LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning voor uw bedrijf. Overweeg om over te schakelen van osTicket naar een andere helpdesksoftware.
LiveAgent bevat zeer veel tools, functies en integraties om uw workflow te verbeteren, uw klanten tevreden te stellen en uw rendement op investering te verhogen. Probeer het nu 14 dagen gratis uit zonder verplichtingen en zonder kredietkaart.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Hier zijn 3 belangrijkste voordelen van het gebruik van LiveAgent.
Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevreden klanten en hogere conversieratio.
LiveAgent biedt een rijk pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware.
Bied de beste klantenondersteuning en maak van uw websitebezoekers en potentiële klanten betalende klanten.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt ticketing in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
osTicket biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
osTicket biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
osTicket biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
osTicket biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
osTicket biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
osTicket biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt een kennisbank in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt klantenforum in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt automatisering en regels in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt API-functies in abonnement voor €9vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
osTicket biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
osTicket biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
TTickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
osTicket biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
osTicket biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
osTicket biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
osTicket biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €9/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbepertke gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
osTicket biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
osTicket biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Nu weten we zeker dat de jongens van osTicket hun best doen om hun klanten tevreden te stellen. Maar niet elke oplossing is geschikt voor elke zaak of bedrijf. LiveAgent is een alternatief om te overwegen voor het geval u iets anders wilt.
LiveAgent is helpdesksoftware die geweldige en betrouwbare tools biedt, zoals email, live chat, integratie van sociale media, callcenter en kennisbank, om u te helpen de best mogelijke ondersteuning te bieden. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketingsysteem in uw dashboard. Maak uw helpdesk efficiënt en verhoog de klantentevredenheid met de juiste klantenservice software.
Ticketsysteem, kennisbank, email en callcenter zijn slechts de top van de ijsberg die een geweldige helpdesk is. LiveAgent kan veel meer toevoegen als helpdeskoplossing.
We bieden ook de snelste live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Word sociaal met ondersteuning voor sociale media via Facebook Messenger, Instagram, Twitter of Viber. Of u nu een klantenserviceteam bent, een ondersteuningsvertegenwoordig of iemand die betere klantenrelaties wil hebben, LiveAgent heeft de tools om u te helpen de beste klantenondersteuning te bieden.
De score van individuele tools voor klantenondersteuning kan u een uitstekend idee geven van de klantenervaring. Doe kennis op en vergelijk osTicket met LiveAgent.
Klantenservicesoftware wordt vergeleken op verschillende gebieden, zoals betrouwbaarheid, prijs-kwaliteitverhouding en soms zelfs op individuele gebieden, zoals ticketsysteem, live chat en kennisbank. Kijk of we het beter doen dan osTicket en of we de juiste klantenservice software voor uw bedrijf zijn.
Vergelijk osTicket met LiveAgent en kijk welke het beter doet
Geweldige software voor klantenondersteuning moet niet alleen het beste ticketbeheer of live chat hebben, maar ook het goede voorbeeld geven en een geweldige klantenervaring bieden.
Daarom hebben we 24/7 helpdeskondersteuning beschikbaar voor onze klanten. Klanteninteractie, snelle reactietijd en het oplossen van klantenproblemen zijn onze topprioriteiten. U kunt via meerdere kanalen contact met ons opnemen. Chatondersteuning, telefoontjes, Gmail of meer, het is aan u. Wilt u weten hoe het is om een geweldige klantenervaring te hebben? Zo ja, klik dan hieronder.
Of het nu gaat om grote organisaties of een klein bedrijf … Ze hebben allemaal iets aardigs te zeggen over ons ondersteuningssysteem.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent biedt de volgende extra functies boven osTicket: live chat, callcenter, integratie van sociale media, onbeperkte chatknoppen en 24/7 ondersteuning.
De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van osTicket zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager verloop en een betere workflow voor vertegenwoordigers.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar