat een geweldige helpdesk is. LiveAgent kan veel meer toevoegen als helpdeskoplossing.
We bieden ook de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Word sociaal met ondersteuning voor sociale media via Facebook Messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp of Viber. Of u nu een klantenondersteuningsteam, een ondersteuningsmedewerker of iemand bent die betere klantenrelaties wil hebben, LiveAgent heeft de tools om u te helpen de beste klantenondersteuning te bieden.
De score van individuele tools voor klantenondersteuning kan u een uitstekend idee geven van de klantenervaring. Doe kennis op en vergelijk osTicket met LiveAgent.
Klantenservicesoftware wordt vergeleken op verschillende gebieden, zoals betrouwbaarheid, prijs-kwaliteitverhouding en soms zelfs op individuele gebieden, zoals ticketsysteem, live chat en kennisbank. Kijk of we het beter doen dan osTicket en of we de juiste klantenservice software voor uw bedrijf zijn.
Vergelijk osTicket met LiveAgent en kijk welke het beter doet
Actueel vanaf 11.9.2020
Geweldige software voor klantenondersteuning moet niet alleen het beste ticketbeheer of live chat hebben, maar ook het goede voorbeeld geven en een geweldige klantenervaring bieden.
Daarom hebben we 24/7 helpdeskondersteuning beschikbaar voor onze klanten. Klanteninteractie, snelle reactietijd en het oplossen van klantenproblemen zijn onze topprioriteiten. U kunt via meerdere kanalen contact met ons opnemen. Chatondersteuning, telefoontjes, Gmail of meer, het is aan u. Wilt u weten hoe het is om een geweldige klantenervaring te hebben? Zo ja, klik dan hieronder.
Of het nu gaat om grote organisaties of een klein bedrijf … Ze hebben allemaal iets aardigs te zeggen over ons ondersteuningssysteem.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team