Gratis proefperiode

Op zoek naar een Zoho Desk Alternative?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Zoho Desk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Zoho Desk is geweldige helpdesk software met meerdere kanalen voor een competitieve prijs. Het maakt gebruik van een geïntegreerde kennisbank, AI-mogelijkheden en beheer van de werkwijze voor meerdere belanghebbenden. Als u echter rond aan het kijken bent en op zoek bent naar een alternatief voor Zoho Desk, overweeg dan LiveAgent.

LiveAgent is een volledig uitgeruste helpdesk software die de productiviteit van uw klantenserviceteam en de klantentevredenheid verhoogt en u tegelijkertijd geld bespaart. LiveAgent heeft meer dan 15.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd geholpen. Sluit u aan bij het bieden van optimale klantenservice. We maken het u gemakkelijk.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido groen

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Statistic icon

Bevat tal van handige functies

Met meer dan 179 helpdeskfuncties is het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Bespaar meer met LiveAgent

Zoho Desk versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Zoho Desk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt ticketing in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt Live Chat in abonnement voor €61/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt Callcenter in All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt een callcenter aan voor €49/medewreker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt Selfservice in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zoho Desk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zoho Desk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zoho Desk biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Zoho Desk biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt een kennisbank in abonnement voor €24/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt een klantenforum in abonnement voor €24/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt API-functies in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt IVR-functies in een abonnement voor €61/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt videogesprekken in een abonnement voor €24/medewerker/maand.
Onbeperkte gescheidenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €24/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Zoho Desk biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Zoho Desk biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €24/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
Zoho Desk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €35/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Zoho Desk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
undraw report mx0a

Sterk alternatief voor Zoho Desk

De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal als u op zoek bent naar geweldige helpdesk software. Daarom biedt LiveAgent 4 scherp geprijsde pakketten aan. De kernpakketten bevatten een hybride ticketstroom, een algemene inbox met meerdere kanalen, rapportage, automatiseringsregels, gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder – dus als u op zoek bent naar een volledig uitgerust alternatief voor Zoho Desk, probeer dan LiveAgent. Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.

Krijg een overzicht van uw klantenondersteuning

Bekijk uw verbruik, statistieken, evalueer prestatieverslagen en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.

De snelste chatwidget

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Zoho Desk en snelheid is een statistiek die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.

Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-verslag heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na het gebruik van live chat.


 

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Wij zijn meertalig

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We bieden het allemaal.

U verdient het beste

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Zoho Desk. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is – het opbouwen van betekenisvolle relaties met uw klanten.

man and woman receiving awards

Vergelijking tussen LiveAgent en Zoho Desk

Ontdek hoe we presteren in vergelijking met Zoho Desk op basis van klantenrecensies op Capterra

ZohoDesk LiveAgent comparison capterra
Actueel vanaf 3/2/2020

Ontdek waarom onze klanten voor LiveAgent hebben gekozen

  • "Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf." Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten." Erik

  • "We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. " Aaron

  • "Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs." Adam

  • "Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam." Vlad

  • "We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons)." Olga

  • "Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen." Michal

  • "Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies." Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een Zoho Desk-alternatief?

LiveAgent is het Zoho Desk-alternatief dat 3 abonnementen biedt voor verschillende klantenbehoeften. Bovendien bieden we ook een gratis proefversie voor elk abonnement. U kunt het dus uitproberen en zien welke geschikt is voor uw bedrijf.

Wat zijn de voordelen van LiveAgent?

De voordelen van LiveAgent zijn onder meer lagere kosten, verbeterde inkomsten, klantenbehoud, klantenloyaliteit en algemene klantentevredenheid.

Hoe kunt u migreren vanuit Zoho Desk?

LiveAgent stelt u in staat om alle benodigde gegevens over te dragen met een gratis migratie plug-in. U kunt bijvoorbeeld klantencontacten, tags, beheerders, vertegenwoordigers, bijlagen en meer overdragen. Als u hulp nodig heeft bij het migreren, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo