Gratis proefperiode

Oproeproutering

Oproeproutering is een belangrijke functie voor alle helpdesk software. Het zorgt ervoor dat uw klanten naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers worden geleid die hun vragen kunnen oplossen. Om snelle en nauwkeurige communicatie te garanderen, routeert LiveAgent oproepen automatisch op prioriteit of wijst ze willekeurig toe.

Dit is vooral handig wanneer uw klantenserviceteam veel telefoontjes ontvangt. Oproeproutering zorgt voor een gelijkmatige oproepverdeling en werkt hand in hand met IVR.

Laten we als voorbeeld zeggen dat John wil informeren naar een probleem met een bestelling die hij eerder op uw website heeft geplaatst. John belt uw helpdesknummer, selecteert de relevante optie binnen IVR en de functie voor oproeproutering schakelt zijn oproep door naar de volgende beschikbare vertegenwoordiger. Dankzij de functie hoeft John geen verschillende nummers te kiezen voor verschillende vertegenwoordigers en hoeft hij niet in een lange wachtrij te wachten.

Willekeurige toewijzing

Nieuwe oproepen worden willekeurig toegewezen aan één van de vertegenwoordigers die beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Prioriteitstoewijzing

Nieuwe oproepen worden toegewezen aan een gratis vertegenwoordiger met de hoogste prioriteit en de langste tijd sinds hun laatste oproep.

Oproep routering

Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat

Vertegenwoordigers hebben ook de mogelijkheid om inkomende oproepen door te sturen naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers klantenondersteuning blijven bieden terwijl ze onderweg zijn of op het apparaat van hun keuze.

Oproeproutering

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo