Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Zoho Desk.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Uw gegevens migreren vanuit Zoho Desk?

LiveAgent biedt een gratis Zoho Desk-migratie die volledig wordt uitgevoerd door onze technische ondersteuningsmedewerkers. Het overzetten van uw gegevens van Zoho Desk naar LiveAgent is snel, veilig en gratis. Migreer vandaag nog!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zoho Desk versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Zoho Desk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt ticketing in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt Live Chat in een abonnement voor €61/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het all-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt callcenter in een abonnement voor €49/medewerker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Self-Service in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt selfservice in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden..
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zoho Desk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zoho Desk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zoho Desk biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Zoho Desk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt kennisbank in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt klantenforum in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt API-functies in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt IVR-functies in een abonnement voor €61/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt videogesprekken in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Zoho Desk biedt geen onbeperkt aantal websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Zoho Desk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Zoho Desk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
feeling proud - illustration

Gratis begeleide migratie vanuit Zoho Desk

Neem contact met ons op via live chat of email om ons te laten weten dat u uw gegevens van Zoho Desk naar LiveAgent wilt migreren. We zullen al uw gegevens gratis en veilig migreren. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.

Plug-in binnenkort beschikbaar!

Onze ontwikkelaars werken er hard aan om een geïntegreerde migratie plug-in van Zoho Desk te bieden. Zodra de plug-in klaar is, kunt u uw Zoho Desk-gegevens naar LiveAgent migreren door simpelweg op de activeringsknop in uw LiveAgent dashboard te klikken. Blijf op de hoogte!

monitor plug in - illustration

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Zoho Desk?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Waar u kunt van genieten als u eenmaal migreert vanuit Zoho Desk

Geweldige klantenservice

Onze vertegenwoordigers staan ​​24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.

Een helpdeskoplossing rijk aan functies

Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.

Meerdere ondersteunde talen

LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.

Migreer uw gegevens vandaag nog vanuit Zoho Desk

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Zoho Desk Migratie
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Plan een demo

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Plan een demo
Start Free Trial x