Willekeurige toewijzing
Prioriteitstoewijzing
Nieuwe oproepen worden toegewezen aan een gratis vertegenwoordiger met de hoogste prioriteit en de langste tijd sinds hun laatste oproep.

Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat
Vertegenwoordigers hebben ook de mogelijkheid om inkomende oproepen door te sturen naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers klantenondersteuning blijven bieden terwijl ze onderweg zijn of op het apparaat van hun keuze.

Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Op zoek naar een alternatief voor Gist?
LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom. Ze hebben partnerprogramma's, webinars en typetesten.
Op zoek naar een alternatief voor Olark?
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt klantenondersteuning te verbeteren en de werkdruk te verminderen. Het biedt aanpasbare chatwidgets en integratie met verschillende communicatiekanalen.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.
Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.