Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis vanuit Olark.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit Olark?

Overweegt u een datamigratie vanuit Olark? Probeer LiveAgent’s en verplaats uw gegevens naar nieuwe helpdesksoftware. Til uw klantenservice naar een hoger niveau met onze software en verbeter uw klantrelaties.

Overweeg een gratis proefperiode en bekijk vandaag nog de mogelijkheden van LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Welke gegevens kunt u migreren vanuit Olark?

Mensen

Migreer contacten, profielen van vertegenwoordigers en beheerders

Tickets

Al uw klantencommunicatie

Labels

Bewaar belangrijke tags

Olark versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Olark
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Olark biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat .
Olark biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Olark biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Olark biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Olark biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Olark biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Olark biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Olark biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp integratie.
Olark biedt een WhatsApp integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Olark biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Olark biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Olark biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Olark biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Olark biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Olark biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Olark biedt onbeperkte geschiedenis..
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Olark biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Olark biedt geen onbeperkte chatknoppen..
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Olark biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Olark biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Olark biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Maximum queue time

Migreer vandaag nog naar LiveAgent

Wat u krijgt is een geweldige helpdeskoplossing met de juiste tools, functies en integraties voor uw ondersteuningsteam. Verbeter uw klantenrelaties met ons betrouwbare ticketsysteem, supersnelle live chat, kennisbank, callcenter of ondersteuning via sociale media. LiveAgent kan zorgen voor uw Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- en zelfs Viber- en WhatsApp-accounts. Werf klanten, regel emailmarketing of marketingautomatisering en bied de beste klantenervaring met LiveAgent.

Voordelen van migratie van Olark naar LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Tevreden klanten

Bied optimale ondersteuning aan uw klanten en krijg geweldige 24/7 ondersteuning van LiveAgent

Service desk

Ultieme helpdesk software

LiveAgent heeft alle tools, functies en integraties die u nodig hebt om uw werk zo goed mogelijk te doen

Net promoter score NPS

Bespaar geld en verdien meer

Met onze proactieve tools kunt u uw omzet verhogen voor een redelijke prijs

Resolution time

Bespaar tijd

Met onze tools kunt u meer doen in dezelfde hoeveelheid tijd

Word sociaal met onze toolset

Geweldige software voor klantencommunicatie moet geweldige tools bieden om de werkstroom van vertegenwoordigers te verbeteren en uw klanten snel te helpen. We hebben nog iets extra’s standaardtools, zoals email, ticketing, callcenter en kennisbank.

increase availability

Maak kennis met onze tools

get inspired

24/7 ondersteuning inbegrepen

Communicatie actief houden is onze specialiteit. Wij bieden onze klanten 24/7 ondersteuning. Neem contact met ons op als u hulp nodig heeft of als u ons gewoon iets wilt vragen.

Ook wij werken met LiveAgent. Dat betekent dat u een kanaal kunt kiezen dat u wilt. Stuur ons een email, start een chat met ons, volg social media of bel ons wanneer u maar wilt. Het is allemaal inbegrepen in ons abonnement, dus maak er gerust gebruik van. We zullen ons best doen om u te helpen.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Een woordje uitleg van onze klanten

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van Olark naar LiveAgent?

Als u van Olark naar LiveAgent wilt migreren, kunt u uw gegevens handmatig migreren. We hebben nog geen plug-in , maar laat het ons weten als u hierin geïnteresseerd bent en we gaan aan de slag.

Welke gegevens kunt u migreren van Olark naar LiveAgent?

Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets migreren , beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer van Olark tot LiveAgent.

Related Articles to Olark migratie
Ben je op zoek om je data van Samanage naar een andere oplossing te migreren? Neem een kijkje bij LiveAgent en zie wat de voordelen zijn. Start je gratis proef vandaag.

Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?

LiveAgent biedt gratis klantenbeheersoftware met 24/7 klantenondersteuning. Het heeft geen installatiekosten of kredietkaart nodig en biedt een gratis proefperiode van 14 dagen. Migratie van Vocalcom, Smartsupp, Callhub en Samanage is ook beschikbaar. Het is de meest beoordeelde en gewaardeerde Nederlandse helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020 en biedt tal van functies en integraties voor een geweldige prijs.

LiveAgent is de hoog gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Wilt u overstappen van Vision naar LiveAgent? We hebben de oplossing voor u!

Migreren van Vision naar LiveAgent?

Dit artikel vergelijkt LiveAgent en Vision, twee klantenservice software systemen. LiveAgent biedt meer functies, waaronder ticketing, live chat, een callcenter, selfservice, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, een kennisbank, een klantenforum, automatiseringsregels, API, IVR, videobellen, onbeperkte geschiedenis, onbeperkte websites en onbeperkte chatknoppen. Vision biedt echter wel een aantal van deze functies, zij het tegen hogere kosten. Beide systemen hebben een kennisbank en bieden integratie met sociale media. LiveAgent lijkt echter de betere optie van de twee, vooral vanwege de breedte van de functies die zij bieden voor een lager bedrag.

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 support en taalaanpasbare widgets. Ze hebben een ultieme helpdesk oplossing met nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Er zijn verschillende prijsplannen beschikbaar, en klanten krijgen een 14-dagen proefperiode zonder dat er een creditcard nodig is. LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University maken al deel uit van hun klantenkring.

Wilt u uw gegevens van Helpcrunch naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog uw gratis proefperiode.

Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?

LiveAgent biedt interactieve spraakrespons, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames voor het beheer van een helpdesk. Het is mogelijk om te migreren vanuit HelpCrunch en je kunt het product gratis uitproberen gedurende 7 of 30 dagen, afhankelijk van het type email dat je gebruikt. Er is geen creditcard nodig en je kunt een gratis account aanmaken.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning, evenals nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering door te kiezen uit hun gratis of betalende abonnementen, en kies uit een van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets, en biedt voordelen ten opzichte van LiveHelpNow. Overall, LiveAgent offers a comprehensive helpdesk solution.

LiveAgent biedt een gratis datamigratie van Desk.com naar LiveAgent. Geniet van meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties binnen LiveAgent.

Migreren vanuit Desk.com?

De tekst gaat over de verschillende functies en abonnementen van de klantenondersteuningssoftware LiveAgent in vergelijking met Desk.com. Gebruikers kunnen gratis een account aanmaken en een proefperiode van 7 of 30 dagen hebben, afhankelijk van hun e-mailadres. LiveAgent biedt verschillende functies, waaronder ticketing, live chat, callcenter, selfservice, integraties met sociale media en automatisering en regels, tegen verschillende maandelijkse abonnementsprijzen. Desk.com biedt vergelijkbare functies, maar met hogere abonnementskosten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo