Zoho Desk is geweldige helpdesk software met meerdere kanalen voor een competitieve prijs. Het maakt gebruik van een geïntegreerde kennisbank, AI-mogelijkheden en beheer van de werkwijze voor meerdere belanghebbenden. Als u echter rond aan het kijken bent en op zoek bent naar een alternatief voor Zoho Desk, overweeg dan LiveAgent.
LiveAgent is een volledig uitgeruste helpdesk software die de productiviteit van uw klantenserviceteam en de klantentevredenheid verhoogt en u tegelijkertijd geld bespaart. LiveAgent heeft meer dan 15.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd geholpen. Sluit u aan bij het bieden van optimale klantenservice. We maken het u gemakkelijk.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 179 helpdeskfuncties is het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Zoho Desk |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt ticketing in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt Live Chat in abonnement voor €61/medewerker/maand. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt Callcenter in All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt een callcenter aan voor €49/medewreker/maand. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt Selfservice in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Zoho Desk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Zoho Desk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Zoho Desk biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Zoho Desk biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt een kennisbank in abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt een klantenforum in abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt API-functies in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt IVR-functies in een abonnement voor €61/medewerker/maand. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken in All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt videogesprekken in een abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Onbeperkte gescheidenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Zoho Desk biedt geen onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Zoho Desk biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €24/medewerker/maand. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand. | Zoho Desk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €35/medewerker/maand. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Zoho Desk biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal als u op zoek bent naar geweldige helpdesk software. Daarom biedt LiveAgent 4 scherp geprijsde pakketten aan. De kernpakketten bevatten een hybride ticketstroom, een algemene inbox met meerdere kanalen, rapportage, automatiseringsregels, gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder – dus als u op zoek bent naar een volledig uitgerust alternatief voor Zoho Desk, probeer dan LiveAgent. Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
Bekijk uw verbruik, statistieken, evalueer prestatieverslagen en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Zoho Desk en snelheid is een statistiek die belangrijk voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt – het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-verslag heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na het gebruik van live chat.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We bieden het allemaal.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Zoho Desk. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is – het opbouwen van betekenisvolle relaties met uw klanten.
Ontdek hoe we presteren in vergelijking met Zoho Desk op basis van klantenrecensies op Capterra
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.