Log in op uw LiveAgent account
De tekst gaat over klantenservicesoftware LiveAgent, met diverse functies. Na aanmelding worden de inloggegevens verzonden naar de mailbox van de gebruiker, er wordt verwezen naar veiligheids- en privacybeleid en er zijn diverse contactopties. Er wordt ook informatie gegeven over functies, integraties, prijs- en abonnementsopties en voordelen ten opzichte van andere software. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al voor klantenondersteuning. KMO's kunnen gebruik maken van de klantenservice zonder installatiekosten. Het softwareaanbod is speciaal ontworpen voor KMO's en biedt 24/7 klantenservice. Er zijn diverse opties om over te stappen naar LiveAgent, zoals van Novocall naar LiveAgent. Overall, LiveAgent biedt een uitgebreide klantenservice-oplossing. De tekst is geschreven in het Nederlands.
Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en handige tools voor klantenbeheer. Het platform heeft meer dan 175 functies en integraties, 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al om wereldklasse ondersteuning te bieden aan klanten. LiveAgent biedt een gratis proefperiode en verschillende maandelijkse prijsopties, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. Het is de best beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020.
LiveAgent biedt klantenserviceoplossingen via sociale media, nieuwsbrieven en demo's. Bij aanmelding wordt er een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd. Het LiveAgent dashboard is momenteel in opstartfase en de inloggegevens worden naar uw mailbox gestuurd zodra het proces is voltooid. Onze website maakt gebruik van cookies en we bieden persoonlijke gesprekken aan om te ontdekken hoe we uw bedrijf kunnen helpen via LiveAgent. Contactformulieren en live chat zijn beschikbaar na het accepteren van onze cookies.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
LiveAgent is een top-rated helpdesksoftware voor kleine en middelgrote bedrijven, met ondersteuning via e-mail, sociale media en telefoonintegratie. Het biedt verschillende abonnementen met handige rapportagefuncties en integraties met sociale media. LiveAgent wordt geprezen voor de verbeterde responstijd en klantenservice, en het migreren vanuit andere software zoals HappyFox, Vocalcom, Front en Extend is mogelijk. Er is een gratis proefperiode beschikbaar zonder creditcard. Kies uit verschillende abonnementen met 24/7 ondersteuning en meer dan 175 functies.
LiveAgent is a highly effective customer service tool that has received positive feedback from various customers. It enables companies to provide better customer support, improve response times, and increase customer satisfaction. It is user-friendly and offers convenient reporting functions across email, social media, and phone channels. Additionally, it is reliable and reasonably priced compared to other alternatives. LiveAgent offers several subscription options and 43 translations, making it a cost-effective solution for handling large support requests. It is also highly recommended as an alternative to helpdesk software such as Gist, Verloop, TeamSupport, and Hiver, offering advanced automation, great support, and a rich list of features. Companies can also save costs and improve their return on investment with LiveAgent, which can be installed for free or chosen from three paying options. LiveAgent provides a 14-day free trial period without a credit card requirement and the ability to cancel at any time.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar