Overweegt u een datamigratie vanuit Olark? Probeer LiveAgent’s en verplaats uw gegevens naar nieuwe helpdesksoftware. Til uw klantenservice naar een hoger niveau met onze software en verbeter uw klantrelaties.
Overweeg een gratis proefperiode en bekijk vandaag nog de mogelijkheden van LiveAgent.
Migreer contacten, profielen van vertegenwoordigers en beheerders
Al uw klantencommunicatie
Bewaar belangrijke tags
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Olark |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Olark biedt geen ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat . | Olark biedt Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Olark biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Olark biedt geen selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Olark biedt geen Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Olark biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Olark biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Olark biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp integratie. | Olark biedt een WhatsApp integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Olark biedt geen kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Olark biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Olark biedt automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Olark biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Olark biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Olark biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | Olark biedt onbeperkte geschiedenis.. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Olark biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Olark biedt geen onbeperkte chatknoppen.. |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Olark biedt geen onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Olark biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Olark biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Wat u krijgt is een geweldige helpdeskoplossing met de juiste tools, functies en integraties voor uw ondersteuningsteam. Verbeter uw klantenrelaties met ons betrouwbare ticketsysteem, supersnelle live chat, kennisbank, callcenter of ondersteuning via sociale media. LiveAgent kan zorgen voor uw Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- en zelfs Viber- en WhatsApp-accounts. Werf klanten, regel emailmarketing of marketingautomatisering en bied de beste klantenervaring met LiveAgent.
Bied optimale ondersteuning aan uw klanten en krijg geweldige 24/7 ondersteuning van LiveAgent
LiveAgent heeft alle tools, functies en integraties die u nodig hebt om uw werk zo goed mogelijk te doen
Met onze proactieve tools kunt u uw omzet verhogen voor een redelijke prijs
Met onze tools kunt u meer doen in dezelfde hoeveelheid tijd
Geweldige software voor klantencommunicatie moet geweldige tools bieden om de werkstroom van vertegenwoordigers te verbeteren en uw klanten snel te helpen. We hebben nog iets extra’s standaardtools, zoals email, ticketing, callcenter en kennisbank.
Communicatie actief houden is onze specialiteit. Wij bieden onze klanten 24/7 ondersteuning. Neem contact met ons op als u hulp nodig heeft of als u ons gewoon iets wilt vragen.
Ook wij werken met LiveAgent. Dat betekent dat u een kanaal kunt kiezen dat u wilt. Stuur ons een email, start een chat met ons, volg social media of bel ons wanneer u maar wilt. Het is allemaal inbegrepen in ons abonnement, dus maak er gerust gebruik van. We zullen ons best doen om u te helpen.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
Migreer eenvoudig van Helpcrunch naar LiveAgent voor een complete helpdeskoplossing, 24/7 klantenservice, 175+ functies, 40+ integraties en gratis proefperiode van 7 of 30 dagen.
Migreren van Gist naar LiveAgent?
LiveAgent biedt hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020, met klanten als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University. Gratis proefperiode, geen kredietkaart nodig, en meer functies. Migratie van gegevens beschikbaar, 43 talen ondersteund. Maak vandaag nog de overstap!
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice, handige tools en ondersteuning in 43 talen. Het is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020, met klanten als Huawei, BMW en de universiteit van Oxford. Probeer het gratis uit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team