Overweegt u een datamigratie vanuit Olark? Probeer LiveAgent’s en verplaats uw gegevens naar nieuwe helpdesksoftware. Til uw klantenservice naar een hoger niveau met onze software en verbeter uw klantrelaties.
Overweeg een gratis proefperiode en bekijk vandaag nog de mogelijkheden van LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Al uw klantencommunicatie
Bewaar belangrijke tags
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Olark
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Olark biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat .
|
Olark biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Olark biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Olark biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Olark biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Olark biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Olark biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Olark biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp integratie.
|
Olark biedt een WhatsApp integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Olark biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Olark biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Olark biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Olark biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Olark biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Olark biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Olark biedt onbeperkte geschiedenis..
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Olark biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Olark biedt geen onbeperkte chatknoppen..
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Olark biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Olark biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Olark biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Wat u krijgt is een geweldige helpdeskoplossing met de juiste tools, functies en integraties voor uw ondersteuningsteam. Verbeter uw klantenrelaties met ons betrouwbare ticketsysteem, supersnelle live chat, kennisbank, callcenter of ondersteuning via sociale media. LiveAgent kan zorgen voor uw Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- en zelfs Viber- en WhatsApp-accounts. Werf klanten, regel emailmarketing of marketingautomatisering en bied de beste klantenervaring met LiveAgent.
Bied optimale ondersteuning aan uw klanten en krijg geweldige 24/7 ondersteuning van LiveAgent
LiveAgent heeft alle tools, functies en integraties die u nodig hebt om uw werk zo goed mogelijk te doen
Met onze proactieve tools kunt u uw omzet verhogen voor een redelijke prijs
Met onze tools kunt u meer doen in dezelfde hoeveelheid tijd
Geweldige software voor klantencommunicatie moet geweldige tools bieden om de werkstroom van vertegenwoordigers te verbeteren en uw klanten snel te helpen. We hebben nog iets extra’s standaardtools, zoals email, ticketing, callcenter en kennisbank.
Communicatie actief houden is onze specialiteit. Wij bieden onze klanten 24/7 ondersteuning. Neem contact met ons op als u hulp nodig heeft of als u ons gewoon iets wilt vragen.
Ook wij werken met LiveAgent. Dat betekent dat u een kanaal kunt kiezen dat u wilt. Stuur ons een email, start een chat met ons, volg social media of bel ons wanneer u maar wilt. Het is allemaal inbegrepen in ons abonnement, dus maak er gerust gebruik van. We zullen ons best doen om u te helpen.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Als u van Olark naar LiveAgent wilt migreren, kunt u uw gegevens handmatig migreren. We hebben nog geen plug-in , maar laat het ons weten als u hierin geïnteresseerd bent en we gaan aan de slag.
Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets migreren , beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer van Olark tot LiveAgent.
Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?
LiveAgent biedt gratis klantenbeheersoftware met 24/7 klantenondersteuning. Het heeft geen installatiekosten of kredietkaart nodig en biedt een gratis proefperiode van 14 dagen. Migratie van Vocalcom, Smartsupp, Callhub en Samanage is ook beschikbaar. Het is de meest beoordeelde en gewaardeerde Nederlandse helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020 en biedt tal van functies en integraties voor een geweldige prijs.
Migreren van Vision naar LiveAgent?
Dit artikel vergelijkt LiveAgent en Vision, twee klantenservice software systemen. LiveAgent biedt meer functies, waaronder ticketing, live chat, een callcenter, selfservice, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, een kennisbank, een klantenforum, automatiseringsregels, API, IVR, videobellen, onbeperkte geschiedenis, onbeperkte websites en onbeperkte chatknoppen. Vision biedt echter wel een aantal van deze functies, zij het tegen hogere kosten. Beide systemen hebben een kennisbank en bieden integratie met sociale media. LiveAgent lijkt echter de betere optie van de twee, vooral vanwege de breedte van de functies die zij bieden voor een lager bedrag.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 support en taalaanpasbare widgets. Ze hebben een ultieme helpdesk oplossing met nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Er zijn verschillende prijsplannen beschikbaar, en klanten krijgen een 14-dagen proefperiode zonder dat er een creditcard nodig is. LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University maken al deel uit van hun klantenkring.
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
LiveAgent biedt interactieve spraakrespons, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames voor het beheer van een helpdesk. Het is mogelijk om te migreren vanuit HelpCrunch en je kunt het product gratis uitproberen gedurende 7 of 30 dagen, afhankelijk van het type email dat je gebruikt. Er is geen creditcard nodig en je kunt een gratis account aanmaken.
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning, evenals nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering door te kiezen uit hun gratis of betalende abonnementen, en kies uit een van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets, en biedt voordelen ten opzichte van LiveHelpNow. Overall, LiveAgent offers a comprehensive helpdesk solution.
De tekst gaat over de verschillende functies en abonnementen van de klantenondersteuningssoftware LiveAgent in vergelijking met Desk.com. Gebruikers kunnen gratis een account aanmaken en een proefperiode van 7 of 30 dagen hebben, afhankelijk van hun e-mailadres. LiveAgent biedt verschillende functies, waaronder ticketing, live chat, callcenter, selfservice, integraties met sociale media en automatisering en regels, tegen verschillende maandelijkse abonnementsprijzen. Desk.com biedt vergelijkbare functies, maar met hogere abonnementskosten.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar