Migreer van CallHub naar LiveAgent en krijg toegang tot een volledig uitgeruste callcenteroplossing met extra mogelijkheden, zoals ons ultramoderne ticketsysteem. Het kan email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media ondersteunen – Facebook, Instagram, Twitter en Viber. Migreer vandaag nog en ervaar de voordelen.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
CallHub
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
CallHub biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
CallHub biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
CallHub biedt een callcenter-abonnement voor €199/account/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
CallHub biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
CallHub biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
CallHub biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
CallHub biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
CallHub biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
CallHub biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
CallHub biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
CallHub biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
CallHub biedt API-functies in een abonnement voor €199/account/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
CallHub biedt IVR-functies in een abonnement voor €199/account/maand.
|
Video Calls
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
CallHub biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
CallHub biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
CallHub biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
CallHub biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
CallHub biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopname
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
CallHub biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
CallHub biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
De cloud-callcentersoftware van LiveAgent kan zowel softphones als oproepapparaten ondersteunen, terwijl het een scala aan functies biedt om ervoor te zorgen dat u geweldige klantenservice voor iedereen kunt bieden .
LiveAgent biedt meerdere migratieplug-ins voor verschillende helpdeskoplossingen. We hebben momenteel geen migratieplug-in voor CallHub. Als je hierin geïnteresseerd bent, laat het ons weten en we zullen het aan onze lijst toevoegen.
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Ontdek enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent
24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.
Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.
Ontvang LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze drie betalende abonnementen.
Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer uw gegevens gratis van één van de onderstaande aanbieders van callcenteroplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
LiveAgent and KnowledgeOwl offer powerful solutions for creating a kknowledgebank that can improve customer satisfaction and sales. LiveAgent offers a free trial period and multiple knowledgebanks, allowing customers to find answers to their questions quickly and easily. KnowledgeOwl offers an easy-to-navigate interface and extensive features but can become expensive. An extensive knowledgebank can provide customers with a reliable information source and improve overall customer support.
De kosten van slechte klantenservice
The TEXT describes a range of services and resources provided by LiveAgent including customer service software, VoIP phone systems, self-service software, and more. The company emphasizes their commitment to quality and customer satisfaction, and offers a partner program for interested parties. The TEXT also includes information on the LiveAgent dashboard and the process of starting an account. Lastly, the company's use of cookies is mentioned and there is an invitation to schedule a demo with LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar